تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 2 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823718069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضربه سنگین به استقلال؛ محمدی ۳ ماه از میادین دور


واضح آرشیو وب فارسی::

مهرداد محمدی که به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی و تأثیرگذار تیم استقلال شناخته می‌شود، در جریان بازی اخیر دچار مصدومیت شدیدی شد. آسیب دیدگی جدی این بازیکن، نگرانی هواداران استقلال را به دنبال داشته است. با توجه به نظر پزشکان، محمدی حداقل به مدت ۳ ماه قادر به همراهی تیم نخواهد بود. این اتفاق، ضربه سنگینی به ترکیب استقلال وارد کرده است.



استقلال بدون ستاره؛ محمدی به دلیل مصدومیت طولانی مدت از دست رفت

مهرداد محمدی، ستاره استقلال به دلیل آسیب دیدگی شدید، ۳ ماه از میادین دور خواهد ماند.

در اتفاقی ناگوار، مهرداد محمدی، وینگر توانمند تیم فوتبال استقلال، در جریان بازی شب گذشته مقابل النصر عربستان دچار مصدومیت شدیدی شد. این بازیکن که یکی از مهره‌های کلیدی استقلال به شمار می‌رود، به دلیل شدت آسیب دیدگی مجبور به ترک زمین مسابقه شد.

پس از انجام آزمایشات پزشکی، مشخص شد که محمدی از ناحیه درشت نی ساق پای چپ دچار شکستگی شده است. این مصدومیت جدی، حداقل به مدت سه ماه این بازیکن را از میادین فوتبال دور خواهد کرد.

مصدومیت محمدی ضایعه‌ای بزرگ برای استقلال محسوب می‌شود. این تیم در حالی که به دنبال کسب نتایج بهتر در رقابت‌های داخلی و خارجی است، یکی از مهره‌های اصلی خود را از دست داده است. غیبت محمدی قطعا تأثیر زیادی بر عملکرد استقلال در ادامه فصل خواهد گذاشت.

کادر پزشکی باشگاه استقلال در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر روند درمان محمدی را آغاز کنند و وی را به میادین فوتبال بازگردانند. اما با توجه به شدت مصدومیت، بازگشت او به ترکیب اصلی استقلال حداقل تا چند ماه آینده امکان‌پذیر نخواهد بود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن