تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805355124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق ژنو تبليغات دشمن عليه فعاليت هسته‌اي ايران را خنثي كرد/ مذاكرات ديوار تحريم‌هاي نامشروع غرب را در هم شكست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: توافق ژنو تبليغات دشمن عليه فعاليت هسته‌اي ايران را خنثي كرد/ مذاكرات ديوار تحريم‌هاي نامشروع غرب را در هم شكست
خطيب نماز جمعه امروز تهران گفت: توافق ژنو دستاورد بزرگي براي ملت ايران است كه توطئه‌هاي تبليغاتي غرب عليه فعاليت‌هاي هسته‌اي كشورمان را خنثي كرد.
به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، آيت‌الله امامي كاشاني در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز تهران ضمن تقدير از فرماندهان و پرسنل نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: مقام معظم رهبري در ديداري كه با نيروي دريايي ارتش داشتند، فرمودند كه تنها سخت‌افزار كافي نيست و اقتداري نيروي دريايي مرهون تلاش نيروهاي جان بركف و مخلص است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به روند مذاكرات هسته‌اي كشورمان با گروه 1+5، اظهارداشت: توافق ژنو دستاورد بزرگي براي ملت ايران است كه توطئه‌هاي تبليغاتي غرب عليه فعاليت‌هاي هسته‌اي كشورمان را خنثي كرد.

وي افزود: اين توافق قدم اول براي رسيدن به دستاوردهاي بزرگ است، اما در مقابل غربي‌ها هم قابل اعتماد نيستند.

امام جمعه موقت تهرات تصريح كرد: نظام جمهوري اسلامي ايران از همان روز اول امتحان خود را داد كه به دنبال خونريزي و ناامني نيست بلكه طرفدار امنيت و حامي مستضعفين و محرومان است.

وي افزود: تاريخ ايران نشان مي‌دهد كه ايرانيان از هزاران سال پيش از تمدن بالايي برخوردار بوده و نجابت خاصي داشتند و علاوه بر اينكه اسلام استفاده از سلاح هسته‌اي را جايز نمي‌داند مقام معظم رهبري نيز فتواي صريح بر اين معنا دادند و ملت ايران نيز اينچنين هستند.

آيت‌الله امامي كاشاني تاكيد كرد: ملت ايران اصلا حاضر نيستند خون مظلوم و بي‌گناهي را بريزند و چنين شاخصه و هويتي را دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حديثي از رسول‌الله(ص) خاطرنشان كرد: روزي سلمان در كنار پيامبر نشسته بود و بين اصحاب و حضرت صحبت به ميان آمد كه حضرت فرمودند اگر علم در هر كجاي اين دنيا باشد، افرادي از نژاد سلمان به آن دست پيدا خواهند كرد كه علاوه بر اين بشارت پيامبر اسلام، تاريخ و تمدن ايران نيز مويد اين نكته است. اما در برابر ماركي كه پيامبر به پيشاني ايرانيان مي‌زند، در مقابل چندين مارك در پيشاني صهيونيست‌ها در قرآن خورده است كه مانند حيوان و رذل و اوباش و جاني خونريزي مي‌كنند و مسكن مردم را غصب مي‌كنند و بر خونريزي خود مداومت مي‌كنند.

وي صهيونيست‌ها را داراي خوي سگي، خوكي و درندگي دانست و گفت: قرآن بر پيشاني صهيونيست‌ها مارك ذلالت زده و قرآن خطاب به بني‌اسرائيل مي‌گويد كه شما منفور، بدبخت و ذليل هستيد كه در شهوت مانند خوك و در درندگي مانند سگ هستيد و تمام دنيا از شما نفرت دارند. حتي از اينكه شما را در صفحه تلويزيون ببينند مشمئز مي‌شوند. آن وقت شما جمهوري اسلامي ايران را با آن نجابت، اصالت و تمدن و رهبري عدل و فقه باعث ناامني منطقه و دنيا مي‌دانيد و عليه نظام تبليغ مي‌كنيد در حالي كه چهره كثيف شما به همه دنيا مشخص شده است.

خطيب نماز جمعه تهران خطاب به سردمداران آمريكا و كشورهاي غربي گفت: اي سردمداران آمريكا و غربي‌ها؛ اي شما كه از صهيونيست‌ها حمايت مي‌كنيد! اين فقط شما هستيد كه حامي آنها هستيد و بسيار معدوديد. ملت‌هاي دنيا نيز دشمن صهيونيست‌ها هستند و اين حمايت، شما را در بدبختي‌ صهيونيست‌ها سهيم مي‌كند.

امامي كاشاني با بيان اينكه حق مشروع غني‌سازي خوشبختانه در توافق ژنو رخ داد، اظهار داشت: حركت تيم ديپلماسي جمهوري اسلامي و جناب آقاي ظريف و همكارانش نشان داد تبليغات دشمن عليه ما دروغ بود و آنچه كه كشورهاي غربي پول خرج كرده‌اند و نعره مي‌زدند كه ايران چنان و چنان است، پوچ بود و در حال حاضر دنيا فهميده است كه آنها دروغ مي‌گويند.

وي با اشاره به معاهده NPT تصريح كرد: طبق بند 4 اين معاهده، كشورهايي كه سلاح اتمي ندارند، مي‌توانند از انرژي هسته‌اي استفاده كنند و حق تمام كشورهاست و كشورهاي غربي نيز اين معاهده را قبول و امضا كردند. حال چطور مي‌گويند كه ما حق غني‌سازي را قبول نداريم؟ اين استدلال غلط است كه شما خانه‌اي به فردي بفروشيد و بگوييد از هواي داخل آن منزل تنفس نكنيد.

خطيب نماز جمعه تهران استفاده از انرژي هسته‌اي و حق غني‌سازي را حق همه كشورها عنوان كرد و گفت: كشورهاي غربي زير امضاي خود مي‌زنند و به ما مي‌گويند كه شما از اين حق مسلم خود محروم هستيد.

آيت‌الله امامي كاشاني با اشاره به تعبير "نرمش قهرمانانه" از سوي رهبر انقلاب خاطرنشان كرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند كه نرمش قهرمانانه به اين معناست كه انسان در رسيدن به هدف خود هنرمندانه رفتار كند و به معناي دست برداشتن از اصول و خطوط قرمز و عبور از آنها نيست و رهبر انقلاب در پاسخ نامه رئيس‌جمهور نيز فرمودند كه بايد در تمام مراحل با ايستادگي در خط مستقيم در جهت حفظ منابع كشور مقاومت كرد.

وي با بيان اينكه عهدشكني غربي‌ها زياد است و آنها بسيار زياد عهد و پيمان خود را شكسته‌اند، گفت: اين مذاكرات نشان داد كه حق با ماست و طبق معاهده NPT همه كشورها حق غني‌سازي دارند.

خطيب نمازجمعه تهران اضافه كرد: ديوار تحريم‌هاي نامشروع غرب نيز در اين مذاكرات شكست و ديگر ادامه تحريم‌ها نمي‌تواند براي افكار عمومي دنيا توجيهي داشته باشد.

آيت‌الله امامي كاشاني خطاب به تيم مذاكره‌كننده گفت: تيم ديپلماسي توجه كند كه شيطان از 4 جهت شرق و غرب و شمال و جنوب مي‌آيند و اينها شيطان‌هاي روزگار هستند. البته مديريت كشور در پس پرده با فرد ديگري است كه جان‌ها فداي او؛ اما ما نيز بايد به وظيفه خود عمل كنيم.

وي در واكنش به اظهارات وزير امور خارجه آمريكا و مقامات رژيم صهيونيستي كه ايران به خاطر تحريم‌ها به پاي ميز مذاكرات آمده است، اين اظهارات را رد كرد و گفت: اقتدار ايران براساس معنويت است و مادي نيست و اين شما هستيد كه مادي‌نگر هستيد، اما اسلام اصالت را با معنويت مي‌داند. البته اقتصاد نيز مهم است و تحريم‌ها مشكلاتي را براي مردم به وجود مي‌آورد، اما اين حرف شما غلط است. چرا كه ديد مردم ايران مادي نيست و ملت ايران عالم، دانش‌دوست، پايبند به دين و اخلاق و معنويت و اهل ايثار هستند و دنيا نيز بايد ايرانيان را بشناسد.

خطيب جمعه تهران با اشاره به مشكلات مردم در زمينه‌هاي مختلف خاطرنشان كرد: دولت مشكلات تمام امور و زمينه‌ها و خصوصا مشكلات اقتصادي را حل كند.

انتهاي پيام/

جمعه 8 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن