تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798498374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه مناسب کالاهای اساسی به منظور تنظیم بازار شب عید


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
عرضه مناسب کالاهای اساسی به منظور تنظیم بازار شب عید
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی:
عرضه مناسب کالاهای اساسی به منظور تنظیم بازار شب عید مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی گفت:کالاهای اساسی به اندازه نیاز در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف قرار گرفته و عرضه آن از اول بهمن‌ماه آغاز شده و تا آخر فروردین ماه ادامه دارد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، علی قنبری مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر در خصوص تنظیم بازار کالاهای اساسی اظهار داشت: در حال حاضر ذخیره گندم کشور شرایط بسیار مطلوبی دارد که این نشانه دستیابی به خودکفایی در تولید این محصول است.

وی با اشاره به ذخیره سازی 9.4 میلیون تن گندم در کشور ادامه داد:امسال 11.5 میلیون تن محصول را به قیمت تضمینی 1270 تومان از گندم کاران خریداری کردیم.

معاون وزیرجهادکشاورزی اضافه کرد: ما با موجودی 8.6 میلیون تن گندم وارد سال آینده می‌شویم و با توجه به اینکه سالانه 11 میلیون تن گندم مورد نیاز کشور است می‌توان گفت تقریبا برای حدود 10 ماه از سال 96نیز گندم ذخیره داریم ضمن اینکه پیش بینی می‌شود در سال آینده نیز حدود 11 میلیون تن گندم نیز در کشور تولید شود.
 
وی گفت: همه مطالبات گندم کاران پرداخت شده است و کشاورزان در این زمینه رضایت نسبی دارند و از اوایل سال آینده وارد خرید تضمینی گندم از مناطق گرمسیری می شویم که پیش بینی می شود حدود 16 میلیارد تومان بابت خرید آن باید به کشاورزان پرداخت شود.
 
معاون وزیرجهادکشاورزی با اشاره به قیمت برنج وارداتی نیز گفت: قیمت برنج درجه یک هندی برای مصرف کننده نهایی حداکثر 3800 تومان، برنج سفید 2600تومان وبرنج اروگوئه 2700 تومان تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران  افزود: برنج های وارداتی عمدتا از کشورهای هند، پاکستان، آرژانتین و اروگوئه است که در این زمینه مطابق استانداردهای سازمان غذا و دارو عمل می شود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در خصوص وضعیت بازار کره گفت: وضع بازار این کالا مطلوب و قیمت‌ها نیز مناسب هستند؛ حدود 800 تن کره نیز خریداری کرده‌ایم که بزودی وارد کشور خواهد شد.
 
وی با اشاره به نوسانات قیمت کره در ماه های گذشته گفت: نیاز سالانه ما به این محصول 40 هزار تن است که به اندازه کافی ذخیره در کشور موجود است.  

این مقام مسئول تصریح کرد:  عمده واردات کره ما از کشور نیوزلند است زیرا تولید داخلی زیاد نیست و بیشتر کره مورد نیاز کشور از طریق واردات تامین می شود.

 معاون وزیرجهاد کشاورزی تصریح کرد : هم اکنون موجودی شکر کشور 260 هزار تن و روغن  210 هزار تن است همچنین حدود 100 هزار تن نیز ذخیره برنج داریم و 3 محموله برنج هم خریداری شده و در مسیر حرکت به سوی کشور است.

قنبری با اشاره به ذخیره سازی شکر در کشور گفت: تولید داخلی شکر در بخش های دولتی و بخش خصوصی انجام شده است و موجودی انبارها در وضعیت مطلوب است.

وی افزود: موجودی روغن در انبار ها هم جوابگوی نیاز بازار است و مدت هاست که قیمت ها تثبیت شده اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد اما از روغن های بازار تنها 7 درصد آن داخلی است و برای افزایش تولید روغن وزارت جهاد کشاورزی برنامه 10 ساله ای را شروع کرده است.

معاون وزیرجهاد کشاورزی درباره تنظیم بازار شب عید و توزیع کالاهای اساسی برای این منظور، افزود:عرضه کالاهای اساسی را از اول بهمن‌ماه آغاز کرده‌ایم و این کار تا آخر فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: کالاهای اساسی به اندازه نیاز در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف قرار گرفته ضمن اینکه این کالاها برای توزیع به استان‌ها نیز فرستاده شده است.

قنبری قیمت کالاهای اساسی را نیز به شرح ذیل اعلام کرد: قیمت کره50 گرمی برای مصرف کننده نهایی 1500 تومان، کره 100 گرمی 2900 تومان، شکر 2520 تومان عرضه به صورت فله درب کارخانه، 2855 تومان تحویل مصرف کننده نهایی به صورت فله، شکر در بسته بندی 900 گرمی 2950 تومان؛ شکر در بسته بندی یک کیلوگرمی 3200تومان است.

وی ادامه داد: روغن خام سویا تحویل به کارخانه3350 تومان، روغن خام آفتابگردان تحویل به کارخانه 3400 تومان و روغن خام پالم تحویل به کارخانه 3500 تومان است. 

منبع: باشگاه خبرنگاران


95/12/15 - 20:22 - 2017-3-5 20:22:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن