تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799001238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به مناسبت 17 مرداد صورت گرفت برگزاری آیین نکوداشت روز خبرنگار در دهدشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به مناسبت 17 مرداد صورت گرفتبرگزاری آیین نکوداشت روز خبرنگار در دهدشت
خبرگزاری فارس: برگزاری آیین نکوداشت روز خبرنگار در دهدشت
آیین نکوداشت روز خبرنگار همراه با تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان در دهدشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی به عنوان خبرنگاری شجاع و متعهد به نام روز خبرنگار ثبت و مردم و مسؤولان را متوجه جایگاه خطیر و رسالت مهم اطلاع‌رسانی کرده است. به همین مناسبت هر ساله مراسم بزرگداشت رور خبرنگار در سراسر کشور برگزار و از زحمات شبانه‌روزی اصحاب رسانه تجلیل می‌شود. در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که امروز با حضور فرماندار کهگیلویه، اعضای شورای اداری شهرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود، برنامه‌های متنوعی اجرا شد. قاری و مجری برنامه از خبرنگاران فعال شهرستان انتخاب شده بود و به پیشنهاد مجری تصویربرداری از مراسم به تعدادی از مدیران واگذار شده بود. اجرای نمایش طنز با موضوع «وضعیت معیشت خبرنگاران» از دیگر بخش‌ها برنامه بود که مورد استقبال خبرنگاران و حضار قرار گرفت. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ادارات و نهادهایی که در برگزاری مراسم مشارکت داشتند با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد. فرماندار شهرستان، فرمانده انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مدیران دستگاه‌های اتاق اصناف، میراث فرهنگی، اوقاف،تعاون و رفاه، امور عشایر، شبکه بهداشت، شرکت گاز، برق ناحیه، ورزش و جوانان، امور آب، تبلیغات اسلامی، بخشدار مرکزی و اعضای شورای شهر موقع اهدای جوایز خبرنگاران روی سن حاضر شدند.

کلیپی از عکس‌های یک سال گذشته حضور خبرنگاران در پوشش‌دهی مراسم‌ها و مصاحبه با خبرنگاران قبل از شروع مراسم پخش شد. به خاطر طولانی شدن برنامه‌ها پخش کلیپ دوم شامل تیترهای خبری و اخبار تأثیرگذار رسانه‌ها انجام نشد. رضا دهبانی‌پور در این مراسم با بیان اینکه باید به سمت‌وسویی برویم که توان و تحمل نقدها را داشته باشیم، اظهار داشت: قرار نیست یک خبرنگار در انجام وظیفه خطیری که بر عهده دارد به تخطئه مدیر یا ایجاد مشکل در جامعه بپردازد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد رسالت خبرنگاران را مهم و بزرگ خواند و گفت: این رسالت از انبیای الهی که وظیفه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی داشتند به عنوان نعمت به این قشر واگذار شده است. دهبانی‌پور با یادآوری گفته‌های خود مبنی بر اینکه هیچ خبرنگار ساماندهی شده‌ای در استان وجود ندارد، گفت: مایه تأسف است که بگویم حتی یک خبرنگار دارای مجوز در این استان نداریم.

وی با بیان اینکه ساماندهی خبرنگاران در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود، تصریح کرد: خبرنگاران با مراجعه به این سامانه و نام‌نویسی نسبت به رسیدگی صلاحیت خود اقدام کنند. دهبانی‌پور بیان کرد: خبرنگاری را می‌توان مجوزدار نامید که از شرایط سامانه ساماندهی خبرنگاران برخوردار باشد و صلاحیت آن‌ها با صدور کارت تأیید شود.

وی از شناسنامه‌دار شدن سایت‌های محلی در استان خبر داد و افزود: روز خبرنگار سال گذشته تنها 14 سایت دارای مجوز داشتیم که امروز به 48 سایت افزایش پیدا کرده است. دهبانی‌پور درباره ساماندهی آگهی‌های تبلیغاتی گفت: با راه‌اندازی سامانه جدید تبانی در درج آگهی کم شده و هیچ دستگاهی حق ندارد به صورت مستقیم آگهی تبلیغاتی به خبرنگاران بدهد.

وی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی بیمه خبرنگاران را از آیتم‌های یارانه روزنامه‌ها و نشریات دانست و تصریح کرد: مدیران مسؤول پایگاه‌های خبری و صاحبان امتیاز نشریه‌ها موظف هستند خبرنگاران فعال خود را بیمه کنند در غیر این صورت یارانه آن‌ها پرداخت نمی‌شود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از خانواده اکبر مصفا خبرنگار فقید حوزه ورزش و پیشکسوت ورزش شهرستان، پیشکسوتان عرصه خبر و مطبوعات و خبرنگاران تجلیل به عمل آمد. انتهای پیام/82016/ت40

95/05/19 :: 13:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن