تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798991517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انواع دستگاه های لیزر قابل استفاده در کلینیک لیزر و خانه


واضح آرشیو وب فارسی::

آیا تا به حال در مورد دستگاه های مختلف لیزر برای رفع موهای زائد فکر کرده اید؟ آیا می دانید کدام یک مناسب شما است؟ در این مقاله به بررسی دستگاه های مختلف لیزر که در کلینیک لیزر و همچنین دستگاه های لیزر که مصرف خانگی دارند، می پردازیم:

دستگاه های قابل استفاده در کلینیک لیزر

 

1.    دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت دارای سیستمی با طول موج کوتاه تر نسبت به انواع دیگر لیزرها است، که این مساله باعث برتری آن می شود. لیزر الکساندرایت بسیار ایمن و مؤثر است. این دستگاه برای افرادی که پوست روشن دارند بهترین لیزر موهای زائد عملکرد را ارائه می دهد.

2.    دستگاه لیزر روبی (یاقوتی)

این نوع لیزر، یکی از قدیمی ترین دستگاه های مورد استفاده در رفع موهای زائد است و برای افرادی که موهای روشن یا نازک با پوست روشن دارند، عملکرد خوبی را ارائه می دهد.

3. دستگاه لیزر دایود

یکی از جدیدترین و پرکاربردترین لیزرهای امروزی، لیزر دایود است. این دستگاه برای پوست های روشن تا متوسط در نظر گرفته شده است. لیزر دایود در مقایسه با لیزرهای دیگر مانند الکساندرایت یا روبی، طول موج نور بیشتری دارد و خطر آسیب پوست را کاهش می دهد. علاوه بر این، لیزر دایود دارای سرعت عملکرد بالایی است، به این معنی که می تواند مناطق بزرگی از بدن را به سرعت درمان کند.

4.    دستگاه لیزر Nd و LP Nd: لیزرهای YAG

لیزر YAG بیشتر برای پوست های تیره تر استفاده می شود. این دستگاه برای نتایجی مشابه با لیرزهای دیگر، به درمان های بیشتری نیاز دارد. درمان با این لیزر دردناک تر است و روی موهای نازک اثر کمتری دارد. یکی از برتری های لیزر YAG این است بیشترین پتانسیل را برای از بین بردن موها در انتهای شفت دارد و از طولانی ترین طول موج در بین هر چهار لیزر استفاده می کند.

تمامی این دستگاه ها برای لیزر موهای زائد مورد تأیید FDA هستند. استفاده از این دستگاه ها روشی مؤثر، سریع و ایمن برای رفع  موهای زائد و کاهش دائمی مو هستند. متخصصین پوست در کلینیک های لیزر با توجه به نوع مو، پوست و ناحیه بدن شما، مناسب ترین لیزر را برایتان انتخاب می کنند.

برخی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد، قابل استفاده در خانه

 

دستگاه های خانگی قدرت کمتری نسبت به دستگاه هایی که در کلینیک ها استفاده می شود، دارند، اما استفاده مکرر از آن ها می تواند بسیار مؤثر و تأثیرگذار باشد.

استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد خانگی بسیار ارزان تر و راحت تر از انجام درمان در کلینیک لیزر است. با این حال، احتمال خطر بیشتری را نیز به همراه دارد و نتیجه گیری از آن ها احتمالاً کندتر خواهد بود. همچنین، تأثیر اکثر دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی روی موهای روشن تر یا رنگ پوست تیره تر خیلی کم است.

تمامی این دستگاه ها دارای مجوز سازمان غذا و دارو (FDA) هستند. هر شخص بسته به نوع پوست و موی خود باید به دقت در نظر بگیرد که از کدام دستگاه لیزر موهای زائد استفاده کند زیرا این دستگاه ها به روش های مختلفی کار می کنند و عملکرد متفاوت دارند.

هنگام انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد مناسب، موارد زیر را باید در نظر گرفت:

•    رنگ پوست و مو

•    استفاده در مناطق کوچک تر یا بزرگ تر از بدن

•    تعداد پالس های دستگاه

•    عمر باتری یا قابلیت اتصال دستگاه به برق

•    استفاده از لیزرهای دایود یا فناوری نور پالسی شدید (IPL)

 

چند مورد از دستگاه هایی که بر روی نواحی وسیع تری از بدن بهترین عملکرد را دارند:

1. دستگاه خانگی لیزر موهای زائد Tria 4X

دستگاه های لیزر موهای زائد تریا از لیزر دایود استفاده می کند. در بسیاری از کلینیک ها از این فناوری استفاده می شود. در حال حاضر این دستگاه یکی از مؤثرترین دستگاه های موجود در بازار است. صفحه نمایش LED آن به عملکرد درمان کمک می کند و عمر باتری باقی مانده را نشان می دهد.

دستگاه  لیزر موهای زائد Tria 4X پوست و رنگ مو را اسکن کرده و تنها در صورت بی خطر بودن، قفل را باز می کند. تنظیمات بالاتر دردناک تر و مؤثرتر هستند، اما برای هر رنگ پوستی مناسب نیستند.

2. دستگاه خانگی لیزر موهای زائد Silk’n Infinity

این دستگاه ،کوچک، قابل حمل است همچنین نگهداری و استفاده از آن آسان است. با این وجود، به دلیل سر پهن این دستگاه ممکن است تأثیر آن روی نواحی منحنی بدن، مانند زیر بغل، کمتر باشد.

دستگاه رفع موهای زائد Silk’n Infinity با یک برنامه رایگان ارائه می شود. این به کاربر کمک می کند تا درمان هایی را برای مؤثرترین حذف موهای زائد در دراز مدت برنامه ریزی کند. در این دستگاه از فناوری IPL استفاده می کند، که نشان می دهد نتایج درمان بیشتر طول می کشد.

3. دستگاه خانگی لیزر موهای زائد Mismon

دستگاه لیزر موهای زائد Mismon بسیار مقرون به صرفه و سبک است. این دستگاه از معدود مدل هایی است که می بایست با عینک ایمنی به منظور محافظت از چشم ها در برابر نور درخشان با فناوری IPL استفاده گردد.

برای استفاده از این دستگاه می بایست تنظیمات مناسب برای رنگ مو و پوست کاربر را حتما در نظر گرفت. خطر سوختگی یا آسیب دیدگی پوست با استفاده از این دستگاه بیشتر است.

برخی از دستگاه ها رنگ پوست و مو کاربر را به طور اتوماتیک تشخیص داده و ایمن ترین تنظیمات را برای کاربر انتخاب می کنند.

4. دستگاه خانگی لیزر موهای زائد Braun Silk-expert Pro 5

این دستگاه لیزر دارای تنظیمات بالایی است و کاربر به راحتی می تواند آن را مطابق با آستانه درد خود تنظیم کرده و مورد استفاده قرار دهد. از فناوری IPL استفاده می کند و ایمنی آن با رنگ پوست افراد سازگار است.

دستگاه خانگی لیزر موهای زائد Braun Silk-expert Pro 5 یکی از با سرعت ترین دستگاه های لیزر موجود در بازار است، به طوری که در کمترین زمان ممکن، نتیجه مطلوبی را ارائه می دهد. با این وجود، به دلیل اینکه این دستگاه نمایشگر LED ندارد، ممکن است ردیابی درمان کمتر باشد.

5. دستگاه خانگی لیزر موهای زائد Tria Precision

استفاده از این دستگاه برای مناطق کوچک تری از بدن عالی است. دومین محصول Tria در این لیست نیز از لیزر دایود استفاده می کند. طراحی این دستگاه برای صورت، زیر بغل و خط بیکینی مناسب است.

عمر باتری آن 15 دقیقه ای است و دستگاه بین شارژ دوام زیادی ندارد. اما قسمت های کوچک تر بدن زمان کمتری برای درمان نیاز دارد.

 کلام آخر:

دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی در زمان و هزینه صرفه جویی می کنند. از آن گذشته راحتی عملکرد درمان در خانه یک مزیت است. از سوی دیگر، درمان زیر نظر متخصصان پوست در کلینیک لیزر که دارای گواهینامه هستند، نتایج بهتری را ارائه می دهد و معمولأ نتایج این درمان اثرات طولانی مدت و آسیب پذیری پوستی کمتری دارد.

در صورتی که مایل هستید بهترین کلینیک های لیزر در محل مورد نظر را بیابید می توانید به سایت ایران جابینو مراجعه کنید. ایران جابینو بانک اطلاعات مشاغل و خدمات بوده و اطلاعات بهترین مراکز لیزر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 694]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن