تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799192397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا تلفن voip هزینه های ارتباطی یک شرکت را کاهش می دهد؟


واضح آرشیو وب فارسی::


هزینه ارتباطات به هر نوعی که باشد، جزو دغدغه های صاحبان تجارت می باشد. ارتباطات این روزها جز جدایی ناپذیر از تجارت می باشد. از این رو مدیران همیشه در پی یافتن راهکارهایی جهت فرار از پرداخت هزینه های سرسام آور تماس ها می باشند پس در نتیجه ویپ راه حل کاهش هزینه ارتباطات تلفنی است.

در سال های اخیر، گسترش کمک گرفتن از فن آوری ویپ  موجب کاهش هزینه های مخابراتی شده می باشد. شاید شما هم شنیده باشید که کمک گرفتن از ویپ هزینه کمتری نسبت به کمک گرفتن از شبکه های مخابراتی سنتی دارد. اما معنی این عبارت چیست؟ یا به بیان بهتر شما چطور می توانید با کمک ویپ هزینه ها را کمتر کنید؟

مقایسه سانترال های سنتی و ویپ در بخش سخت افزار

بیشتر سیستم های تلفنی نیاز به سخت افزارهای گران قیمت دارند. امکاناتی که سانترال های سنتی در اختیار مشاغل می گذارند محدود می باشند و هزینه های اضافی را به آن ها تحمیل می کنند. در صورتی که شرکت نیاز به یک منشی تلفنی خودکار داشته باشد، باید سخت افزار مربوط به اجرای این ویژگی را خریداری و به نصب آن اقدام کنید. اضافه کردن این ویژگی به دیگر شعب و شرکت های زیر شاخه هم هزینه های جداگانه ای به همراه خواهد داشت.

از مزایای سیستم تلفنی ویپ این بوده که همه این سیستم ها قادر هستند به صورت آنی و بدون هیچ خرید و یا نصب اضافی آپدیت شوند. اضافه کردن فوری کاربران یا تلفن ها، بروز رسانی IVR ها و مسیریابی تماس ها، همه بدون هیچ هزینه یا نصب سخت افزار اضافی امکان پذیر می باشد.

کاهش هزینه در بخش سخت افزار سیستم تلفنی ویپ

از مزایای سیستم تلفنی ویپ می توان به تنوع ساختار این سیستم ها اشاره کرد که تاثیر مستقیمی بر هزینه های شما خواهند داشت. این ساختارها و نحوه پیاده سازی آن ها کاملا به نیاز های کسب و کار و زیرساخت های موجود بستگی دارند و انعطاف پذیری قابل ملاحظه ای را به شرکت ها هدیه می دهند. سیستم تلفنی ویپ، به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند و روش های پیاده سازی متفاوتی دارند:

نوع اول از این مراکز تلفن، مرکز تلفن نرم افزاری می باشد. این نوع از سیستم ها با نصب نرم افزار مورد نظر بر روی کیس و یا یک سرور کامپیوتری اجرا می شوند.

نوع دوم به مرکز تلفن voip سخت افزاری مشهور می باشد. برای اجرای این سیستم، شرکت ارائه دهنده ویپ دستگاهی را در محل شرکت تعبیه می کند که نرم افزار و افزونه های آن به صورت یک بسته کامل بر روی آن نصب شده می باشد. در این مورد نیاز به خرید کامپیوتر یا سرور ندارید.

نوع سوم که کم هزینه ترین سیستم هم است، به نام مرکز تلفن های ابری شناخته می شوند. این نوع از سیستم های ویپ که ماهیت نرم افزاری دارند، به هیچ دستگاه سخت افزاری نیاز ندارند و بر روی یک بستر اینترنتی مثل Host یا دیتا سنتر نصب می شوند. در این مورد به شما یوزر و پسوردی اختصاصی داده می شود تا وارد پنل اختصاصی خود شوید و از امکانات آن کمک بگیرید. مقاله سانترال ویپ، به شما کمک می کند تا این سیستم های تلفنی را بهتر بشناسید.

صرفه جویی قابل توجه در نگهداری سیستم تلفنی ویپ

درست مثل هر دستگاه دیگری، سخت افزار سیستم تلفن قادر است خراب شود، و این خرابی امکان دارد خسارات فراوانی را به شرکت ها وارد کند. سیستم های سخت افزاری ویپ هم از این قضیه مستثنی نیستند، با این حال هزینه تحمیلی به مراتب کمتر از هزینه های ایجاد شده توسط سانترال های سنتی می باشد.

ویپ یک برگ برنده دیگر هم در دست دارد و آن ارائه مرکز تلفن های ابری می باشد. شرکت های کوچک و متوسط قادر هستند به آسانی از این پلتفرم ها بهره مند شوند و نگرانی های خود بابت خرابی های سخت افزاری و مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری سیستم را حذف کنند. سانترال های قدیمی دارای قطعات گران قیمتی می باشند که معمولا اجازه بروزرسانی را به شما نمی دهند. به این موضوع، هزینه استخدام متخصص فنی IT را اضافه کنید تا متوجه هزینه های سرسام آور نگهداری و تعمیر سانترال های سنتی شوید.

بروزرسانی رایگان

اغلب فناوری ها، نیاز به بروزرسانی دوره ای دارند که در صورت کمک گرفتن از سانترال های سنتی، هزینه و مسئولیت آن بر عهده شما خواهد بود. در صورت کمک گرفتن از ویپ، بروزرسانی ها توسط شرکت ارائه دهنده خدمات تحت پوشش قرار می گیرد و همیشه به بروزترین امکانات و آپدیت ها دسترسی دارید.

صرفه جویی در هزینه تماس ها

برای کسب و کارهایی که به دنبال پیشرفت سریع می باشند، مزایای سیستم تلفنی ویپ، هیجان انگیز می باشد. از آنجایی تماس تلفنی در سیستم ویپ بر روی بستر شبکه انتقال می یابند، شرکت ها از پرداخت هزینه های سنگین تماس های راه دور اجتناب می کنند.

تماس های بین شهری ویپ قادر است با نصف هزینه همان تماس از طریق سیستم های آنالوگ انجام شوند. در صورتی که شرکت شما شعب متعددی دارد، نیاز به پرداخت هزینه جداگانه برای برقراری تماس با هر یک از شعبه ها نخواهید داشت. فقط باید که به هر شرکت یک داخلی اختصاص دهید. حالا می توانید با شرکت های زیر شاخه به صورت رایگان تماس برقرار کنید.

نقش پویایی و خصوصیات پیشرفته سیستم تلفنی ویپ در کاهش هزینه

از دست دادن تماس های تلفنی همیشه همراه سانترال های سنتی می باشد. در صورتی که نیاز به تغییر مکان داشته باشید، باید شماره تلفن خود را به مکان جدید منتقل کنید. در این سیستم مکان فیزیکی اهمیت چندانی ندارد. پس این سیستم همیشه و همه جا به همراه شما خواهد بود. تا وقتی به شبکه متصل باشید، سیستم ویپ شما را به عنوان یک داخلی شناسایی می کند و می توانید به همه امکانات آن دسترسی داشته باشید. دیگر به مکان و زمان خاصی تعلق ندارید، با جابجایی شما ویپ هم همیشه به همراهتان می باشد. اپلیکیشن ارائه شده توسط فروشنده ویپ به آسانی بر روی تلفن های هوشمند نصب می شوند و دیگر استرسی بابت از دست دادن تماس های مهم نخواهید داشت.

از دیگر مزایای سیستم تلفنی ویپ که کمک شایانی به کاهش هزینه شرکت ها می کند، امکانات پیشرفته این سیستم می باشد. بر خلاف تصور، این امکانات قیمت فوق العاده مناسبی دارند. بیشتر ارائه دهندگان ویپ ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهند که قادر است به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک کند تا بزرگ تر و موفق تر به نظر برسند. ویژگی هایی مثل تلفن گویا، مسیریابی تماس، صف انتظار و موارد زیادی از امکانات دیگر به کسب و کارهای کوچکتر کمک می کنند تا حرفه ای تر به نظر برسند و قادر به ارائه خدمات استثنایی به مشتریان باشند. این امکانات سود قابل توجهی را برای آن ها به همراه خواهد داشت.

نت یک شرکت ارائه دهنده خدمات ویپ و فروشگاه تلفن voip از شما دعوت می کند جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید تا شما را برای خرید بهترین تلفن voip و راه اندازی این سیستم راهنمایی کنیم. با بهترین قیمت و کیفیت خدمات در کنار شما هستیم.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن