تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799178241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای خرید صندلی اداری ارگونومیک


واضح آرشیو وب فارسی::

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دائماً پشت میز می‌نشینید، داشتن یک صندلی اداری ارگونومیک برای شما ضروری است. این صندلی تمامی ویژگی‌هایی که شما برای سلامت جسمی و آرامشتان در حین کار نیاز دارید، برایتان به ارمغان می‌آورد. با داشتن چنین صندلی دیگر درد در ناحیه کمر، گردن و... بی معنی خواهد بود و می‌توانید بدون حس خستگی تا ساعت‌ها پیشت میز بنشینید و کارهای خود را انجام دهید. 

صندلی اداری ارگونومیک و تاثیر آن در بهبود عملکرد پرسنل  

چه در خانه پشت میز کارتان بنشینید و چه در دفتر کار و شرکت، در هر صورت استفاده از صندلی اداری ارگونومیک راحتی و آسایش را به شما هدیه خواهد داد. این صندلی مطابق با ارگونومی بدن طراحی شده و باعث می‌شود تا به صورت صحیح پشت میز و رایانه بنشینید و کم‌ترین فشار به پاها، کمر و ستون فقرات وارد شود. به همین خاطر دیگر درد در ناحیه‌های مختلف بدن احساس نخواهید کرد. از این رو می‌توانید با تمرکز و دقت بیشتری به امور خود بپردازید و کارهایتان را پیش ببرید. داشتن یک صندلی ایده آل می‌تواند کیفیت عملکرد شما را بهبود بخشد و همچنین سرعت عمل شما را هم بالا ببرد. 



ویژگی‌هایی صندلی اداری ارگونومیک خوب 

صندلی‌های ارگونومیک پشتیبانی قوی از کمر و پشت شما دارند. به همین خاطر بعد از نشستن طولانی مدت روی آن ها احساس خستگی نمی‌کنید. البته هر صندلی که برچسب ارگونومیک داشته باشید، به صورت حتم صندلی ارگونومیک نیست! شما باید خیلی دقت کنید تا بتوانید یک صندلی اداری ارگونومیک اصل و باکیفیت تهیه کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این صندلی که باید قبل از خرید به آن توجه کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس قطعات صندلی ارگونومیک

این صندلی‌ها با استفاده از متریال متنوعی تولید می‌شوند. برخی از انها از جنس فوم هستند و برخی دیگر از چرم و پارچه تولید می‌شوند. فریم صندلی‌ها هم بسته به مدل آن ممکن است چوبی، استیل و... باشد. برای انتخاب نمونه اصل و باکیفیت به سراغ متریال ضد زنگ و مقاوم در برابر فشار بروید تا برای مدت زمان طولانی قابل استفاده باشد و به مرور استفاده دفرمه نشود. 

 پارچه یا چرم صندلی ارگونومیک

پشتی و نشیمنگاه صندلی باید به صورت کامل پوشانده شود. به این منظور معمولاً از پارچه یا چرم استفاده می‌شود. شما قرار است مدت زمان طولانی روی این صندلی بنشینید پس رویه آن باید مقاوم باشد و به این راحتی خراب نشود. اما سوال مهمی که احتمالاً برای شما هم ایجاد شده  این است که رویه چرمی بهتر است یا پارچه ای؟ برای انتخاب راحت‌تر بهتر است با مزایا و معایب هر یک از آنها آشنا شویم:



مزایا و معایب چرم

  • ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد. 
  • ماندگاری و دوام آن بالا است.
  • قیمت بالایی دارد. 
  • نگهداری از آن دشوار می‌باشد.

مزایا و معایب پارچه 

  • مقاومت پایینی دارد. 
  • به راحتی تمیز می‌شود. 
  • قیمت مقرون به صرفه ای دارد. 
  • تنوع طرح و رنگ آن زیاد است. 
  • به راحتی تمیز می‌شود. 

دسته‌ها و چرخ‌های صندلی های ارگونومیک

دسته‌های صندلی محافظ اصلی از شانه‌های شما در زمان نشستن روی آن است. طراحی آن باید به گونه ای باشد که هنگام قرار دادن دست روی دسته، شانه‌ها در حالت صحیح قرار گیرند و بازو زاویه 90 درجه داشته باشد. برخی از مدل‌های صندلی اداری ارگونومیک قابلیت تنظیم و چرخش هم دارند که بسته به شرایط خودتان می‌توانید تنظیم کنید. 



چرخ‌ها نیز از دیگر قابلیت‌های صندلی اداری است که این امکان را به کاربر می‌دهد تا به راحتی پشت میز حرکت کند. اگر از چند سیستم روی میز کارتان استفاده می‌کنید یا میز بزرگی دارید، حتماً باید صندلی چرخ دار انتخاب کنید. البته صندلی که چرخ 5 ستاره داشته باشد. جنس چرخ صندلی‌ها از الومینویم، استیل یا پلاستیک ساخته می‌شود. در زمان انتخاب صندلی به جنس پایه آن توجه کنید. جنس پایه بستگی به کف اتاق کار شما خواهد داشت. نباید بر اثر سایش خراب شود و قدرت حرکت روی سطح را داشته باشد. 

 نشیمن و پشتی‌های خوب و پرکننده بودن کمر  

تکیه گاه صندلی باید به گونه ای باشد که بتوان ارتفاع آن را تنظیم کرد تا کل ستون فقرات و کمر را پوشش دهد. وجود مکانیسم شیب در این صندلی‌ها ضروری است تا بتوانید در حالتی که راحت هستید صندلی را تنظیم کنید. قسمت نشیمنگاه صندلی باید عمق کافی داشته باشد و کلیه قسمت‌های ران را پوشش دهد. فاصله پشت زانوی شما تا نشیمنگاه هم نباید بیشتر از 3 انگشت باشد. 

تاثیرنحوه ساخت و کیفیت بالای قطعات در کیفیت نهای صندلی اداری ارگونومیک

شکی نیست که هرچه در ساخت محصول از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده شود، کیفیت نهایی محصول نیز بیشتر بوده و می‌تواند رضایت مصرف کنندگان را جلب کند. معمولاً صندلی‌های اداری ارگونومیگ و صندلی گیمینگ به صورت سفارشی و متناسب با نیاز و خواست مشتری طراحی و تولید می‌شود. البته مدل‌های از پیش ساخته شده آنها هم وجود دارد که بسته به شرایط خودتان می‌توانید انتخاب کنید. 

در زمان دقت کنید که صندلی انتخابی شما کیفیت بالایی داشته باشد تا به این زودی خراب نشود. وزن زیادی را تحمل کند و تا سال‌های سال برای شما قابل استفاده باشد. همچنین از نظر قیمت نیز متناسب با توان شما باشد. 

 نکات مهم و راهنمای خرید صندلی ارگونومیک  

در بازار مدل‌های بسیار متنوعی از صندلی ارگونومیک وجود دارد که احتمالاً کار انتخاب را برای شما سخت می‌کند. برای انکه بتوانید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید، بهتر است به یک سری نکات توجه کنید که از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: 

  • قابلیت تنفس

صندلی را انتخاب کنید که قدرت تنفس داشته باشد. استفاده از این صندلی‌ها باعث تعریق نمی‌شود و می‌توانید به راحتی از آن در درازمدت استفاده کنید. 

  • رنگ و ظاهر صندلی 

انتخاب رنگ و ظاهر صندلی امری کاملاً سلیقه ای است و شما می‌توانید با توجه به سبک دکوراسیون اتاق کار، نظر شخصی خودتان و... آن را انتخاب کنید. بهتر است رنگی را انتخاب کنید که زود کثیف نشود و کثیفی را نشان ندهد. 

 • گارانتی و خدمات     

صندلی را بخرید که دارای گارانتی باشد. وجود گارانتی کیفیت صندلی را تضمین می‌کند. می‌توانید در صورت بروز هر نوع مشکلی به راحتی ان را جهت تعویض بازگردانید و خیال شما از بابت خرید راحت خواهد بود. 

• تعمیرات صندلی 

به هر دلیلی ممکن است قسمتی از صندلی دچار آسیب شود. در این صورت نباید صندلی را دور بیندازید! البته اگر قابلیت تعمیر داشته باشد. صندلی را بخرید که بتوانید در صورت صدمه رسیدن به هر یک از اجزا به راحتی آن جزو را تعمیر و تعویض کنید و مجدد از صندلی استفاده نمایید. 



  • برند سازنده 

صندلی انتظار و صندلی اداری و دیگر انواع صندلی‌ها توسط برندهای متنوعی تولید و در بازار ارائه می‌شوند. شما باید به سراغ برند نام آوازه بروید که کیفیت محصولات آن توسط کاربران تایید شده باشد و رضایت آن‌ها جلب شده باشد. 

 مرکز فروش و نمایندگی فروش صندلی اداری ارگونومیک  

بهتر است صندلی ارگونومیک مورد نیاز خود را از نمایندگی‌ها خریداری کنید. خرید از نمایندگی بدون واسطه انجام می‌شود به همین خاطر قیمت ارزان‌تری به نسبت بازار خواهد داشت. چندسو یکی از بهترین فروشگاه‌های کشور می‌باشد که نمایندگی فروش صندلی ارگونومیک را داشته و می‌توانید به صورت مستقیم صندلی‌های مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنید. همچنین می‌توانید از دیگر خدمات فروشگاه چندسو هم بهره مند شوید که عبارتند از:



امکان خرید اقساطی از چندسو

شما می‌توانید هر صندلی که می‌خواهید بدون دغدغه قیمت انتخاب کنید. چرا که چندسو امکان خرید قسطی را برای شما فراهم کرده است. فروش قسطی صندلی در چندسو با شرایط آسان بوده و به راحتی می‌توانید از ان استفاده کنید. 

امکان خرید عمده و سازمانی از فروشگاه معتبر چندسو

 

خرید از فروشگاه چندسو به صورت نامحدود است. شما به عنوان یک شرکت یا سازمان می‌توانید مبلمان و تجهیزات مورد نیاز خود را به صورت عمده از چند سو خریداری کنید. با خرید عمده در هزینه‌های خود هم صرفه جویی خواهید کرد.  

 

بهترین قیمت بازار را در چندسو پیدا کنید!

کلیه محصولات فروشگاه چندسو با کم‌ترین سود به نفع مشتریان به فروش می‌رسد. کلیه اجناس قیمت مناسبی دارند و می‌توانید به راحتی هر محصولی که می‌خواهید متناسب با بودجه خود خریداری کنید. 



 فروشگاه چند سو را بهتر بشناسیم 

چندسو یکی از باسابقه‌ترین فروشگاه‌های عرضه کننده مبلمان و لوازم خانگی و اداری است. کلیه محصولات این فروشگاه به صورت تضمینی و همراه با گارانتی عرضه می‌شود. شما می‌توانید هر محصولی که می‌خواهید در هر نقطه از کشور به صورت اینترنتی خریداری نمایید. همچنین امکان خرید حضوری هم برای شما فراهم شده است. مشاورین چندسو به شما کمک می‌کنند تا بهترین صندلی ارگونومیک را خریداری کنید. می‌توانید برای استفاده از خدمات مشاوره، با شماره تماس‌های درج شده در سایت ارتباط بگیرید. 

  

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن