تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم‌ترین اولویت‌های دولت تا پایان سال‌ جاری اعلام شد | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور گفت: تحقق پروژه‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی و تعیین تکلیف تکمیل این پروژه‌ها تا پایان سال یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در سال‌جاری است.

به گزارش تراز ،محمدباقر نوبخت عصر امروز در بدو ورود به هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی در استان هرمزگان و تأثیر آنها در کل کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در ادامه بیان‌داشت: بسیاری از پروژه‌های موجود در استان هرمزگان در سطح ملی مطرح هستند و لذا تأمین اعتبار به‌موقع و اجرای آنها مورد توجه ویژه دولت قرار دارد.

سخنگوی دولت اظهار امیدواری‌کرد: برخی مشکلات و مسائل استان در نشست‌های شورای برنامه‌ریزی چاره‌جویی و حل شود.

نوبخت، تحقق پروژه‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی و تعیین تکلیف تکمیل این پروژه‌ها تا پایان سال را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در سال‌جاری عنوان‌کرد.

وی تاکیدکرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای فعالیت شوراهای برنامه‌ریزی استانی، اولویت‌بندی اجرای پروژه‌ها است، تعیین اولویت‌ها در تخصیص اعتبارات و زمان‌بندی مناسب تخصیص اعتبارات از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در نشست‌های شورای برنامه‌ریزی در استان‌ها پیگیری می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور با بیان اینکه هدف‌گذاری در زمینه اجرای پروژه‌ها از ابتدای سال با جدیت پیگیری شده است گفت: اکنون برخی از پروژه‌ها افتتاح و بخشی دیگر در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

نوبخت در پایان با اشاره به اینکه محدودیت در اعتبارات همیشه مطرح بوده است تصریح‌کرد: اما باید با اتکای به روش‌های مختلف در زمینه تکمیل پروژه‌ها اقدام کرد.


منبع: فرهنگ نیوز

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 7 بهمن 1395 - 09:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن