تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799107905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخذ رتبه پیمانکاری ساختمان


واضح آرشیو وب فارسی::

اخذ رتبه پیمانکاری ساختمان، به نوعی تعیین صلاحیت برای سنجش کیفی و کمی شرکت‌های مهندسی برای شرکت در مناقصات دولتی استکه از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور و یا سازمان برنامه و بودجه استان‌ها مورد بررسی و تشخیص صلاحیت قرار می‌گیرد. پس از بررسی و چک کردن امکانات پشتیبانی، ساختار مدیریتی، قدرت مالی، مهندسین امتیازآور، اعضاء هیئت‌مدیره و امتیاز قرارداد‌ها گواهینامه صلاحیت شرکت صادر می‌گردد. یکی از این گواهی‌ها، رتبه پیمانکاری ساختمان است که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. 

موسسه ثبتی رتبه و اخذ رتبه پیمانکاری ساختمان

ما در سایت موسسه ثبتی رتبه در کنار شما عزيزان هستیم تا راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهیم، موسسه ثبت شرکت و رتبه‌بندی شرکت رتبه به عنوان یک مشاور امین در حوزه راه‌اندازی کسب و کار، افتخار دارد که در حوزه تاسیس و راه‌اندازی شرکت‌ها، رتبه‌ پیمانکاری ، مشاور و … فعالیت داشته و پیگیری امور مربوط به ثبت برند و برندسازی را انجام دهد. این موسسه همچنین قادر است، تمامی خدمات مورد نیاز کسب و کار شما را در چارچوب آخرین قوانین جاری و بخشنامه‌ها در اختیارتان قرار ‌دهد. موسسه ثبتی رتبه قادر است، رتبه پیمانکاری ساختمان را در کوتاه‌ترین زمان و طبق آخرین بخشنامه‌ها برای شرکت شما اخذ نماید.

 

پیمانکار ساختمان کیست؟

به افراد حقیقی و یا حقوقی که در امور مرتبط با ساختمان و ساختمان‌سازی فعالیت دارند و دانش فنی و مهندسی را دارا می‌باشند، پیمانکار ساختمان گفته می‌شود. ساخت انواع ساختمان و بنا اعم از فلزی، سنگی، آجری، سیمانی، ایجاد پیاده‌روها، معابر عمومی و... همگی از جمله کارهایی هستند که پیمانکاران ساختمان می‌توانند انجام دهند. تمامی اشخاص حقوقی و یا حقیقی که در این زمینه‌ها فعال هستند، قادر خواهند بود رتبه پیمانکاری ساختمان را دریافت نمایند. برای اخذ این رتبه به موسسه ثبتی ما اعتماد کنید.

شرایط عمومی جهت اخذ رتبه پیمانکاری ساختمان

از شروط عمومی رتبه‌بندی پیمانکاران ساختمان، آن است که شرکت باید به ثبت (ثبت شرکت) رسیده باشد. علاوه بر آن اعضای شرکت باید فاقد سوء‌پیشینه کیفری بوده و اعضای هیئت‌مدیره شرکت در هیچ سمت دولتی نباید مشغول به کار باشند. دو سوم از اعضای هیئت‌مدیره می‌بایست دارنده حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی باشند و در نهایت آن که ارائه گواهی حداقل ۷ سال بیمه از دیگر شروط عمومی خیلی مهم برای اخذ رتبه پیمانکاری ساختمان می‌باشد.

شایان ذکر است که در مورد مدرک تحصیلی، دست کم دو نفر از اعضای شرکت بایستی دارنده مدرک تحصیلی مرتبط با حوزه فعالیت باشند. بدین ترتیب، با توجه به دارا بودن شرایط عمومی ذكر شده در بالا، پیمانکاران و اشخاص دارای شرایط می‌توانند موفق به دریافت رتبه پیمانکاری ساختمان شوند. برای آگاهی از دیگر شرایط اخذ این رتبه‌بندی، به سایت موسسه ثبتی رتبه مراجعه کرده و با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

مدارک لازم جهت دریافت رتبه 5 پیمانکاری ساختمان

رتبه 5 پیمانکاری ساختمان، پایین‌ترین رتبه از شرکت‌های پیمانکاری است که در زمینه ساختمان‌سازی فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها برای اجرای پروژه‌های بزرگ‌تر باید رتبه خود را ارتقا دهند. اما؛ اولین قدم برای طی کردن این مسیر، اخذ رتبه 5 پیمانکاری ساختمان می‌باشد. ما در زیر برخی از مدارک لازم جهت دریافت رتبه پیمانکاری ساختمان در گرید 5 را مورد بررسی قرار داده‌ایم. شما می‌توانید این مدارک را تهیه کرده و در اختیار کارشناسان موسسه ثبتی رتبه قرار دهید. در این صورت می‌توانید بدون وارد شدن به امور اداری، رتبه خود را اخذ نمایید. برخی از مدارک و اسناد لازم جهت اخذ این رتبه پیمانکاری به شرح زیر می‌باشند:

  • شرکت پیمانکاری ساختمان که در قالب سهامی خاص به ثبت رسیده است باید اساس‌نامه شرکت، اظهارنامه، روزنامه رسمی تأسیس شرکت و تغییرات آن را ارائه دهد.
  • شرکت پیمانکاری ساختمان که به شکل شرکت با مسئولیت محدود به ثبت رسیده است باید اسا‌س‌نامه شرکت، تقاضانامه، شرکت‌نامه، روزنامه رسمی تأسیس و تغییرات شرکت را ارائه دهد.
  • ارائه و تحويل سند مالکیت و یا اجاره‌نامه رسمی ملک ضروری است. آدرس و کدپستی شرکت باید با اطلاعاتی که در آگهی تأسیس در روزنامه رسمی ذکر شده مطابقت داشته باشد.
  • کپی شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای هیئت‌مدیره و سهام‌داران شرکت
  • کپی مدرک دانشگاهی آن اعضا از هیئت‌مدیره که برای شرکت امتیاز آورده‌اند.
  • استعلام سوابق بیمه با مشخص کردن زمان دقیق آغاز و پایان 
  • گواهی اشتغال به کار در رشته مرتبط 
  • ارائه سه نسخه از سربرگ اصلی و رسمی شرکت



شما بزرگواران می‌توانيد از صفر تا صد امور اخذ رتبه پیمانکاری ساختمان شركت خود را به سايت موسسه ثبتی رتبه بسپاريد و با موسسه رتبه به اوج قله‌های موفقيت برسيد.

 

نحوه اخذ رتبه پیمانکاری ساختمان

 افراد امتیازآور و دارای شروط لازم می‌توانند به سایت موسسه رتبه مراجعه کرده و اسناد و مدارک را در اختیار کارشناسان ما قرار داده و در خصوص اخذ رتبه پیمانکاری ساختمان اقدامات لازم و كافی را انجام دهند.

اعتبار گواهی رتبه پیمانکاری ساختمان چهار سال است که پس از مدت مقرر باید برای تمدید آن مجدد مدارک مورد نیاز را ارسال و برای دریافت رتبه اقدام نمود. بدین صورت؛ اگر چنانچه نوع موضوع فعالیت شرکت دچار تغییر نشده باشد و علاوه بر آن هیچ تغییری در تعداد افراد امتیازآور صورت نگرفته باشد، تمدید رتبه امکان‌پذیر خواهد بود. موسسه ثبتی رتبه در این زمینه نیز همراه شما است.

هزینه اخذ رتبه  پیمانکاری ساختمان

در هزینه اخذ رتبه پیمانکاری، پارامترهای زیادی دخیل هستند. در ابتدای امر باید شرکتی که می‌خواهیم برای آن رتبه 5 پیمانکاری بگیریم موجود باشد.

 و در آخر، ثبت شرکت و اخذ رتبه در كشور ایران در سال 1402 هجری شمسی کار درستی است. با ثبت شرکت یا کارگاه، شما به عنوان یک شخص حقوقی شناخته می‌شوید و فعالیت کسب و کار خود را با قوانین و مقرراتی که برای شرکت‌ها تعیین شده است، ادامه خواهید داد. همچنین ثبت شرکت، به شما عزيزان اجازه می‌دهد تا نام تجاری و برند خود را حفظ کنید و در صورت وجود هرگونه اختلاف با دیگران، حق دفاع از نام تجاری خود را داشته باشید. همچنین ثبت شرکت و اخذ رتبه پیمانکاری و یا رتبه مشاوران می‌تواند برای جذب سرمایه یا همکاری با شرکت‌های دیگر نیز مؤثر باشد. برای راهنمایی‌های لازم جهت اخذ رتبه پیمانکاری ساختمان، به سایت موسسه ثبتی رتبه مراجعه نمایید و با خيال آسوده امور شركت خود را به موسسه ثبتی رتبه بسپاريد.

 

 

 

 

 

 

.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن