تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799166610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت شرکت در امارات: راهکارها و چشم انداز سرمایه گذاری


واضح آرشیو وب فارسی::

چکیده : ثبت شرکت در امارات یکی از راههای سرمایه گذاری خارجی و به دنبال آن مهاجرت به این کشور محسوب می شود و بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

 

امارات یکی از مراکز مهم اقتصادی منطقه محسوب می شود که با تصویب قوانین جدید، فضا را برای ظهور شرکت های خارجی باز کرد. ثبت شرکت در امارات یکی از مطمئن ترین راه های اخذ اقامت امارات می باشد. به این ترتیب از مزایای بی شمار زندگی در امارات بدون پرداخت مالیات برخوردار خواهید شد.

راه اندازی یک کسب و کار جدید برای کسب درآمد بیشتر همیشه ایده خوبی است. اکنون تصور کنید که این تجارت جدید را در کشور دیگری راه اندازی کنید. آیا می دانید این تجارت چقدر درآمد شما را افزایش می دهد؟

ثبت شرکت در امارات دارای مزایایی مانند زیرساخت عالی، حمل و نقل بین المللی مناسب، استانداردهای زندگی بالا و فرصت های بالقوه فراوان برای ایجاد یک تجارت سودآور است. برای راه اندازی کسب و کار یا ثبت شرکت در امارات باید با جزئیات کسب و کار آشنا باشید. موسسه حقوقی فکر برتر یکی از متخصصین این حوزه می باشد که پیشینه سالها تجربه نه تنها ثبت شرکت در تهران و یا ایران، بلکه در اقصی نقاط جهان را دارد. لذا این موسسه خبره و حرفه ای می تواند شما را در مسیر ثبت شرکت خود در امارات به بهترین شکل همراهی کند.


ثبت شرکت در امارات

لزوم ثبت شرکت خارجی در امارات

امارات متحده عربی یکی از کشورهای ثروتمندی است که می توانید آینده خود را از طریق رونق کسب و کار خود تضمین کنید. دولت امارات مزایای زیادی را برای افرادی که قصد ثبت شرکت در این کشور را دارند فراهم می کند. ثبت شرکت در امارات متحده عربی به شما این امکان را می دهد که محیط تجاری مطلوبی را تجربه کنید.

امارات متحده عربی یک انتخاب محبوب در بین سرمایه گذاران خارجی است. زیرا مزایایی مانند صرفه جویی در مالیات، سهولت انجام کسب و کار، زیرساخت های پیشرفته کسب و کار، سیستم حکومت الکترونیک، سبک زندگی ممتاز و فرصت های تجاری رو به رشد را برای آنها فراهم می کند.

سرمایه گذاران می توانند از طیف گسترده ای از گزینه های ثبت کسب و کار موجود در این کشور استفاده کنند. سرمایه گذاران با رعایت صحیح مراحل ثبت برند می توانند بدون دردسر اقدام به تاسیس شرکت در امارات کنند.

حوزه قضایی ثبت کسب و کار در امارات به سه حوزه اصلی، منطقه آزاد و حوزه قضایی خارج از کشور طبقه بندی می شود. برای راه اندازی شرکت در امارات، انواع مختلفی از شرکت ها در سراسر حوزه قضایی این کشور و منطقه آزاد آن وجود دارد. بر اساس تاییدیه اخیر دولت امارات در سال 2021، می توانید یک شرکت 100% خارجی در این کشور تاسیس کنید، اما این شرکت در امارات ثبت شده باشد. بسته به فعالیت تجاری و صنعتی، مقررات خاصی وجود دارد که سرمایه گذار باید آنها را رعایت کند. در زیر به طور کامل انواع شرکت ها و قوانین ثبت آنها در امارات را شرح خواهیم داد.

انواع شرکت برای ثبت در امارات

انواع مختلفی از شرکت ها در امارات وجود دارد که می توانید آنها را ثبت کنید. در زیر انواع شرکت های ثبت شده در امارات آورده شده است:

  • مشارکت عمومی
  • مشارکت محدود
  • شرکت با مسئولیت محدود (LLC)
  • شرکت مدنی
  • شرکت سرمایه گذاری مشترک
  • شرکت سهامی عام
  • شرکت سهامی خاص
  • شعبه یا دفتر نمایندگی
  • شرکت های GCC (منطقه خلیج فارس)
  • شرکت ‌های مناطق آزاد
  • شرکت های خارج از کشور

مشارکت عمومی

این نوع شرکت در امارات فقط در اختیار شهروندان اماراتی است. این شرکت توسط دو یا چند شریک که مسئولیت سود و زیان شرکت را بر عهده دارند تأسیس می شود. نام شریک‌های واقعی تنها نامی است که ممکن است در نام شرکت درج شود.

مشارکت محدود

این نوع شرکت در امارات به عنوان شراکت Commendams نیز شناخته می شود. شریک با مسئولیت محدود نمی تواند جزء مدیریت باشد و همچنین نام وی در نام شرکت قید نمی شود.

شرکت با مسئولیت محدود (LLC)

این نوع شرکت رایج ترین نوع شرکت در امارات است. برای ثبت این شرکت حداقل دو و حداکثر پنجاه شریک مورد نیاز است. برای ثبت این شرکت به یک شریک اماراتی نیاز است. شریک خارجی نمی تواند بیش از 49 درصد سهم را به اشتراک بگذارد.

حداقل سرمایه لازم برای راه اندازی این نوع شرکت در امارات 300000 درهم یا 82000 دلار آمریکا می باشد. این ارقام برای فعالیت ها و حوزه های قضایی مختلف فرق می کند.

هنگامی که یک خارجی یک LLC در امارات تأسیس می کند، مجاز به انجام کلیه فعالیت های قانونی به جز فعالیت های بانکی و بیمه و سرمایه گذاری در سایر سهام است.

شرکت مدنی

شرکت مدنی نوع خاصی از جامعه است که هدف آن توسعه افراد متخصص اعم از پزشکان، مهندسان، وکلا، حسابداران و غیره است که در زمینه های مختلف وجود دارد. چنین شرکت هایی کاملاً در اختیار متخصصان هستند. اما آنها به یک نماینده محلی امارات متحده عربی (LSA) برای رسیدگی به مسائل مختلف تجاری و قانونی نیاز دارند.

شرکت سرمایه گذاری مشترک

شرکت سرمایه گذاری مشترک توسط دو یا چند شخص حقیقی یا حقوقی تأسیس می شود. سرمایه گذاری مشترک فقط می تواند به نام خصوصی یکی از شرکا انجام شود و باید شهروند امارات متحده عربی باشد. برای ثبت هر نوع مشارکت در امارات، سهم یک فرد اماراتی هرگز نباید کمتر از 51 درصد باشد.

شرکت سهامی عام

این نوع سهامداری بیشترین تعداد شرکت کننده یا سهامدار را می پذیرد. یک شرکت سهامی عام باید حداقل 10 موسس داشته باشد. البته، اگر یک نهاد دولتی امارات متحده عربی سهامی در یک شرکت دولتی داشته باشد، کمتر از 10 موسس مورد نیاز است.

حداقل تعداد مدیرانی که باید هیئت مدیره شرکت سهامی عام را تشکیل دهند سه نفر و حداکثر دوازده نفر می باشد. رئیس و اکثریت مدیران باید اماراتی باشند.

حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی 10 میلیون درهم امارات معادل 275 هزار دلار آمریکا می باشد. 25 درصد از این مبلغ در زمان اشتراک پرداخت می شود.

مسئولیت سهامدار محدود به ارزش سهم اوست. کلیه سهام دارای حقوق مساوی بوده و در دفتر سهام ثبت شده است. سهام بر اساس ارزش اسمی منتشر می شود. یعنی ارزش اسمی به عنوان حداقل قیمت سهم تعیین می شود.

هنگامی که ضرر مالی قابل توجهی وجود دارد؛ یعنی زمانی که شرکت 50 درصد یا بیشتر از سرمایه خود را از دست می دهد، هیئت مدیره باید مجمع عمومی صاحبان سهام را تشکیل دهد.

در آن جلسه همه مسائل از جمله ادامه یا انحلال شرکت مطرح می شود. شرکاء مختارند در صورت عدم تشکیل این جلسه از سوی هیئت مدیره، تقاضای انحلال شرکت را به دادگاه ارائه نمایند.

شرکت سهامی خاص

یک شرکت با مسئولیت محدود خصوصی باید حداقل سه سهامدار داشته باشد. حداقل سرمایه آن دو میلیون درهم است.

سهام این نوع شرکت به عموم عرضه نمی شود. به همین دلیل، آنها باید از قبل هرگونه پیشنهاد ویژه سهام به مردم را حذف کنند.

شعبه یا نمایندگی

شعبه و نمایندگی تقریباً رویه و شرایط تاسیس یکسانی دارند. اما آنها خدمات متفاوتی را به شرکت های مادر خود ارائه می دهند. شعبه همان نوع فعالیت شرکت مادر را انجام می دهد. اما نمی تواند محصولات شرکت مادر خود را وارد کند. این دفتر با نام شرکت مادر تاسیس می شود. از سوی دیگر، یک نمایندگی فقط می تواند فعالیت های شرکت مادر خود را تبلیغ کند.

شرکت های GCC (منطقه خلیج فارس)

شورای همکاری خلیج فارس (GCC) یک اتحادیه سیاسی و اقتصادی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است. این شرکت در سال 1981 تاسیس شد و 6 عضو آن عبارتند از امارات متحده عربی، عربستان سعودی، قطر، عمان، کویت و بحرین. اگر در یکی از این کشورها شرکت دارید، می توانید در امارات شعبه ثبت کنید. برای این منظور با همکاران ما در موسسه حقوقی فکر برتر تماس بگیرید.

شرکت های منطقه آزاد

چهل و پنج منطقه آزاد در امارات وجود دارد و بیش از نیمی از آنها (حدود 30) در امارات واقع شده است. این نشان دهنده اهمیت داده شده به این مناطق آزاد در امارات است. دو نوع اصلی از شرکت های دارای مجوز در منطقه آزاد وجود دارد. یک شرکت منطقه آزاد (FZC) بسیار شبیه به  LLC در سرزمین اصلی امارات با حداقل دو سهامدار است. از سوی دیگر، تنها یک سهامدار (شخص حقیقی یا حقوقی) باید در منطقه آزاد (FZE) شرکت تاسیس کند.

مزیت اصلی شرکت های مستقر در مناطق آزاد این است که می توانند به طور کامل در اختیار کارآفرینان خارجی خود باشند. ضمناً این شرکت ها عمدتاً از پرداخت مالیات معاف هستند.

چندین محدودیت برای این شرکت ها اعمال می شود. این شرکت های مناطق آزاد واقع در امارات فقط مجاز به فعالیت در منطقه آزاد خود هستند و فقط می توانند فعالیت هایی را انجام دهند که در مجوز آنها مشخص شده است.

شرکت های خارج از کشور

شرکت های خارج از کشور در امارات نهادهای تجاری قانونی هستند که برای تسهیل تجارت بین المللی تأسیس شده اند. این شرکت ها خارج از محدوده مالیات بر ارزش افزوده و گمرک امارات متحده عربی هستند. شرکت های خارجی واجد شرایط تجارت در بازار محلی امارات نیستند. اکثر شرکت های بازرگانی بین المللی، هلدینگ، خدمات مشاوره، سرمایه گذاران املاک و غیره در رده شرکت های خارجی ثبت شده اند.

شرکت های خارجی حق درخواست ویزای اقامت برای کارمندان خود را ندارند. کارمندان این شرکت ها می توانند حساب بانکی افتتاح کنند. اما به دلیل بررسی های دقیق انطباق، این روند مدتی طول می کشد. ثبت شرکت برون مرزی در امارات دارای امنیت بالا و مزایای بسیاری مانند صرفه جویی در مالیات، بازگرداندن سود، مالکیت خارجی و غیره است.


مهاجرت به دبی با ثبت شرکت

نکات مهم ثبت شرکتهای خارجی

سرمایه گذاران خارجی بسته به اهداف تجاری خود می توانند چندین نوع شرکت در امارات ایجاد کنند. قبل از تصمیم گیری در مورد نوع شرکت، آنها باید دسته مجوز کسب و کار را انتخاب کنند. زیرا دپارتمان توسعه اقتصادی امارات سه نوع مجوز تجاری را ارائه می دهد. این مجوز ها عبارتند از:

  • جواز تجاری: مجوز کسب و کار برای انواع شرکت هایی که به فعالیت های تجاری مانند فروش مشغول هستند، موجود است.
  • جواز صنعتی: پروانه صنعتی شامل شرکت هایی می شود که در زمینه تولید و فرآوری و بسته بندی محصولات فعالیت می کنند.
  • مجوز حرفه ای: مجوز حرفه ای به خدماتی که شخصا ارائه می شود، مانند مشاوره، اشاره دارد و برای تاجران انحصاری در امارات مناسب است.

 مراحل ثبت برند در امارات

قبل از شروع ثبت شرکت در امارات، باید شرایط قانونی و مراحل ثبت برند تعیین شده توسط دولت این شهر را رعایت کنید. شرایط ثبت شرکت در امارات به شرح زیر است:

  • حداقل یک سهامدار و یک مدیر
  • مدرک تحصیلی مرتبط
  • داشتن کفیل (بومی امارات)

پس از آن باید یک فعالیت تجاری را انتخاب کنید. این فعالیت باید جزو شرکت های ذکر شده در بالا باشد. قبل از راه اندازی کسب و کار خود، باید دانش کافی در مورد سودآوری و نحوه اداره یک کسب و کار کسب کنید.

در مرحله بعد، شما نیاز به تایید کتبی برای نام تجاری شرکت خود از وزارت توسعه اقتصادی دارید. در نهایت پس از تایید، می توانید مدارک لازم را برای شروع ثبت شرکت خود در امارات ارسال کنید.

ثبت شرکت در امارات بدون کفیل

برای ثبت شرکت در امارات باید اسپانسر داشته باشید. اگر شرکت خود را در یک منطقه آزاد راه اندازی کنید، مالکیت کامل خواهید داشت و دیگر نیازی به اسپانسر ندارید.

مدارک ثبت شرکت امارات

برای ثبت شرکت در امارات باید مدارک زیر را پیوست کنید:

  • فرم درخواست ثبت شرکت
  • طرح کسب و کار
  • یک کپی از مجوز شرکت
  • پاسپورت سهامداران شرکت
  • NOC (No Objection Certificate) از اسپانسر فعلی تا فرد بتواند در امارات کار کند.
  • مدارک شناسایی مانند کارت ملی
  • پاسپورت اسپانسر
  • تصویر
  • اساسنامه شرکت
  • وکالتنامه ای که به مدیر داده شده است
  • نمونه امضای مدیر
  • اطلاعات مربوط به سرمایه شرکت

نحوه ثبت شرکت در امارات

برای ثبت شرکت در امارات باید مراحل زیر را طی کنید:

1.یک فعالیت تجاری را انتخاب کنید.

برای ثبت شرکت در امارات باید مشخص کنید که شرکت شما در کدام منطقه فعالیت خواهد کرد. این فعالیت باید برای امارات مفید باشد.

  1. یک شریک یا حامی انتخاب کنید.

در این پروسه باید یک حامی یا شریک تجاری داشته باشید. ضامن باید یک فرد اماراتی باشد که اکثریت سهام شرکت را به نام خود دارد.

  1. نوع شرکت را انتخاب کنید.

نوع شرکت شما باید با توجه به انواع شرکت های ثبت شده ای که قبلا ذکر کردیم، انتخاب شود.

  1. نام شرکت خود را انتخاب کنید.

برای اینکه شرکت شما ثبت شود، باید نام مناسبی برای آن انتخاب کنید.

  1. سفر به امارات

در این مرحله باید با گرفتن ویزای توریستی امارات کارهای اداری را به صورت حضوری انجام دهید.

  1. اخذ تاییدیه اولیه و مجوزهای خارجی.
  2. مکانی برای شرکت خود اجاره کنید.
  3. پرداخت هزینه های ثبت شرکت.
  4. مجوز شرکت را بگیرید.
  5. برای راه اندازی کسب و کار خود در امارات حساب باز کنید.

 مهاجرت از طریق ثبت شرکت در امارات

ثبت شرکت در امارات برای اقامت شامل ثبت شرکت و اخذ مجوز تجاری برای انجام تجارت قانونی در منطقه می باشد. شرکت های ثبت شده در امارات از مزایایی مانند مالکیت 100% خارجی و بازگرداندن کامل سود برخوردارند. به همین دلیل ثبت شرکت در امارات یک انتخاب محبوب در بین سرمایه گذاران خارجی است. علاوه بر این، عدم وجود مالیات، سهولت انجام تجارت، سبک زندگی باکیفیت و زیرساخت های تجاری پیشرفته، سرمایه گذاران را تشویق به تاسیس شرکت در امارات می کند.

سرمایه گذاران می توانند از طیف گسترده ای از گزینه های موجود در زمینه ثبت شرکت انتخاب کنند. برای این کار مجوزها و فعالیت های تجاری مختلفی وجود دارد. سرمایه گذاران با رعایت صحیح مراحل ثبت برند می توانند به راحتی تجارت خود را در امارات راه اندازی کنند.

حوزه های قضایی ثبت شرکت در امارات

صلاحیت ثبت شرکت در امارات به سه حوزه قضایی اصلی، منطقه آزاد و حوزه قضایی فراساحلی طبقه بندی می شود. قوانین مختلفی برای تاسیس شرکت در امارات در حوزه قضایی سرزمین اصلی و منطقه آزاد وجود دارد. هزینه تاسیس یک شرکت در امارات متحده عربی بسته به فعالیت تجاری انتخاب شده در حوزه کسب و کار متفاوت است. در حال حاضر امکان ثبت 100% شرکت های خارجی در امارات وجود دارد. با این حال، بسته به فعالیت تجاری و بخش صنعت، مقررات خاصی وجود دارد که سرمایه گذار باید آنها را رعایت کند.

شرایط مهاجرت از طریق ثبت شرکت در امارات

برای ثبت شرکت در امارات سن متقاضی باید بین 18 تا 60 سال باشد. یکی دیگر از شرایط لازم برای اقامت در امارات از طریق ثبت شرکت، توانایی مالی متقاضی برای تامین هزینه های ثبت شرکت در امارات است. همانطور که قبلا ذکر شد، طبق قوانین جدید، ضامن اماراتی دیگر نیازی به ثبت شرکت در امارات ندارد. مراحل ثبت برند در امارات نیز بین 30 تا 40 روز به طول می انجامد و حضور متقاضی در امارات تنها بین 10 تا 12 روز الزامی است.

با تاسیس شرکت در امارات فرد می تواند اقامت این کشور را اخذ کند و اقامت وی ​​تا زمانی که بیش از 180 روز در سال خارج از کشور نباشد باقی می ماند. مدت اقامت در امارات با ثبت شرکت در امارات دو سال است و افراد می توانند پس از مدت مذکور اقامت خود را تمدید کنند. به یاد داشته باشید که از طریق ثبت شرکت امکان اخذ پاسپورت و اقامت دائم امارات وجود ندارد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت

  • اساسنامه ثبت شرکت
  • یک کپی از پاسپورت
  • ارائه مجوز شرکت
  • عکس سایز پاسپورت متقاضی
  • اصل مدارک شناسایی
  • کپی شناسه امارات LSA
  • اسناد محضری و تایید شده LSA و MP
  • ویزای توریستی متقاضی

هزینه اقامت در امارات از طریق ثبت شرکت

نمی توان عدد دقیق و ثابتی را به عنوان هزینه ثبت شرکت در امارات اعلام کرد. هزینه ها بر اساس اندازه شرکت، نوع کسب و کار، محل و ... متفاوت است. با در نظر گرفتن همه این موارد، می توانید برای راه اندازی کسب و کار در امارات رقمی بین 20000 تا 30000 درهم تخمین بزنید.

شرایط تمدید اقامت در امارات از طریق ثبت شرکت

تمدید اقامت در امارات از طریق ثبت شرکت شرایط خاصی ندارد. حتی مواردی مانند سودآوری شرکت برای تمدید اقامت متقاضی مهم نیست. تنها شرط، ادامه فعالیت شرکت است. متقاضی می تواند پس از پایان مدت اقامت برای تمدید نامحدود اقدام کند.

مزایای اقامت در امارات از طریق ثبت شرکت

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در امارات دارای مزایایی است که برخی از آنها عبارتند از:

  • امکان تمدید اقامت به مدت نامحدود
  • امکان اخذ ویزا برای اعضای خانواده و کارمندان شرکت
  • نیازی به پرداخت مالیات نیست و نرخ مالیات بر درآمد صفر درصد است
  • امنیت سرمایه گذاری بالا
  • امکان شرکت در مناقصات شرکتی

مزایای ثبت شرکت در امارات

ثبت شرکت در امارات مزایای زیادی دارد که برخی از آنها در اینجا ذکر شده است:

امارات یک مقصد مورد علاقه برای سرمایه گذاری خارجی در خاورمیانه است.

  • امارات متحده عربی با توجه به شاخص رقابت پذیری جهانی در رتبه هفدهم جهان قرار دارد و از نظر عرب ورد با بهترین محیط تجاری و زیرساخت اولین است.
  • این کشور دومین اقتصاد بزرگ جهان عرب است و تولید ناخالص داخلی آن از سال 1971 تاکنون 231 برابر رشد داشته است.
  • دو مرکز بزرگ مالی، دبی و ابوظبی، در خاورمیانه واقع شده اند و امکانات فراساحلی را ارائه می دهند که جاذبه های اصلی سرمایه های خارجی است.
  • با وجود رویداد اکسپو 2020 در دبی، انتظار می رود رشد اقتصادی این کشور افزایش یافته و توسعه کسب و کار را تقویت کند.

چنانچه می خواهید تا از مزایای بیشتر ثبت شرکت در دبی و امارات بیشتر آگاه شوید، مشاورین ما در موسسه حقوقی فکر برتر آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

مزایای مالیاتی متعدد در امارات

  • شرکت های ثبت شده در منطقه آزاد دبی از پرداخت مالیات معاف هستند
  • برای کارآفرینان خارجی مقیم امارات و کارمندان شاغل در امارات از مالیات بر درآمد معافیت وجود دارد.
  • وجود سیستم گزارشگری مالی ساده که نیازی به حسابرسی قانونی سالانه ندارد
  • معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات تکلیفی یا مالیات بر ارزش افزوده (VAT) در این کشور


مزایای ثبت شرکت در دبی

مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد امارات

  • 100% مالکیت خارجی شرکت
  • معافیت مالیات بر درآمد تا 50 سال و معافیت مالیاتی کامل برای عوارض واردات و صادرات.
  • هیچ گونه کنترل یا محدودیت ارزی برای بازگرداندن سرمایه و سود به خارج از کشور وجود ندارد
  • وجود دفاتر، انبارها و کارخانجات فوق مدرن
  • کمک به کار و خدمات حمایتی اضافی، مانند حمایت مالی و مسکن

جنبه های دیگری که امارات متحده عربی را به مقصدی برای ثبت شرکت تبدیل می کند

  • امارات متحده عربی تقاضای بالایی برای کالاها و خدمات خارجی دارد و در نتیجه بالاترین درآمد سرانه را در خاورمیانه دارد.
  • امارات متحده عربی در حال ایجاد مناطق صنعتی در کلاس جهانی از طریق تنوع بخشیدن به اقتصاد است، مانند بخش های پتروشیمی، صنایع مصالح ساختمانی، صنایع شیمیایی، صنایع فلزی، صنایع غذایی، خدمات نفت و گاز و بخش های حمل و نقل.
  • با توجه به سیاست های لیبرال کار امارات متحده عربی، استخدام کارگران خارجی از سراسر جهان سودآور و آسان است.
  • نرخ جرم و جنایت در امارات بسیار پایین است.

کلام آخر

شهر دبی مهم ترین شهر امارات است و به دلیل توسعه روزافزون، امکانات متعدد و کیفیت بالای زندگی، طرفداران زیادی از سراسر جهان دارد. بنابراین بیش از 80 درصد از جمعیت امارات را مهاجران تشکیل می دهند.

برای اخذ اقامت امارات و دبی راه های مختلفی وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین راه های اقامت خرید ملک و ثبت شرکت می باشد. باید در نظر داشته باشید که اقامت امارات موقت است و باید هر چند سال یکبار تمدید شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 02142143، موسسه حقوقی فکر برتر در تماس باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن