تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800202544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات قتل عام خانوادگي در خيابان تيموري / قتل زن تنها از سوي پسر شرور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جزئيات قتل عام خانوادگي در خيابان تيموري / قتل زن تنها از سوي پسر شرور
اعتراف عامل قتل عام خانوادگي در خيابان تيموري به كشتن همسر و فرزندانش، قتل باجناق به خاطر جاي خواب، قتل زن تنها از سوي پسر شرور و اعتراف جنايتكاران افغان به قتل دو نفر از مهمترين اخبار حوادث اين هفته بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، مهمترين خبر حوادث اين هفته مربوط به اعتراف مرد جنايتكار به قتل عام خانوادگي در خيابان تيموري تهران است. در اين جنايت مرد 47 ساله در اقدامي هولناك 23 مهر امسال همسر و دو فرزندش را به قتل رساند. حميدرضا در ابتدا قصد داشت انگيزه اين جنايت را سرقت نشان دهد اما وقتي در برابر دلايل پليسي قرار گرفت به ارتكاب اين جنايت اقرار كرد.

او درباره انگيزه اش از قتل گفت: از چند ماه پيش قصد داشتم همسرم را بكشم . حتي يك بار با همسرم به پارك چيتگر رفتيم و قصد كشتن او را داشتم اما موفق نشدم .روز حادثه پس از درگيري كه با همسرم داشتم ، او قصد بيرون رفتن از خانه را داشت كه بلافاصله به پشت بام رفتم و چوب دستي را كه آنجا بود برداشته و داخل منزل آمدم . چندين ضربه به سر همسرم وارد كردم كه بر روي زمين افتاد . تصميم گرفتم كه بچه هايم را نيز بكشم به همين علت ، زماني كه محمدرضا ساعت 14 به منزل آمد از من پرسيد كه چرا مادرش خوابيده ؟ و نشست كه پتو را بردارد كه با چوبدستي از پشت سر ، چندين ضربه به سر او وارد كردم كه او نيز بر روي زمين افتاد . ديگر كنترل خود را از دست داده بودم و جسد محمدرضا را كنار مادرش گذاشتم . حدود ساعت 16 و 15 دقيقه به پريسا زنگ زدم و از او خواستم تا سريع به منزل بيايد . چونكه احتمال مي دادم او جسدها را ببيند ، از او خواستم كه به بهانه جابجا كردن وسايل و كمك به من ، بدون آنكه داخل خانه برود ، به پشت بام بيايد . زمانيكه پريسا به پشت بام آمد ، يك بند رشته اي را كه از قبل آماده كردم بودم ، به دور گردنش انداخته و او را خفه كردم . بعد از خفه كردن پريسا ، او را به داخل اتاق خواب خودش بردم .

قتل باجناق بر سر جاي خواب

در اين هفته مردي كه بر سر جاي خواب باجناقش را به قتل رسانده بود، پاي ميز محاكمه قرار گرفت. هادي 11 مهرماه سال 88 باجناق خود به نام سعيد را با ضربه چاقو به قتل رساند.متهم پس از دستگيري در شعبه 74 دادگاه كيفري محاكمه شد كه در جريان دفاع از خود، گفت: من با چاقو ضربه اي به پاي باجناقم زدم و هيچ گاه نمي خواستم او را به قتل برسانم. پس از جلسه محاكمه، قضات دادگاه هادي را به قصاص محكوم كردند كه با اعتراض او پرونده براي رسيدگي به شعبه 14 ديوان عالي كشور فرستاده شد. قضات ديوان عالي كشور نيز به حكم مجازات او نقص گرفته و پرونده را به دادگاه بازگرداندند تا مشخص شود ضربه او كشنده بوده يا نه.پزشكي قانوني پس از بازگشت پرونده در گزارش نهايي خود ضربه هادي را كشنده اعلام كرد و مرد جوان صبح سه شنبه براي دومين بار پاي ميز محاكمه قرار گرفت.هادي با تكرار ادعاهاي قبلي خود، گفت: شب حادثه جشن تولد خواهرزنم بود و ما خانه پدرزنم دعوت بوديم. هنگام خواب، بر سر جاي خواب با باجناقم درگير شده و با كاردي كه زير بالش مخفي كرده بودم، ضربه اي به پايش زدم.پس از آخرين دفاعيات متهم، قضات دادگاه به او فرصت دادند كه در گفتگو با اولياي دم رضايت آنها را جلب كند.

زن تنها قرباني پسر شرور

پسر شروري كه با انگيزه سرقت زن تنهايي را در شرق تهران به قتل رسانده بود نيز اين هفته دستگير شد. ساعت 21 و 30 دقيقه 24 اسفند سال گذشته وقوع يك فقره قتل در خيابان پروين – خيابان گودرزي به كلانتري 144 جواديه تهرانپارس اعلام شد .بررسي هاي اوليه نشان داد كه زن جواني 30 ساله بر اثر ضربات متعدد چاقو به گردن ، شكم و پهلو از سوي قاتل يا قاتلين به قتل رسيده و آثار درگيري نيز در داخل منزل مشهود است .در ادامه تحقيقات مشخص شد، مقتول قصد جابه جايي خانه اش را داشته و به همين خاطر هر روز براي پيدا كردن خانه به بنگاه هاي منطقه مي رفته است. از سوي ديگر روز حادثه پسر جواني از خانه مقتول خارج و با يكدستگاه پژو از محل فرار كرده بود.

با رديابي هاي تخصصي سرنشين پژو شناسايي و دستگير شد. متهم به قتل در بازجويي ها گفت: اواخر سال گذشته بود كه به بنگاه املاكي در منطقه تهرانپارس مراجعه و با يكي از دوستانم كه در آنجا به عنوان مشاور املاك مشغول به كار است ، ملاقات كردم . در همين زمان ، زن جواني ( مقتول ) با مراجعه به بنگاه پيگير پيدا كردن يك واحد مسكوني براي اجاره بود و در حين صحبت كردن وي با مدير بنگاه متوجه شدم كه اين زن جوان قصد دارد تا خانه را براي يك نفر اجاره كند. به بهانه اينكه من راننده خودرو نيسان بوده و حاضر هستم تا اقدام به اسباب كشي با قيمت مناسب كنم ، با مقتول آشنا شدم تا اينكه در روز حادثه به در منزل مقتول مراجعه و به بهانه بررسي تعداد اسباب و اثاثيه و در حقيقت براي سرقت وارد خانه شدم . پس از اطمينان از تنها بودن مقتول ، تصميم به سرقت گرفته و با چاقو شروع به تهديد مقتول كردم اما بر خلاف انتظار ، مقتول با من درگير شد و در حاليكه قصد ايجاد سر و صدا و كمك خواستن از اهالي مجتمع را داشت ، چندين ضربه به او زده و پس از سرقت كيف دستي و گردنبند ، به سرعت از خانه خارج شدم .

اعتراف دو مرد افغان به 2 جنايت

در اين هفته دو مرد افغان كه در جريان سرقت و آدم ربايي هاي خود مرتكب قتل قربانيان خود مي شدند دستگير شدند. راز سرقت هاي جنايتكار در حالي فاش شد كه آخرين قرباني آنان زنده و ماند در پليس آگاهي شكايت كرد. در ادامه ردپاي تبهكاران در قتل زن تنهايي و گروگانگيري مرگباري كشف شد. پس از تجسس گسترده دو مرد افغان شناسايي و دستگير شدند.متهمان در بازجويي ها به ارتكاب دو جنايت با انگيزه سرقت اعتراف كرده و مدعي شدند قربانيان را با ضربه چكش به قتل رسانده و جسد گروگان را در جنوب تهران به داخل چاه انداخته بودند.

كد خبر: 2165899

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۸/۹ - ۱۴:۲۳

پنجشنبه 9 آبان 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن