تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798129192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگی بوش اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی::

از آغاز قرن ۲۰ میلادی تأسیس کارخانجات تولید لوازم خانگی آرام آرام افزایش یافت و مرتباً بر تعداد آن‌ها افزوده شد. تلاش مهندسین در حوزه‌های گوناگون سبب شده بود که ابزارهایی با قابلیت‌های نو و کاربردی وارد بازار شوند و به تولید انبوه برسند. زمانی که تعداد برندها در این حیطه کمتر بود، حقیقتاً انتخاب بسیار راحت‌تر به نظر می‌رسید. امروزه با توجه به تعدد برندهای موجود در بازار، برای خرید لوازم خانگی باید ساعت‌ها به تحقیق و جستجو در فضای مجازی بپردازید و از آشنایان نیز درباره آن‌ها سوال کنید تا در نهایت، بتوانید بهترین آن‌ها را برگزینید.

با این حال، همچنان برخی از برندها در صدر جدول قرار دارند و کیفیت و کارایی آن‌ها سال‌هاست به اثبات رسیده است. محال است نام برند «بوش» را در حوزه لوازم خانگی نشنیده باشید. کیفیت بالای محصولات این برند سال‌هاست که زبان‌زد بوده و نزد تمام مردم دنیا شناخته‌شده است. در این مقاله ضمن پرداختن به برند بوش، نمایندگی بوش اصفهان را نیز به شما معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.


images_1675845960_63e36148c4af2.png

با برند بوش بیشتر آشنا شوید

همچون اغلب برندهای بزرگ دنیا، شکل‌گیری برند بوش نیز از رویای یک جوان شروع شد. رابرت بوش از دوران کودکی همواره به این فکر بود که با راه‌اندازی تجارتی موفق، خود را به جهانیان معرفی کند. همین شد که در سال ۱۸۸۶ نخستین گام‌ها را در این زمینه برداشت و کارگاهی را در اشتوتگارت آلمان احداث کرد. فعالیت‌های ابتدایی در این کارگاه در زمینه مهندسی مکانیک و الکترونیک انجام می‌شد و رفته رفته بوش بر تنوع آن‌ها افزود.

جالب است بدانید که نخستین فعالیت‌های کمپانی بوش مربوط به صنعت خودروسازی بود و در سال‌های پیش از جنگ جهانی و همچنین در طول این دوران، بوش اغلب به تولید لوازم خودرو می‌پرداخت. حتی نخستین محصول تولیدی در این کمپانی که توانست توجه جهانیان را به خود جلب کند، ساخت یک دستگاه اشتعال مغناطیسی برای یک موتور ثابت بود. همین مسئله جرقه‌ای برای تبدیل شدن بوش به تنها تولیدکننده شمع اتومبیل به حساب می‌آید. از سال ۱۸۹۸، رابرت بوش تلاش‌های خود را برای ورود به بازار جهانی آغاز کرد و بعد از مدتی توانست با ورود به بازار بریتانیا و فرانسه، جایگاه مطلوبی را در سطح بین‌المللی کسب کند. فرانسه به عنوان بزرگ‌ترین بازار اتومبیل در اروپا شناخته می‌شد و طبیعتاً بوش به عنوان تولیدکننده قطعات خودرو می‌توانست نقشی حیاتی داشته باشد.

 

ورود بوش به بازار لوازم خانگی

اگر چه کمپانی بوش همواره در طول دو جنگ جهانی از حوزه اصلی فعالیت خود دور شد و به تولید سلاح اختصاص داده شد، اما هربار پس از اتمام جنگ توانست به اوج باز گردد. تولید لوازم خانگی در کمپانی بوش به دوران پس از جنگ جهانی دوم باز می‌گردد. در این زمان مردم به جای اسلحه و توپ و تانک، به لوازمی برای رفاه و آسایش نیاز داشتند و کمپانی بوش، بهتر از همه این را می‌دانست.

تولید انواع یخچال و فریزر، ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی، میکسرها و … با هدف ایجاد آسایش و راحتی برای مردم صورت می‌گرفت و همین مسئله منجر به محبوبیت آن‌ها در طی سالیان طولانی شد. این چکیده‌ای از پیشینه کمپانی بوش، به عنوان یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی بود. در ادامه با نمایندگی بوش اصفهان و نمایندگی لباسشویی بوش اصفهان آشنا خواهید شد.


images_1675845970_63e36152a13f1.png

چرا برند لوازم خانگی بوش محبوبیت جهانی دارد؟

برند بوش ویژگی‌هایی دارد که آن را به یک برند محبوب جهانی تبدیل می‌کند. ویژگی‌هایی که احتمالاً مجموع آن‌ها را در برندهای دیگر نخواهید دید. چند مورد از این ویژگی‌ها را در ادامه نام برده‌ایم:

  • کمپانی بوش همواره از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در محصولات خود استفاده می‌کند. آلمان به عنوان یک کشور صنعتی، همیشه به این تکنولوژی‌ها دسترسی دارد و بوش نیز از آن‌ها در کالاهای تولیدی استفاده می‌کند. امروزه می‌توانید جدیدترین و به‌روزترین محصولات را در میان تولیدات بوش ببینید.
  • طول عمر محصولات بوش یکی دیگر از ویژگی‌های آن است. خرید محصولات این برند عملاً یک بار برای همیشه است و پس از آن تا سال‌ها نیاز به هیچ‌گونه تعمیر و تعویض نخواهید داشت.
  • لوازم تولیدی توسط برند بوش، کارایی بالایی دارند. هر یک از اقلام لوازم خانگی بوش را می‌توان در شرایط گوناگون و با کاربردهای مختلفی به کار گرفت.
  • بدیهی است که برای همه ما طراحی ظاهری یک معیار مهم جهت انتخاب لوازم خانگی به حساب می‌آید. كمپانی بوش توانسته به کمک بهترین طراحان، محصولاتی با زیبایی بصری فوق‌العاده‌ای را ارائه کند.

حقیقت این است که تمام ویژگی‌های مثبت این مجموعه به تفکرات رابرت بوش باز می‌گردد. او معتقد بود که کیفیت محصولات باید به قدری بالا باشد که هیچ کس در هیچ جای دنیا نتواند آن‌ها را نامرغوب و بی‌کیفیت بخواند‌.

 

تعمیر لوازم خانگی بوش در اصفهان

همان طور که گفته شد، لوازم خانگی بوش از چنان کیفیتی برخوردارند که تا سال‌های سال بدون نیاز به تعمیر و تعویض از آن‌ها استفاده خواهید کرد. با این حال پس از چندین سال ممکن است مثل تمام محصولات باکیفیت دیگر، با توجه به گذر زمان و استهلاک، به تعمیراتی نیاز داشته باشند. اگر ساکن شهر اصفهان هستید، پیشنهادی داریم که بتوانید با خیال راحت لوازم خانگی خود را در منزل تعمیر کنید.

حامی سرویس ایران، تیمی حرفه‌ای و باتجربه در حوزه تعمیر لوازم خانگی است که به عنوان نمایندگی بوش اصفهان شناخته می‌شود. در صورتی که ایراداتی در ماشین ظرفشویی، لباسشویی، اتو، میکسر و هر یک از محصولات بوش به وجود آمد، کافی است با نمایندگی لباسشویی بوش اصفهان و نمایندگی ظرفشویی بوش اصفهان تماس بگیرید. حامی سرویس ایران کارشناسان و تکنسین‌های حرفه‌ای خود را برای کمک به شما می‌فرستد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه می‌توانید به وب‌سایت حامی سرویس ایران مراجعه کنید.


images_1675845978_63e3615ab2fbc.png

کلام آخر

در این مقاله ضمن پرداختن به کمپانی بوش و پیشینه آن، شما را با نمایندگی ظرفشویی بوش اصفهان آشنا کردیم. حامی سرویس ایران که به عنوان نمایندگی بوش اصفهان شناخته می‌شود، برای ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر لوازم خانگی در خدمت شماست.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2403]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن