تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819378411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«آل»؛ قابل تقدير در كارگرداني و ناموفق در فيلمنامه


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
«آل»؛ قابل تقدير در كارگرداني و ناموفق در فيلمنامه
خبرگزاري فارس: يك منتقد با اشاره به اين كه «آل» فيلمي قابل تقدير در كارگرداني و ناموفق در فيلمنامه است، گفت: «آل» به جز سكانس‌هاي ابتداي فيلم، به شدت خسته كننده است و مخاطب را دلزده مي‌كند. /نقد شفاهي فيلمهاي جشنواره/ «آل»؛ قابل تقدير در كارگرداني و ناموفق در فيلمنامه خبرگزاري فارس: يك منتقد با اشاره به اين كه «آل» فيلمي قابل تقدير در كارگرداني و ناموفق در فيلمنامه است، گفت: «آل» به جز سكانس‌هاي ابتداي فيلم، به شدت خسته كننده است و مخاطب را دلزده مي‌كند. «حسن شيخ حائري» عضو انجمن منتقدان و نويسندگان سينماي ايران در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي فارس در مورد فيلم «آل» ساخته «بهرام بهراميان»، اظهار داشت: تلاش «بهرام بهراميان» براي كارگرداني فيلم «آل» قابل تقدير است. وي در ادامه افزود: با اين كه «بهرام بهراميان» تلاش بسياري براي نجات فيلم «آل» از وضعيت كنوني داشته است اما مشكلات متعدد مانع از ساخته شدن فيلمي متفاوت شده است. اين منتقد در ادامه افزود: به نظر مي‌رسد مشكل اساسي «آل» به فيلم‌نامه آن بر‌گردد. وقتي «بهرام عظيمي» به عنوان فيلمنامه‌نويس اذعان دارد كه اين فيلم در ابتدا قصه‌اي كوتاه و 20 دقيقه‌اي بوده و پيشنهاد ساخته شدن فيلمي انيميشن از اين كار بوده است، مشخص است كه بازنويسي‌هاي متعدد هم نتوانسته متني در خور تأمل را در اختيار كارگردان مثل «بهرام بهراميان» قرار دهد. شيخ حائري گفت: «آل» به جز سكانس‌هاي ابتداي فيلم، به شدت خسته كننده است و مخاطب را دلزده مي‌كند، اين فيلم كه قرار بوده تريلري ترسناك باشد، حتي ترسناك هم نيست و اميدوارم عوامل تهيه فيلم اگر تصميم به اكران عمومي آن گرفتند، نام دو فيلمساز برجسته ايران يعني «ساموئل خاچيكيان» و مرحوم «امير قويدل» را از تيتراژ ابتدايي فيلم پاك كنند چرا كه «آل» با اين همه امكانات و خرج‌هاي صورت گرفته حتي به پاي «شب بيست و نهم» هم نمي‌رسد. وي در پايان گفت: وقتي عوامل فيلم به صراحت اذعان مي‌كنند داستان در فيلم «آل» مهم نيست بلكه صدا و تصوير آن مهم است، واقعا چه مي‌توان گفت؟! با اين ديدگاه شايد بهتر مي‌بود «آل» را بصورت صامت مي‌ساختند. به هر حال تأمل دست‌اندركاران سينما به ساخت فيلم‌هاي متفاوت، مغتنم است اما «متفاوت ساختن» به معناي «درهم شكستن همه قواعد سينما» نيست. انتهاي پيام/ا





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن