تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799095092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرانی میوه و نهادهایی که فقط مصاحبه می کنند/اعلام قیمت کالاهای اساسی شب عید | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: افزایش مراجعه مردم به بازارهای کالاهای اساسی نشان از نگرانی مردم از گرانی و آشفتگی بازار کالاهای اساسی در ایام پایانی سال و شب عید می باشد.

به گزارش تراز ،هرساله با نزدیک شدن به ماههای پایانی سال بحث مهم تنظیم بازار شب عید و کم وزیاد شدن قیمت ها از جمله دغدغههای مردم است. به گفته رئیس اتحادیه میوه و سبزی امکان اینکه در آستانه عید بازار میوه با کمبود مواجه شود، زیاد است و مسئولان باید این موضوع را پیگیری و سازماندهی کنند.

قیمت کالاهای اساسی شب عید اعلام شد
قیمت مصرف کننده کالاهای اساسی شامل برنج، شکر و کره، جهت توزیع در سبد کالای شب عید و عرضه از طریق شبکههای منتخب توسط کارگروه تنظیم بازار تصویب و به دستگاههای ذیربط ابلاغ شد.
کارگروه تنظیم بازار کشور، قیمت مصرف کننده اقلام  سبد کالایی وزرات رفاه که از طریق فروشگاههای زنجیرهای و تعاونیهای مصرف کارمندی و کارگری توزیع خواهد شد را تصویب و ابلاغ کرد که براین اساس نرخ هر کیلوگرم برنج هندی مرغوب ۳۸۰۰ تومان، برنج اروگوئه ۲۶۰۰ تومان و سایر برنجهای وارداتی ۲۰۰۰ تومان است.
کارگروه تنظیم بازار همچنین نرخهای مصوب مصرفکننده در کالای شکر جهت توزیع در سبد کالایی شب عید و عرضه در شبکههای توزیع منتخب  را نیز به شرح ذیل تصویب و ابلاغ کرده است؛
قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم شکر بستهبندی جهت عرضه در شبکه های توزیع و فروشگاههای زنجیرهای و کارمندی و کارگری  ۳۲۰۰ تومان؛ قیمت فروش بسته بندی ۹۰۰ گرمی شکر در شبکههای توزیع و فروشگاههای زنجیرهای و کارمندی و کارگری ۲۹۵۰ تومان.
همچنین طبق تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص کالای کره، هر بسته کره ۱۰۰ گرمی به قیمت ۲۹۰۰ تومان و بستههای ۵۰ گرمی نیز با قیمت ۱۵۰۰ تومان در سبد کالا توزیع خواهد شد.

واردات میوههای ممنوعه در کمین بازار شب عید
رئیس اتحادیه باغداران استان تهران از سرگیری واردات میوه های ممنوعه به کشور را نگران کننده خواند و از فضاسازی عده ای برای واردات گسترده این محصولات در ایام پایانی سال خبر داد.
مجتبی شادلو در واکنش به از سرگیری واردات و توزیع میوههای ممنوعه خارجی در بازار، اظهارداشت:« این مساله به شدت نگران کننده است و به نظر میرسد واردکنندگانی که برای واردات گسترده برنامه ریزی کردهاند درحال فضاسازی برای انجام این کار هستند.»
رئیس اتحادیه باغداران استان تهران تصریح کرد:« عرضه میوههای ممنوعه طی هفتههای اخیر احتمالا به این دلیل است که واردکنندگان میخواهند عکس العمل مسئولان، رسانهها و بازار را بسنجند و سپس نقشه خود را پیاده کنند.»

احتمال افزایش قیمت گوشت مرغ گرم در همدان / نهادهای مسئولی که فقط مصاحبه میکنند
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان همدان گفت:« باتوجه به افزایش قیمت جوجه یک روزه و کاهش جوجهریزی احتمال افزایش قیمت گوشت مرغ گرم در ایام پایانی سال وجود دارد.»
آرش طاووسی با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز در همدان و همچنین دغدغه مردم برای گران شدن نرخ گوشت مرغ گرم در روزهای پایانی سال گرفتن تصمیمات کاربردی در این حوزه را از نکات مهم عنوان کرد.  
وی اظهار داشت: «پس از گذشت دو ماه از افزایش قیمت گوشت قرمز هنوز اتفاقی نیفتاده و برخی نهادها صرفا به مصاحبه با رسانهها اکتفا کردهاند.»
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان همدان با بیان اینکه با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال باید این دغدغه برطرف شود، گفت: «اگر متولیان امر بازار گوشت قرمز را مدیریت کنند در زمینه کنترل بازار شب عید نیز موفق خواهند بود.»

وضعیت استان ها در چه حال است؟
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن گوشت مرغ برای بازار شب عید چهارمحال وبختیاری نیاز است.
سیامک سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن گوشت مرغ برای بازار شب عید چهارمحال وبختیاری نیاز است، اظهار داشت: برنامه ریزی برای جوجه ریزی مرغداری های استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است.
همچنین جانشین سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برای تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم و مسافران نوروزی ۲ هزار تن گوشت مرغ، سیب، پرتقال وبرنج ذخیره سازی شده و در ایام تعطیلات نوروز توزیع میشود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین نیز گفت: میوه و گوشت مصرف شب عید به اندازه کافی پیش بینی ، تامین و ذخیره سازی شده است و مردم هیچگونه نگرانی نداشته باشند.
منوچهر حبیبی اظهار کرد: ۵۰ درصد گوشت قرمز و سفید تولیدی استان مازاد بر مصرف بوده و نیاز سایر استانها را تامین می کند و به نوعی استان قزوین در این زمینه استان معین استانهای دیگر است.
 



تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 6 بهمن 1395 - 16:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب