تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798949539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجلس و دولت هيچ اختلافي با يكديگر ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: مجلس و دولت هيچ اختلافي با يكديگر ندارند
رئيس مجلس شوراي اسلامي:تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: رئيس مجلس شوراي اسلامي ايران بار ديگر با تاكيد بر اينكه هيچ اختلافي مبنايي ميان دولت و مجلس نيست، بر حمايت مجلس از دولت و طرح‌هاي ارائه شده از سوي آن گفت: هرگامي كه از سوي دولت متناسب با نيازهاي منافع مردم برداشته شود، مورد حمايت مجلس خواهد بود.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، "علي‌ لاريجاني" ظهر امروز در پايان سفر سه‌روزه خود به شيراز در جمع خبرنگاران با تصريح اينكه اختلاف سليقه دال بر وجود اختلاف مبنايي بين دولت و مجلس نيست، افزود: مجلس هميشه در كنار دولت قرار دارد و در راستاي رسيدن به هدف متعالي اعتلاي نظام اسلامي تعامل كاملي بين مجلس و دولت برقرار بوده و است.

لاريجاني در عين حال تصريح كرد: اگر اقدامي از سوي دولت بدون در نظر گرفتن مصالح مردم صورت گيرد، مجلس با استفاده از ابزار نظارتي خود و براساس اختيارات نظارتي خود آن را مورد نقد قرار داده و از دولت توضيح مي‌خواهد.

رئيس قوه مقننه استراتژي كلان مجلس هشتم را دوري و پرهيز از هرگونه اختلاف دانست و تاكيد كرد: رهبر معظم انقلاب چشم‌انداز توسعه نظام را ترسيم فرموده‌اند و مجلس نيز در همين راستا گام برداشته و برخواهد داشت، بنابراين اگر موضوعي در راستاي اين چشم‌انداز و توسعه كشور نباشد، نبايد انتظار داشت كه مجلس با آن موضوع همراهي كند.

وي بار ديگر طرح برداشت 15‌هزار ميليارد تومان از صندوق ذخيره ارزي و تزريق آن به بانك‌ها را از جمله موارد اختلاف نظر مجلس با دولت برشمرد و با يادآوري اينكه جنس نظرات ارائه شده در صحن علني و كميسيون‌هاي مجلس از نوع كارشناسانه است تاكيد كرد: موضوع نظر اصولگرا و اصلاح‌طلب نيست، مجلس طرح‌ها و پيشنهادات تورم‌زا را دنبال نكرده و نمي‌پذيرد.

رئيس مجلس سفرهاي استاني خود را سياسي ندانست و گفت: هر زمان لازم باشد و مجال آن فراهم شود به قصد بررسي و حل مشكلات مردم به استان‌ها سفر خواهم كرد.

لاريجاني سفر خود به استان فارس و شهر شيراز را مثبت ارزيابي و با اشاره به ديدارهايي كه با كارآفرينان،‌ صنعتگران و مسئولان در بخش‌هاي مختلف داشته است،‌ گفت: بافت فرسوده شهر شيراز، توسعه آرامگاه حافظ و بهسازي اطراف حرم شاهچراغ(ع) از جمله مشكلات شهر شيراز است كه بايد با پيگيري نمايندگان اين شهر برطرف شود.

رئيس مجلس شوراي اسلامي جبران خسارات ناشي از خشكسالي و توجه بيشتر به توسعه همه‌جانبه استان فارس را نيز يادآور شد و گفت: نمايندگان استان فارس بايد با توجه به اشراف بر مسائل، پيگيري موضوعات را بيش از پيش در دستور كار قرار دهند.

رئيس قوه مقننه پيگيري اصل 44 قانون اساسي و اجرايي شدن آن را يكي از وظايف مجلس دانست و با طرح اين موضوع كه بعضي مديران تمايلي به واگذاري اموال دولتي ندارند، لزوم رسيدن به يك فهم مشترك را يادآور شد و گفت: اصل توسعه خصوصي‌سازي، كم شدن بار دولت است، نه اينكه اموال دولت را از عده‌اي گرفته به دست عده‌اي ديگر بسپاريم، اجرايي شدن اصل 44، راهي جديد در اقتصاد و خصوصي‌سازي كشور است.

لاريجاني ماليات برارزش افزوده را يكي از طرح‌هاي خوب دولت دانست و با تأكيد بر اينكه منظور از اين نوع ماليات دريافت مالياتي جديد نيست، نگراني‌هاي ايجاد شده را بي‌مورد ارزيابي و خاطرنشان كرد: به دليل تصور نادرست از اين طرح، بخش‌هايي از بازار و صنعت نگران شده اضطراب پيدا كردند، بايد تمهيداتي انديشيد كه اين نگراني برطرف شود.

رئيس مجلس شوراي اسلامي بار ديگر در مواجهه با سئوالي در مورد مدرك كردان گفت: اينگونه نيست كه آقاي كردان مدرك خود را جعل كرده باشد، واسطه‌اي وجود داشته كه اين واسطه مدرك جعلي در اختيار وي قرار داده است.

لاريجاني خلط برخي مباحث را سبب ضايع شدن حقوق افراد دانست و گفت: مجلس در اين خصوص هم وظيفه خود را انجام داده هم نظر خود را اعلام كرده است،‌ بقيه كار برعهده و وظيفه ديگران است.

انتهاي پيام//
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن