تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798331015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴ عطر ضروری و مهم که هر خانمی در هوای سرد لازم دارد


واضح آرشیو وب فارسی::

عطرها یکی از محصولات جذاب و پرطرفداری هستند که اگر به درستی و به تناسب روحیه افراد انتخاب شوند، تاثیر فوق‌العاده‌ای بر افزایش اعتماد به نفس می‌گذارند. این محصولات تنوع بسیار بالایی دارند و هر نوع از آن‌ها برای استفاده در مکان یا در فصل خاص خود مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

مهمترین نکته در انتخاب و خرید عطر، علاوه بر رایحه، میزان ماندگاری عطر است. اگر به دنبال عطرهای ماندگار می‌گردید و دوست دارید برای فصول مختلف سال عطری مناسب داشته باشید، در ادامه مقاله ما را همراهی کنید. 



۴ عطر فوق العاده که بانوان برای فصول سرد سال باید آن‌ها را بشناسند

در سال‌های گذشته که هنوز صنعت عطر و ادکلن به این اندازه پیشرفته نشده بود، کم‌یاب بودن این محصول، دور از دسترس بودن و البته قیمت بالای آن باعث شده بود تنها قشر خاصی از جامعه امکان استفاده از این محصول جذاب را داشته باشند. 

اما امروزه با پیشرفت‌هایی که در این صنعت ایجاد شده، تنوع بالای این محصولات و البته قیمت مناسبی که دارند، استفاده از آن‌ها بسیار رواج پیدا کرده و هر فردی با هر سن و سالی از عطر استفاده می‌کند. 

عطرها قدرت خارق‌العاده‌ای دارند و تاثیرات چشمگیری بر روحیه و روابط افراد می‌گذارند. به‌عنوان مثال یک عطر می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شود. خاطرات خوب و بد گذشته را یادآوری کند و یا باعث جذابیت بیشتر و ماندگاری شخصیت شما در ذهن مخاطبانتان شود. این موضوع باعث شده تا انتخاب عطر به موضوعی حساس تبدیل شود و افراد برای خرید این محصول وسواس بیشتری به خرج دهند. 

انتخاب عطر به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما باید باتوجه به روحیه، مکانی که قرار است در آن حضور پیدا کنید، جو میهمانی یا دورهمی، فصل سال و… عطری مناسب را انتخاب کنید. اگر برای فصل‌های پاییز و زمستان به دنبال عطری مناسب و ماندگار می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم از موارد زیر انتخاب کنید. 

تام فورد لاست چری

عطر Tome Ford Cherry در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. این محصول، عطری اغوا کننده، روح بخش و سیری ناپذیر است که برای فصل‌های سرد سال توصیه می‌شود. گروه بویایی این عطر بی‌نظیر از گروه گل‌های شرقی است که در نت‌های ابتدایی، رایحه بادام و آلبالو را به مشام می‌رساند. 

در نت‌های میانی لاست چری با اسانس رز، یاس و آلبالو مواجه می‌شویم و در نت‌های پایانی به رایحه دل‌انگیز دانه تونکا، خس خس، چوب صندل سفید، بلسان پرویی و سدر می‌رسیم. استفاده از لاست چری با طبع گرم و رایحه شیرینی که دارد، احساس سرزندگی و لطافت را به ارمغان می‌آورد و گرما بخش روزهای سرد پاییزی و زمستانی است. این عطر در شیشه‌هایی با حجم ۵۰ یا ۱۰۰ میل به فروش می‌رسد. 

باکارات رژ قرمز

عطر جذاب باکارات رژ قرمز از برند میسون فرانسیس کورجان، عطری با رایحه گل‌های شرقی بوده که به شکل کاملا ماهرانه به واسطه عطاران برجسته ترکیب شده است. نت‌های میانی این عطر رایحه زعفران و بادام را به همراه دارد. 

در نت‌های میانی باکارات رژ قرمز با عطر دل‌انگیز یاس و سدر روبه رو می‌شویم و در نهایت نیز به رایحه‌های چوبی، مشک و عنبر می‌رسیم. این عطر فرانسوی که در سال ۲۰۱۷ توسط فرانسیس کرکجان ترکیب و معرفی شد، به واسطه طبع گرمی که دارد انتخابی خاص برای روزهای سرد سال محسوب می‌شود. 

آنجلز شیربای کیلیان

عطر آنجلز شیر از برند بای کیلیان را می‌توان نمونه‌ای دیگر از عطرهای خاص و ناب زمستانی برای خانم‌ها و آقایان برشمرد. این عطر محصول کشور فرانسه بوده و عطار آن بنویست لاپزا، از عطاران باتجربه فرانسوی است. آنجلز شیر رایحه‌ای تلخ و شیرین و طبعی گرم دارد، به همین واسطه یکی از بهترین عطرها برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان به شمار می‌رود. 

این محصول در سال ۲۰۲۰ وارد بازار عطر و ادکلن شده و به واسطه رایحه منحصر به فردش، محبوبیت فوق العاده‌ای پیدا کرده است. رایحه اولیه آنجلز شیر بای کیلیان، کنیاک است. 

نت‌های میانی آن رایحه دارچین، درخت بلوط و دانه تونکا دارد و در نت‌های پایانی به رایحه چوب صندل سفید، وانیل و پرالین ختم می‌شود. از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به پخش بوی متوسط و ماندگاری بالای آن اشاره داشت. 

عطر روبرتو کاوالی جاست

عطر روبرتو کاوالی جاست از بهترین انواع عطر برند روبرتوکاوالی شناخته می‌شود که در سال ۲۰۱۳ در کشور ایتالیا از آن رونمایی شده است. این محصول رایحه‌ای شیرین و گلی دارد و در تمامی فصول سال به ویژه پاییز و زمستان نورد استفاده قرار می‌گیرد. 

نت‌های اولیه این عطر پر از رایحه دلپذیر بهار نارنج است و در همان ابتدای کار، باعث جلب نظر مخاطب می‌شود. در نت میانی آن با عطر یاس تاهینی و در نت‌های انتهایی با اقاقیای پالیساندر شما را شگفت زده می‌کند. 

این عطر در بسته‌بندی شیشه‌ای و صورتی رنگ با یک روکش طلایی جذاب عرضه می‌شود و یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به خانم‌ها است. طبع معتدل، پخش بوی مناسب، ماندگاری بالا و جذابیت در طراحی شیشه، از ویژگی‌های متمایز این محصول محسوب می‌شوند. 

کاوالی گلد

اگر به دنبال عطری شیرین و گرم برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی هستید، کاوالی گلد یکی از مناسب‌ترین عطرهایی است که می‌توانید روی آن حساب کنید. گروه بویایی این محصول از گل‌های شرقی نشات گرفته است و طبع ملایم و شیرین آن، باعث شده تا به یکی از مناسب‌ترین عطرهای زمستانی تبدیل شود. 

طراحی خاص شیشه این عطر، آن را به محصولی لوکس و لاکچری تبدیل کرده و از این جهت بسیار مورد پسند خانم‌ها قرار می‌گیرد. رایحه اولیه این محصول را فلفل صورتی تشکیل داده و رایحه‌های میانی آن گل پرتقال آفریقایی است و رایحه انتهایی آن به وانیل، بنزوئین و باقلا تونکا ختم می‌شود. 



نکات مهم برای خرید عطر باکیفیت

اصالت و کیفیت هر دو موضوع بسیار مهمی هستند که در هنگام خرید عطر باید به آن دقت شود. اگر قصد خرید عطر با کیفیت، اصل و اورجینال را دارید، باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا نسبت به اصالت محصول آسوده خاطر باشید. 

شما می‌توانید برای خرید انواع عطرها و ادکلن‌های اورجینال از فروشگاه تخصصی عطر عطرش کمک بگیرید. این مجموعه بزرگ و معتبر انواع عطر و ادکلن را با بیشتری میزان کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها به مشتریان و متقاضیان عرضه می‌کند و در تلاش است تا خرید رضایت بخش را برای شما رقم بزند.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 993]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن