تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799065048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموخته هاي دانش آموزان در برابر حوادث غير مترقبه اجرايي شد/ آمادگي كامل البرز براي مقابله با زلزله


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آموخته هاي دانش آموزان در برابر حوادث غير مترقبه اجرايي شد/ آمادگي كامل البرز براي مقابله با زلزله
كرج - خبرگزاري مهر: دانش آموزان مدارس استان البرز امروز همزمان با ديگر دانش آموزان در سراسر كشور آموخته هاي خود براي مقابله با بلاياي طبيعي را در فضايي شبيه سازي شده به اجرا گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرين آمادگي در برابر حوداث و بلاياي طبيعي به خصوص زلزله امروز در مدارس استان البرز همزمان با مدارس سراسر كشور با به صدا در آمدن آژير خطر توسط دانش آموزان انجام شد.

نحوه برخورد دانش آموزان در هنگام وقوع زلزله، جاي گيري در مكان هاي امن، چگونگي همكاري با نيروهاي امداد رسان، نوع عكس العمل پس از وقوع زلزله و ... امروز در مدارس استان البرز به دانش آموزان آموزش داده شد و آنان نيز در شبيه سازي آموخته هاي خود را به نمايش گذاشتند.

مراسم متمركز استاني اين تمرين آمادگي پيش از ظهر يكشنبه با حضور مسئولان استاني و شهرستاني، نيروهاي امدادي از جلمه هلال احمر و آتش نشاني و نيروي انتظامي با هدف كاهش تلفات و آسيب ها در حين و پس از وقوع بلاياي طبيعي در مدرسه دخترانه فاطمه پزشكي مهرشهر كرج برگزار شد.

تمهيدات براي مقابله با حوادث انديشيده شده است

مديركل بحران استانداري البرز در اين مراسم با بيان اينكه تمام تمهيدات لازم براي مقابله با حوادث غير مترقبه در استان انديشيده شده است، اظهار داشت: آمادگي نيروهاي اجرايي و امدادي استان در مقابله با حوداث سنجيده شده است و خوشبختانه آمادگي كامل در صورت بروز حوادث خواهيم داشت.

ابوالقاسم باقري ادامه داد: "پناه گيري صحيح و خروج اضطراري" ايمن شعار امسال براي اين تمرين ها در نظر گرفته شده است و اميد مي رود با برنامه ريزي و اجراي طرح هاي مرتبط، شناخت نقاط قوت و ضعف و پيگيري براي رفع آنها در صورت بروز اتفاق شاهد كمترين خسارات وارده باشيم.

آموزش و آرامش مهمترين عوامل در كاهش تلفات و خسارات

همچنين خسرو ساكي مدير كل آموزش و پرورش استان البرز در اين مراسم با بيان اينكه آموزش مهمترين عامل در كاهش خسارات و تلفات خواهد بود و اين مهم با يادگيري صحيح دانش آموزان به خانواده ها نيز منتقل خواهد شد، اظهار داشت: خوشبختانه با اجراي طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روزهاي سخت) در بين دانش آموزان توانسته اين نكات مهم و اساسي را علاوه بر دانش آموزان به خانواده هاي آنان نيز انتقال دهيم.

وي با تاكيد بر نهادينه كردن اين آموزش ها در بين دانش آموزان براي كاهش تلفات انساني، گفت: حفظ آرامش و خونسردي از جمله موارد مهمي است كه در هنگام وقوع حادثه بايد رعايت شود و دانش آموزان بايد با تمرين اين آموزش ها در موقعيت هاي شبيه سازي شده بتوانند عكس العمل مناسبي در زمان حادثه داشت باشند.

مدير كل آموزش و پرورش استان البرز افزود: در هنگام وقوع حوادث غيرمترقبه گاهي ممكن است تلفات و خسارات زيادي به شهر و شهروندان وارد نشود اما عدم آگاهي و نوع عكس العمل افراد در اين زمان ممكن است موجب ايجاد خطر شود، به همين جهت بر آموزش صحيح دانش آموزان براي مقابله بسيار تاكيد داريم و دانش آموزان نيز بايد به خاطر داشته باشند آنچه را فرا مي گيرند به اعضاي خانواده خود منتقل كنند.

ساكي همچنين بر مقاوم سازي ساختمان تاكيد كرد و گفت: تمام دستگاه ها بايد بر امر مقاوم سازي ساختمان ها و فضاهاي اداري تلاش داشته باشند و تمهيدات لازم را براي به حداقل رساندن خسارات بينديشند.

تمرين آمادگي در برابر زلزله صبح يكشنبه در تمامي مدارس استان البرز در تمامي مقاطع با به صدا درآمدن آژير خطر اجرا شد.

كد خبر: 2186445

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۰ - ۱۴:۱۷

يکشنبه 10 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن