تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798920149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار سلامي:مي توانيم تمامي اهداف متحرك را به صورت صد در صد مورد هدف قرار دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سردار سلامي:مي توانيم تمامي اهداف متحرك را به صورت صد در صد مورد هدف قرار دهيم
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: مي توانيم تمامي اهداف متحرك را با استفاده از موشك هاي بالستيك به صورت صد در صد مورد هدف قرار دهيم.
به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با حضور خود در برنامه گفتگوي ويژه خبري شب گذشته به بررسي مسائلي چون پيشرفت هاي انقلاب و حفظ هويت مردمي درسپاه چگونه تعريف شده است؟ توانايي سپاه براي مقابله با تهديدهاي جديد بخصوص در حوزه جنگ نرم و فضاي سايبري تا چه حدي است؟ نقش نيروي قدس سپاه چيست و چرا دشمنان ازآن واهمه دارند.
سردار سلامي در پاسخ به اين سوال كه برترين ويژگي هاي سپاه پاسداران دردهه سوم انقلاب اسلامي چيست گفت: جزء مهمترين ويژگي هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در دوره جديد بلوغ و كفايت سپاه در شناخت محيط و دشمن و سناريوهاي احتمالي كه ممكن است براي اعمال تهديد عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ازآنها استفاده كنند، است.
وي با اشاره اينكه به صورت طبيعي حركات دشمن داراي يك نيمه آشكار و يك نيمه پنهان است تصريح كرد: نيمه آشكار حركات دشمن فعاليت هاي فيزيكي و آشكاري بوده كه در سطح منطقه و در سطح جهان و حتي در محيط داخلي امنيت كشورمان انجام مي دهد و از سوي ديگر نيمه پنهان حركات دشمن مربوط به نيات و تفكرات و تصورات استراتژيك و راهبردي اهداف آنها است.
سردار سلامي تصريح كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خوشبختانه توانسته به دنياي ذهن دشمن نفوذ كند و از تحليل روند و آناليز فعل و انفعالاتي كه اتفاق مي افتد تسلط پيدا كند و همين طور تجهيزات و فناوري هاي اطلاعاتي كه مي تواند آن نيمه پنهان را ذهن خواني و پردازش كند و توانسته مسيرهاي حركات دشمن را قبل از اينكه به اهداف شوم خود دست پيدا كند و اتفاق ناخوشايندي رخ دهد شناسايي و آنها را تشخيص دهند.
سردار سلامي با اشاره به اينكه سپاه توانسته به يك درك هوشمندانه اي از تحولات محيط براساس مدل هاي آينده پژوهي دست پيدا كند خاطرنشان كرد: بنابراين سپاه توانايي تحليل و ارائه يك برآورد درست از دشمن در شرايط جديد با توجه به پيچيدگي ها و تعبيرپذيري ها و عدم اطمينان هايي كه در محيط هاي جديد وجود دارد به درك درست و هوشمندانه اي دست پيدا كند.
سردار سلامي با اشاره به اينكه امروز سپاه به طرق مختلف در شعاع نفوذ مورد علاقه خود موفق شده تمام سناريوهاي محتمل را تجزيه و تحليل كند تصريح كرد: براساس اصل بازدارندگي و دفاع اطمينان بخش وهمچنين مسدود كردن تمام راه هاي ممكن و محتمل به ابعاد و محورهاي مختلف سپاه توانسته تمام توان دفاعي خود را چه در حوزه هاي سخت افزاري و چه در زمينه نرم افزاري و جنگ نرم و چه در حوزه هاي سناريوهاي امنيتي و اطلاعاتي توانمندي هاي خود را متناسب با مقتضيات جديد توسعه دهد.
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بيان كرد: سپاه جديد سپاهي است كه بدون اتكا به هيچ قدرت خارجي و صرفا با تكيه بر جوشش ذهن جوانان و انديشمنداني كه در درون سپاه سرشار از روحيه، علم و دانش را پيگير هستند توانستند انسان هاي عالم و متخصص را تربيت كنند و پيشرفته ترين تجهيزات مورد نياز را با تكيه بر فناوري هاي بومي بسازند.
سردار سلامي با اشاره به اينكه سپاه قادر است مديريت هر نوع بحران و يا هر چالش و تهديد در هر سطحي كه اعمال مي شود را كنترل كند اظهار داشت: يك نوع هوشمندي در طراحي و برنامه ريزي دفاعي در مجموعه سپاه وجود دارد كه اين حاصل تراكم تجربياتي است كه سپاه در طول فرازهاي تاريخ انقلاب و دفاع از ارزشها و آرمان هاي ملت بزرگ كشورمان به دست آورده كه قطعا حاصل جوشش انگيزه هاي دروني برادران پاسداري است كه واقعا سراز پا نمي شناسند و شبانه روز فكر و ذهنشان اين است راه هاي غلبه نظام مقدس جمهوري اسلامي را به دشمنان تجزيه و تحليل كنند.
وي ادامه داد: و تمام آرزو و آرمان هايشان اين است كه بتوانند موفق ترين راه كارها را پيدا كنند. و با ايجاد زيرساخت ها در يك ميدان واقعي به صورت بالقوه را در صحنه عمل به شكل فعليت تبديل كنند.
سردار سلامي در پاسخ به اين سوال كه چه وظايف مهمي پيش روي سپاه است خاطرنشان كرد: وظيفه اصلي سپاه دفع هر نوع تهديد در شعاع اثر و در محدوده حوزه امنيت ملي و الزامات و اقتضاعات دفاع ملي ازنظام جمهوري اسلامي است، بنابراين سپاه توانسته درحوزه امنيت داخلي مأموريت ها و مسئوليت هايي را كه برعهده خود دارد با تمام وجود و امكانات به نحو احسن انجام دهد.
وي با اشاره به رمز پيوستگي در حركت انقلابي سپاه از انقلاب اسلامي تاكنون تصريح كرد: سپاه يك نهاد بن بست شكن بوده كه واژه غيرممكن برايش تحت هيچ شرايطي هيچ معنايي ندارد لذا جوانان ما توانسته اند واژه غيرممكن را بشكنند و راز اين پيوستگي از يك سو اين است كه پاسداران آموخته اند كه هر مسئله اي داراي يك راه حلي بوده و راه حل ها عموما موضوعات ذهني هستند.
سردار سلامي با اشاره به اينكه اگر ما در ذهن خود شكست بخوريم بدين معناست كه در عالم بيرون هم شكست خورده ايم و اگر چنانچه در ذهن به بن بست برسيم قطعا در عالم بيرون هم با بن بست مواجه خواهيم شد افزود: سپاه هيچگاه در مسير حركتي خود توقفي را قائل نيست و با تغيير شرايط خود را تغيير داده و هميشه يك تكيه گاه محكمي است براي پاسخ به بسياري از چالش ها و از سوي ديگر تهديدات عليه انقلاب و نظام و تهديدات پيوسته اي كه دشمنان در هيچ لحظه اي از اعمال آنها فروگذاري نمي كنند را به طور كامل در كنترل خود دارد.
وي با اشاره به تمهيدات سپاه در برابر جنگ نرم دشمن مانند تهديدات سايبري تصريح كرد: تهديدات متناسب با تغيير در فناوري و محيط و يا شكست دشمن در برابر سيماي استراتژيك هاي قبلي تحولاتي را نسبت به خود مي پذيرد و شرايط جديد جهان به گونه اي شده است كه به نظر مي رسد با پيشرفت علم ارتباطات و عصر تسلط رسانه ها در سطح جهان و ورود انسان ها به يك فضاي مجازي دركنار محيط زندگي واقعي و به همين شكل تهديدات نيز عليه كشورها تغيير كرده است.
وي با اشاره به اينكه دشمنان كشورما امروز به اين نتيجه رسيده اند كه راز اصلي پيروزي ها و شكست ناپذيري هايي كه در مجموعه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران وجود دارد، ادامه داد: ذهن هاي هوشيار و هوشمند و دل هاي آگاه ومومني كه وجود دارد توانسته تا به اكنون از نظام مقدس كشورمان در برابر تهديدات دشمن دفاع كند.
وي با اشاره به اينكه جنگ نرم در چه زماني حاصل مي شود گفت: دشمنان جمهوري اسلامي تلاش مي كنند تا با توسل به هنجارهايي كه حاكم است و ارزشهايي كه خوب و بد كشورمان را تعريف و توصيف مي كنند و حتي الگوهاي ذهني كه جامعه ما تحليلش از جهان و انقلاب و جوانان براساس آن الگوهاي تثبيت شده، نفوذ و آن را مي شكنند تا بتوانند الگوهاي جديدي را جايگزين الگوهاي شناختي جامعه ما بكنند.
وي با اشاره به اينكه جنگ نرم از موضع آگاهي به وجود مي آيد مبني براينكه اگر ملتي درك و شعور و شناخت عميق نسبت به نيات دشمن داشته باشد مي تواند واقعيات را به صورت مجازي تشخيص دهد اظهار داشت: چنين ملتي مي تواند دچار فريب نشود و سپاه تاكنون سعي كرده تا با ايجاد يك شبكه عظيم فرهنگي در مجموعه بسيج مردمي به اين جريان آگاهي و اطلاع رساني و فرهنگ سازي و حتي دفاع فرهنگي را در سطح جامعه محقق سازد و به كمك ساير نهادهاي فرهنگي جامعه توانسته تا اندازه زيادي از دفاع به موضع تهاجم را تغيير وضعيت دهد.
سردار سلامي با اشاره به توان موشكي سپاه افزود: سپاه بايد ظرفيت هاي بالفعل را ايجاد كند به شكلي كه در كوتاه ترين زمان ممكن بتوانيم درصورت بروز جنگ در هر سطحي توانايي مديريت و كنترل را داشته باشيم.
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران ادامه داد: مي توانيم تمامي اهداف متحرك را با استفاده از موشك هاي بالستيك به صورت صد در صد مورد هدف قرار دهيم.
سردار سلامي با اشاره به نقش نيروي قدس سپاه درمأموريت هاي تعريف شده و نيز تأثيرآن در عرصه ها بين المللي خاطرنشان كرد: سپاه يك نهاد انقلابي است كه در عين حال از يك ديپلماسي بسيار قوي برخوردار بوده و در عين حال نيز نيازمند يك سيستم اطلاعاتي نيرومند است و به هرحال از نهضت هاي اصيل آزادي بخش حمايت معنوي و فرهنگي مي كنيم.
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران در پايان خاطرنشان كرد: سپاه هراسي در كنار ايران هراسي جزئي از عمليات رواني دشمنان كشورمان است لذا با توسل به اين روش مي خواهند اذهان و افكار عمومي را كه امروز آماده يك انقلاب بزرگ و فراگير عليه سلطه طلبان و آمريكا هستند با فرافكني سدي در برابر انقلاب هاي كشورهاي مسلمان ايجاد كند./

يکشنبه|ا|4|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن