تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798921329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حتما هيئت مديره كارش را بلد است كه به دنبال مديرعامل مي‌گرددفتح‌الله‌زاده: شرايط براي ماندنم در استقلال مهيا نيست/قريب اوضاع را ديد و قبول نكرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حتما هيئت مديره كارش را بلد است كه به دنبال مديرعامل مي‌گرددفتح‌الله‌زاده: شرايط براي ماندنم در استقلال مهيا نيست/قريب اوضاع را ديد و قبول نكرد
خبرگزاري فارس: مديرعامل باشگاه استقلال گفت: شرايط براي ماندنم در اين تيم باشگاه مهيا نيست.


به گزارش خبرگزاري فارس، علي فتح‌الله‌ زاده كه اين روزها زمزمه جدايي‌اش از استقلال به گوش مي‌رسد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در اين خصوص صحبت‌هايي مطرح كرد. البته فتح‌الله زاده پيش از اينكه صحبت‌هايش را آغاز كند عنوان كرد بابت صحبت‌هايي كه مي‌شنود روحيه‌اش را از دست نمي‌دهد و تا آخرين لحظه براي استقلال تلاش مي‌كند.

مصاحبه خبرگزاري فارس با وي را در زير بخوانيد.

فارس: در حالي كه استقلال در شرايط حساسي قرار دارد و روز گذشته هم 2 امتياز حساس را از دست داد شايعاتي هست كه مي‌خواهيد از استقلال جدا شويد.

من بايد اول از همه بگويم دست تك تك بچه‌ها را مي‌بوسم كه با اين ناجوانمرد‌ي‌ها دست به دست هم دادند تا استقلال جان بگيرد، اي كاش كه مي‌توانستم تلاش بچه‌ها را جبران كنم. شما تيمي را در ليگ پيدا نمي‌كنيد كه از يك بازي بين‌المللي به ايران بازگردد و سپس به دورترين نقطه كشور برود تا يك بازي حساس برگزار كند. همين كه بازيكنان در 2 بازي 90 دقيقه‌اي دوام آوردند دستشان را مي‌بوسم و خدا را بابت اين تيم و كادر فني شكر مي‌كنم.

فارس: شما به قهرماني استقلال در ليگ برتر اميدواريد؟

من به شدت اميدوار هستم. قطعا در بازي‌هاي آينده سپاهان و تراكتور‌سازي امتياز از دست مي‌دهند.

فارس: از آقاي رسولي‌نژاد در خصوص ديدارش با اوليايي سوالي نپرسيد؟

اين شان من نيست كه بپرسم كه چه كسي با او ملاقات داشته و چه گفته‌اند. اوليايي از دوستان خوب من است و رسولي‌نژاد هم با هر كسي كه بخواهد مي‌تواند حرف بزند. من تا روزي كه هستم اين تيم را مال خودمان مي‌دانم و براي آن زحمت مي‌كشم و ذره‌اي هم كم نمي‌گذارم. امروز به بازديد كمپ اختصاصي استقلال رفتم و از اينكه اين كمپ را آماده ديدم لذت بردم. همين كه استقلال صاحب خانه شد به اين قضيه مي‌بالم.

فارس: دليل اينكه گفته مي‌شود مي‌خواهيد از استقلال جدا شويد چيست؟

وقتي كه ساختار عيب داشته باشد مشكلاتي به وجود مي‌آيد. استقلال جاي خطا و آزمون نيست. وقتي يك نفر اين همه تلاش مي‌كند يك استاديوم را با هزار خون دل مي‌سازد و تلاش مي‌كند تا به بار آيد اما حرف از جدايي مي‌زند بدانيد كه شرايط براي ادامه كار مناسب نيست. من شرايط را براي ادامه كارم مناسب نمي‌بينم. من نمي‌توانم كسي را تخريب كنم اما زورم به خودم مي‌رسد. شما فكر مي‌كنيد چرا هوادار به من احترام مي‌گذارد و يا طرفدار من است به خاطر اينكه من براي اين تيم زحمت كشيده‌ام. در روزهايي كه كسي حاضر نبود اين پست را قبول كند وارد اين باشگاه شدم و روزي هم كه بروم دعوايي ندارم و عليه هيچ كس مصاحبه نمي‌كنم.

در مجموع ساختار غلط است و با اين ساختار همه ضربه مي‌بينند.

فارس: يك دوره‌اي سازمان تربيت بدني براي اينكه شما مديرعامل استقلال نباشيد تزريق پول به اين باشگاه را قطع كرد، به نظر مي‌رسد اين اتفاق دوباره در حال تكرار شدن است.

شرايط مالي بخشي از دلايل جدايي‌ام از استقلال است؛ البته من از شخص عباسي، رئيس وزارت ورزش و جوانان تشكر مي‌كنم. آدمي هستم كه دين و ديانتم را به خاطر پست از دست نمي‌دهم. عباسي تاكنون براي كمك به باشگاه استقلال دريغ نكرده و با شرايطي كه خيلي‌ها دوست نداشتند من باشم او ايستاد و تا جايي كه توانست كمكم كرد اما باز هم مي‌گويم ساختار غلط است و آدم‌ها را ناراحت مي‌كند. وقتي ما نمي‌توانيم براي مسائل پيش پا افتاده راه‌حلي پيدا كنيم يعني كه كار عادي شده. چرا بايد سر يك سري مسائل كوچك ساعت‌ها صحبت كنيم اين كار حرفه‌اي نيست. 18 تيم در ليگ برتر تلاش مي‌كنند تا دو جام بگيرند اما استقلال كه يكي از اين جام‌ها را گرفته و مدعي گرفتن جام ديگري هم هست. ضمن اينكه ما يك كمپ بزرگ ساخته‌ايم كه 70 ميليارد تومان ارزش دارد. در واقع اين سرمايه را من به باشگاه استقلال اضافه كردم. ديگر نمي‌توانيد بهتر از اين پيدا كنيد اما چرا بايد در جايي بمانم كه عفونت دارد و اين عفونت واگير‌دار است و آدم را مريض مي‌كند.

فارس: ظاهرا به آقاي قريب هم پيشنهاد شده بود تا مدير‌عامل استقلال شود اما او هم قبول نكرد.

دوستان فكر مي‌كردند قريب به خاطر من اين پست را قبول نكرده است در حالي كه من خودم يك ساعت با قريب صحبت مي‌كردم و از او خواهش كردم تا بيايد و حتي گفتم شرايط براي من مهيا نيست و در حال زجر كشيدن هستم اما اگر تو بيايي به تو كمك مي‌كنم ولي متاسفانه او هم كه بچه نيست و مي‌داند و شرايط را مي‌‌بيند وقتي مي‌بيند كه شرايط براي من مهيا نيست براي او مهيا باشد؟

دامن زدن به اين مسائل ضربه زدن به استقلال نيست من روزي كه به هيئت مديره در خصوص تصميمم گفتم از آنها خواستم كه اين قضيه علني نشود و فقط اين را به هيئت مديره گفتم تا فرصت داشته باشند مدير بعدي را انتخاب كنند نه اينكه آن را علم كنند. متاسفانه دوستان اين مسئله را علني كردند هرچند كه مشكلي نيست و فقط مشكلاتي براي من درست شده است اما من اين تيم را سر و سامان مي‌دهم و مي‌روم اما به دوستاني هم كه هل شده‌اند و مي‌خواهند به استقلال بيايند بگويم كه اين تيم بدهي دارد در واقع از قبل اين بدهي را داشته و فردا نگويند بدهي كمر ما را شكست.

فارس: اين چه رويه‌اي است دوباره مديريت بعدي هم كه دچار بدهي است؟

من از همين حالا مي‌گويم كه استقلال بدهي دارد، روزي كه اين تيم را تحويل گرفتم 7 ميليارد و نيم اين باشگاه بدهي داشت قرار بود 5.2 ميليارد تومان در زمان حضور آقاي سعيد‌لو در سازمان تربيت بدني به استقلال داده شود و در حالي كه همه چيز آماده پرداخت بود سعيد‌لو از سازمان تربيت بدني رفت و اين پول به ما داده نشد كه اگر اين پول را مي‌دادم ميزان بدهي استقلال كمتر از اين مي‌شد و من از خود بدهي به جا نمي‌گذاشتم در واقع در اين 1 سال و نيمي كه در استقلال بودم بدهي از خود به جا نگذاشتم.

فارس: رويه استقلال را چطور پيش‌بيني مي‌كنيد؟

استقلال همچنان در كورس قهرماني است و من به اين بچه‌ها مي‌بالم. آنها با غيرت هستند. برخي از بچه‌ها ديروز مقابل شاهين نفسشان گرفته بود اگر خدايي نكرده وسط زمين سكته مي‌كردند چه كسي پاسخگو بود؟ متاسفانه كسي به حرف ما توجه نكرد و براي اينكه تيمي را قهرمان كنند بچه‌هاي مردم را اين‌طور وادار كردند كه بازي كنند اما من از همه بچه‌ها راضي‌ام.

فارس: همه از تيمي كه قرار است قهرمان شود مي‌گويند چرا كسي اسمي از آن نمي‌آورد؟

مردم خودشان آگاه هستند و اين چيز‌ها را مي‌فهمند.

فارس: پاداش جام حذفي در روند كاري استقلال تاثير نگذاشت.

اما برعكس من فكر مي‌كنم تاثير داشت. اگر اين پول را نمي‌دادم شايد يك بر صفر مي‌باختيم اما بچه‌ها ديدند كه با چه مكافاتي اين پول را جور كردم و سپس خود را به آب و آتش زدند هرچند كه ما روز گذشته كمي هم بدشانس بوديم.

فارس: به نظر مي‌رسد كمي از هيئت مديره استقلال ناراحتيد؟

نه هيچ ناراحتي‌اي ندارم و دست آنها درد نكند كه هر روز براي استقلال يك مديرعامل انتخاب مي كنند، همين‌كه در مورد مديرعامل آينده استقلال صحبت كردم نشان مي‌دهد كه كارشان را بلدند من براي استقلال آرزوي موفقيت مي‌كنم و از هواداران خواهش مي‌كنم كه در آخرين بازي خارجي استقلال در تهران كه آخرين حضور من به مديرعامل اين تيم است استاديوم را لبريز كنند تا با حمايت آنها استقلال به مرحله بعدي صعود كند.

انتهاي پيام/خ

دوشنبه|ا|4|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن