تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798909481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین مجری فوم بتن


واضح آرشیو وب فارسی::

 



فوم بتن ماده‌ای سبک و سیال است که از ترکیب آب، سیمان، فوم‌کفزا و سایر افزودنی‌ها تولید می‌شود و به عنوان یک مصالح جدید در صنعت ساختمان سازی، تونل سازی و همچنین راهسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فوم بتن به طور مستقیم و غیر‌مستقیم در صنعت ساختمان، تأثیر بسزایی داشته‌است که در بحث تأثیر مستقیم می‌توان به سبکی آن اشاره کرد که به میزان قابل توجهی بار مرده را در ساختمان کاهش می‌دهد و در حالت غیر‌مستقیم می‌توان به عایق بودن در مقابل سرما، گرما و صوت اشاره کرد که به میزان چشم‌گیری می‌تواند در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند.

اجرای فوم بتن اولین بار در ایران، در سال 1380خورشیدی وارد صنعت ساختمان شد، تقریبا چیزی در حدود 78 سال پس از سایر کشورهای اروپایی و آمریکا، که این خود نشان‌دهنده این است، صنعت ساختمان نتوانسته همگام با دنیا خود را به روز کند.

سال 1380 با ساخت اولین کارخانه بلوک CLC، فوم بتن توانست راهی بازار ساختمان‌سازی ایران شود و سپس بعد از گذشت 7 سال با طرح مسکن مهر توانست به استفاده انبوه در این صنعت برسد و استاندارد‌هایی مطابق با جهان را در سازمان مسکن و تحقیقات ثبت کند.

یکی از روش‌های کاهش چگالی بتن، ایجاد حفره‌های پایدار در خمیر یا ملات سیمان سخت شده است. حفره ها را می توان با گاز یا هوا تولید کرد. از آنجایی که یک عامل کف کننده هوا را وارد می کند، بتن تولید شده را فوم بتن می نامند.



قیمت فوم بتن نسبت به سایر مواد ساختمانی

قیمت فوم بتن نسبت به سایر مواد ساختمانی نظیر پوکه‌های معدنی بسیار پایین‌تر است، به همین دلیل امروزه مورد استقبال ساختمان‌ساز‌ها قرار گرفته است.

حمل و نقل

به دلیل اینکه فوم بتن با استفاده از پمپ‌های مخصوص به طبقات، پمپاژ می‌شود نسبت به سایر روش‌های کفسازی حمل به طبقات ندارد بنابراین هزینه‌‌ی حمل به طبقات و نیروی کار از آن حذف می‌شود.

کاهش نیروی کار

در اجرای فوم بتن شما فقط نیازمند 4 نفر برای اجرا آن هستید، که دو نفر از آن‌ها توسط مجری و دو نفر دیگر توسط کارفرما تأمین می‌شود.

کاهش زمان اجرا

به دلیل بالا بودن سرعت اجرا و کاهش نیروی انسانی در اجرا، هزینه‌های اجرای کفسازی به شدت کاهش می‌یابد.

فوم بتن از نظر حجم حباب‌های هوا شده می‌تواند ساختار‌های متفاوتی داشته باشد. حباب‌های موجود در فوم بتن می‌تواند 3 تا 8 درصد حجم بتن را اشغال کند. همچنین به دلیل درصد هوای وارد شده به آن میزان حباب‌های موجود از 15 تا 22 درصد متغییر است.

تولید فوم بتن در تهران شامل رقیق شدن سورفکتانت(فوم‌کفزا) در آب است که از طریق یک مولد فوم عبور داده می شود که فومی با فرم پایدار تولید می کند. فوم تولید شده به صورت مخلوط با ملات سیمانی یا دوغاب، به طوری که مقدار فوم دانسیته مورد نیاز تولید می شود. از این سورفکتانت ها در ساخت پرکننده های با چگالی کم نیز استفاده می شود. این مواد همچنین به عنوان مواد با مقاومت کم کنترل شده (CLSM) نامیده می شوند.

این ماده سبک، دارای مزایایی همچون عایق حرارتی و صوتی، سیالیت بالا(شکل پذیری و روان بودن)، مقاومت در برابر آتش، وزن مخصوص پایین آن نسبت به سایر مصالح مصرفی در صنعت ساختمان مورد استقبال قرار گرفته‌ است.

در حوزه صنعت ساختمان، فوم بتن به عنوان یک مصالح ساختمانی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. این ماده ساختمانی با توجه به خصوصیات منحصر به فردی که در بالا به اختصار به آن‌ها اشاره شد، به عنوان جایگزین مناسب برای پوکه‌های معدنی و سایر پر‌کننده‌ها شناخته شده است.

فوم بتن کیان با اجرای فوم بتن انواع پروژه‌های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی تجربه کافی در امر کفسازی طبقات و شیب بندی پشت بام را بدست آورده است. همچنین این گروه در سال 1392 شروع به تحقیقاتی در زمینه ی اجرای پروژه‌هایی با عنوان "تزریق فوم بتن" و یا "پرکننده بتن سبک" کرده است. تزریق فوم بتن در تهران اولین بار توسط این گروه در پروژه‌ای با هدف پر کردن بین درز انقطاع ساختمان و در پروژه‌ای دیگر با تزریق فوم بتن در دیوار حائل بین گودبرداری و خیابان اصلی اجرا شد. پس از این تجربه بزرگ که به پشتوانه توان متخصصین علمی و اجرایی این گروه صورت گرفت توانستیم در پروژه ملی با هدف پرکردن چاه‌های آب و فاضلاب شهر تهران خوش بدرخشیم و به عنوان یکی از قویترین مجری‌های پرکننده آب و فاضلاب از سوی انجمن بتن سبک سلولی ایران شناخته شویم. امروز نیز با همکاری شرکت تخصصی مترو تهران و قرارگاه خاتم الانبیاء دست به اجرای پروژه‌های بزرگی مانند تزریق فوم بتن در مترو شهری و راهسازی نموده ایم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن