تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798295152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکات کلیدی و مهم در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه


واضح آرشیو وب فارسی::

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، مانند سایر قسمت‌های خانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و محیطی که در آن زندگی می‌کند تاثیر زیادی در روحیه و خلق و خوی او دارد. پس باید تلاش کنیم اتاقش را به بهترین شکل و متناسب با سلیقه او دیزاین کنیم. دکوراسیون و رنگ‌بندی اتاق خواب دخترانه باید آرامش‌بخش باشد که باعث شادی و نشاط او شود.

برای طراحی و دیزاین اتاق خواب دخترانه، ابتدا رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. اغلب دختران به رنگ‌های پاستلی یا رنگ‌های جذابی مانند صورتی، بنفش، یا آبی علاقه دارند. همچنین، برای تزیین دیوار از پوسترهای مرتبط با سلایق و علایق دخترتان استفاده کنید.تخت و سایر وسایل اتاق خواب علاوه بر زیبایی باید کارآمد هم باشند.

انتخاب یک تخت، همراه با پتو و روتختی رنگی، متناسب با سبک و طرح اتاق خواب فضایی زیبا و دلنشین ایجاد می‌کند. یکی دیگر وسایل مورد نیاز دختران محصل میز تحریر است که در طرح‌ها و ابعاد مختلف در بازار موجود می‌باشد که با توجه به ابعاد اتاق خواب می‌توانید مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. نورپردازی مناسب و استفاده از آباژور، لوستر و چراغ مطالعه زیبایی اتاق خواب دخترانه را بیشتر می‌کند.

 

یکی از مواد مهم در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، بدون شک توجه به رنگ اتاق است. رنگ اتاق خواب یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه کرد. در نظر گرفتن اینکه چه رنگ هایی با هم ست می شوند و ایجاد هماهنگی مطلوبی بین رنگ ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در اتاق خواب دخترانه علاوه بر توجه به شاد بودن فضا و رنگ اتاق، توجه به تزیینات دیوار هم ضروری است.

اکثر دختر خانم ها به رنگ صورتی علاقه دارند که شما می توانید رنگ صورتی را با رنگ های سفید، یا بنفش ست کنید و حتی از کاغذ دیواری هایی که تم صورتی دارند استفاده کنید.



 

پرده کوتاه اتاق خواب

یکی از المان‌های مهم در هنگام دکوراسیون اتاق خواب، پرده می‌باشد. پرده اتاق خواب آسایش و امنیت رابرای شما به ارمغان می‌آورد و اگر با دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ باشد جلوه‌ای خاص به اتاق می‌بخشد.
اگر در صدد خرید پرده اتاق خواب هستید راهنمای خرید پرده‌های ساده و شیک اتاق خواب، که در مجله دکوراسیون هشتی به آن اشاره شده است به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

 

چیدمان مبل در فضای کوچک

احتمالا شما هم برای چیدمان مبل در خانه کوچک خود چالش دارید. اما با اطمینان به شما می گوییم که کوچک بودن خانه نمی تواند باعث محدودیت شما در چیدمان مبل شود، زیرا راهکارهای زیادی وجود دارد که بوسیله آنها میتوانید بهترین فضا را برای خود بوجود آورید.
همیشه در چیدمان مبل در خانه های کوچک تعادل را برقرار کنید و هر وسیله ای را متناسب با فضا انتخاب کنید. مثلا در فضای کوچک نمیشود چند دست مبل بزرگ قرار داد ولی میتوانید برای صرفه جویی در فضا از یک مبل بزرگ استفاده کنید.
هر چه در فضاهای کوچک از طرح‌های ساده و رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید فضا بزرگ‌تر به نظر میرسد. حتما در موقع چیدمان مبلمان در خانه های کوچک، فضای کافی را بین مبلمان و میزها حفظ کنید به طوریکه در رفت و آمد دچار مشکل نشوید. همیشه توازن را در چیدمان مبلمان رعایت کنید تا حس آرامش به بیننده القا شود. بهتر است برای مبلمان از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید تا محیط بزرگ‌تر دیده شود.

 

چیدمان گل کنار تلویزیون

برای چیدمان گل طبیعی کنار تلویزیون، می توانید از گلدان‌های بزرگ برای اطراف و کناره تلویزیون استفاده کنید. معمولا گیاهان برگ پهن در گلدان های بزرگ جلوه‌ای بسیار زیبایی دارند

گلدان‌های پایه دار هم بسیار شیک و زیبا هستند که در طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و مدرن در بازار موجود می‌باشند و به صورت طبقاتی برای کنار تلویزیون استفاده می شوند. این گلدان ها برای انواع گل‌های آپارتمانی مناسب است و جلوه‌ای شیک و لوکس اتاق نشیمن میدهند.

 

رنگ کله غازی

رنگ کله غازی دکوراسیون اتاق نشیمن را متحول می‌کند. بخصوص اگر از رنگ‌های سفید و بژ اتاق نشیمن خسته شده‌اید این رنگ مناسب شماست. مطمئنا رنگ‌های خنثی به اتاق شما ظاهری شیک میدهند که هیچگاه هم از مد نمی‌افتند. در عین حال اگر از رنگ‌های دیگر، درست استفاده شود میتواند برای ما شادی و آرامش به ارمغان آورده و محیط را سرزنده‌تر از قبل کنند.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اضافه کردن رنگ سبز-آبی به اتاق نشیمن انتخاب کاناپه‌ای کله غازی است. همچنین تاثیر رنگی که در فضا میگذارد به نسبت رنگ کردن دیوارها کمتر است. برای کسانی که میخواهند مقدار کمی از این رنگ در اتاق نشیمن داشته باشند گزینه‌های کوچکتری مثل مبل و صندلی‌های دو یا تک‌نفره وجود دارد.

 

دکور سنتی شب یلدا

در شب یلدا رسم است که افراد خانواده در خانه پدر بزرگ و مادر بزرگ جمع می‌شوند و این شب باستانی را جشن می‌گیرند. در زمان قدیم در شب چله از کرسی استفاده می‌کردند و روی کرسی هم وسایل شب چله را می‌چیدند.

اگر در خانه کرسی ندارید با انداخنن ترمه و یا ساتن یا پارچه گلدار قدیمی روی میز کوچکی آن را شبیه کرسی در بیاورید.

بر روی میز قرآن، دیوان حافظ و چند شاخه گل نرگس بگذارید. در شب یلدا بیشترین رنگی که به چشم میخورد رنگ قرمز است. قرمز نماد شب یلداست.

می‌توانید از سماور قدیمی و ترجیحا ذغالی برای زیباتر شدن میز استفاده کنید. از شمعدان‌های لاله عباسی و یا برنزی  برای زینت بخشیدن به میز شب یلدا غافل نشوید.

 

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

در دکوراسیون آشپزخانه کوچک از میز ناهار خوری و صندلی هایی استفاده کنید که فضای کمتری برای رفت و آمدهای شما اشغال می کنند مثلا میتوانید از صندلی های مخصوص اپن استفاده کنید، یا از صندلی های پایه بلند در کنار جزیره اشپزخانه، استفاده کنید. اگر قصد دارید که در فضای اشپزخانه خود میز ناهار خوری قرار دهید از میزهای نقلی و کوچک یا میزهای ناهار خوری تاشو استفاده کنید.



 

آشپزخانه میتواند پر از گوشه و کنارهای از یاد رفته‌ای باشد که پتانسیل زیادی برای جمع‌آوری ادویه‌جات دارد. پس به جای فراموش کردن این فضاها بهتر است سعی کنید بهترین استفاده را از آنها ببرید. برای چنین گوشه‌هایی بهتر است از کابینت‌های عمودی استفاده کنید و با طبقه‌بندی آن کمک زیادی به محیط کنید.

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

همیشه وسایل زیادی در سرویس بهداشتی  وجود دارند اما وقتی فضا کوچک باشد همه چیز سخت‌ترمی‌شود. امروزه وسایل زیادی وجود دارند که علاوه بر کاربری بودن، تزیینی هم هستند. از آن جمله میتوان به انواع شلف‌های ایستاده و دیواری سبدهای حصیری و نظم دهنده‌ها اشاره کرد که با جایگذاری صحیح آنها، میتوانید علاوه بر زیباسازی سرویس بهداشتی، مشکل کمبود جا را هم حل کنید.

یک ایده‌ دیگر برای دکوراسیون دستشویی و سرویس بهداشتی کوچک، حذف روشویی پایه‌دار می‌باشد. توالت فرنگی و روشویی‌های پایه‌دار جای زیادی را اشغال می‌کنند. هر چه در کف سرویس بهداشتی وسایل کم‌تری قرار گیرد فضا مرتب‌تر و بزرگ‌تر دیده می‌شود. با حذف روشویی پایه‌دار و نصب روشویی‌های مدرن بدون پایه روی کابینتی که در هوا معلق است و به دیوار پیچ می‌شود فضا را مدرن و بزرگ‌تر نشان میدهد.

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1407]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن