تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818258022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک نوبت ساده در بیمارستان میلاد گرفتن، مصیبت است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: یک نوبت ساده در بیمارستان میلاد گرفتن، مصیبت است
یک سوم دستمزد ماهانه کارگران به طور میانگین صرف بهداشت و سلامت و دو سوم باقی‌مانده هم صرف تامین مسکن آنها می‌شود. مراکز درمانی و تامین اجتماعی به راحتی در دست کارگران نیست. شما حساب کنید، یک نوبت ساده در بیمارستان میلاد گرفتن، مصیبت است و کارگران همواره با این قسم مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.
پول نیوز- قصه غصه‌های کارگران تکراری شده است. فعالان کارگری بارها و بارها نسبت به پایین بودن درآمد این قشر جامعه هشدار دادند و کارشناسان بسیاری برای رفع این مشکل راهکار ارائه کرده‌اند. 

حمید حاجی اسماعیلی عضو سابق شورای عالی کار به «پول نیوز» گفت: یک سوم دستمزد ماهانه کارگران به طور میانگین صرف بهداشت و سلامت و دو سوم باقی‌مانده هم صرف تامین مسکن آنها می‌شود.

او ادامه داد: مراکز درمانی و تامین اجتماعی به راحتی در دست کارگران نیست. شما حساب کنید، یک نوبت ساده در بیمارستان میلاد گرفتن، مصیبت است و کارگران همواره با این قسم مشکلات  دست و پنجه نرم می‌کنند. 

این فعال بازار کار افزود: بیمه سلامت هم که قرار بود ناجی دهک‌های پایین جامعه باشد، امروز دچار بحران جدی و کمبود منابع شده است. 

به گفته حاجی اسماعیلی هزینه‌های بهداشتی و درمانی و علی الخصوص دندانپزشکی آنقدر بالاست که کارگر از پس آن برنمی‌آید. 

این کارشناس بازار کار تصریح کرد: با وجود توسعه مراکز درمانی دولتی، تناسب این مراکز هنوز در حد و اندازه جمعیت کشور نیست و در خوشبینانه‌ترین حالت می‌تواند نیمی از جمعیت ایران را پوشش دهد.
 به عقیده من، دولت باید سبد معیشتی و درمانی در اختیار نیروی ضعیف قرار دهد و برای این حوزه دل بسوزاند. 

تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - 02 December 2017





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن