تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799046230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردشگری ایران از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران: گردشگری ایران از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است
گردشگری ایران از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: گردشگری در ایران از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است. به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،غلامحسین حسینی در نخستین همایش ملی جامع گردشگری ایران به میزبانی مازندران که در پلاژ بهزیستی ساری برگزار شد،اظهار داشت: گردشگری به عنوان یک پدیده اجتماعی در حال حاضر بزرگترین فرصت های فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی را در کشور فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه اقتصاد مهمترین مزیت در حوزه گردشگری است افزود: آنچه که در این حوزه بیشتر بر روی آن تکیه می شود مبحث گردشگری اقتصادی است
مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت:گردشگری در 1950 با یک میلیارد هزینه گردشگری در 2016 دنیا حدود یک میلیارد و 250 میلیون گردشگر و روزی 4 هزار میلیارد دلار گردش مالی داشته است با این حال نمی توانیم از این اقتصاد بگذریم.
وی با بیان اینکه 55 گردشگر برای تفریح سفر می کنند،افزود: از این میزان حدود 27 درصد برای سلامت، پزشکی و زیارت،14 تا 16 درصد برای تجارت و کار و 7 درصد برای ما بقی اهداف صورت می گیرد که بخش اقتصادی و گردشگری مالی آن از همه مهمتر است.
حسینی با اشاره به اهمیت اقتصاد گردشگری و تحقق فرامین رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی ،گفت: اقتصاد مقاومتی در حوزه گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است که  این اصل در همه نقاط دنیا با عناوین مختلف اجرا می شود .
وی به 10 بند اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند اشاره کرد و اشتغالزایی در بخش گردشگری را یکی از بندهای مهم این اصول دهگانه نام برد و افزود: صنعت گردشگری صنعتی است که از اشتغالزایی بالایی برخوردار است که بصورت مستقیم و غیر مستقیم  و القایی این امر صورت می گیرد.
  حسینی ادامه داد:صنعت گردشگری این ظرفیت را دارد تا در مدل اقتصاد مقاومتی که یکی از شاخصه های مهمی که رهبر آن را تبیین کرده است مورد توجه قرار گیرد.
وی تنوع درآمدهای کشور و عدم تکیه به نفت را از دیگر بندهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: صنعت گردشگری این ظرفیت را دارد تا با تکیه بر این اصل به منابع نفتی متکی نباشد در همین رابطه متخصصین به علم اقتصاد گردشگری را به عنوان صادرات نامیدند.
وی درون زا بودن صنعت گردشی را یکی دیگر از ظرفیت ها در این بخش نام برد و ادامه داد: کشور ایران با دارا بودن کویر،شن زار،کوه ،جنگل و... گفت: همه ی این موارد به تنهایی قدرت معامله ندارند چنانچه در صنعت گردشگری قرار گیرند این ظرفیت ها معامله می شوند که می توانیم از آن بهره برداری کنیم.
مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران به توسعه زیر ساخت ها و ایجاد امنیت در این بخش اشاره کرد و افزود: تصور امنیتی یک گردشگر قبل از ورود به ایران با توجه به جو سازی هایی که می شود 35 تا 40 درصد است اما پس از اقامت یک هفته ای این میزان تصور به بیش از 90 درصد ارتقا پیدا میکند.

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ ۱۶:۲۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن