تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798918860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵ دلیل خاص بودن خودروهای لوکس رولزرویس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ۵ دلیل خاص بودن خودروهای لوکس رولزرویس
رولز رویس از سال ۱۹۹۸ زیر نظر بی‌ام‌و در انگلستان شروع به کار کرد و از مهم‌ترین مدل‌های شناخته شده آن در جهان فانتوم، گوست، داون و ریس هستند که مشتریان خاص خود را دارند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رولز رویس از سال ۱۹۹۸ زیر نظر بی‌ام‌و در انگلستان شروع به کار کرد و از مهم‌ترین مدل‌های شناخته شده آن در جهان فانتوم، گوست، داون و ریس هستند که مشتریان خاص خود را دارند؛ حدود ۴۰۶۳ دستگاه خودرو رولز رویس توانست در سال ۲۰۱۴ به فروش برساند که یکی از رکوردهای فروش در ۱۰ سال گذشته برای این کارخانه خودروسازی لوکس هست.


۵ دلیل خاص بودن خودروهای لوکس رولزرویس




در این مطلب ۵ دلیل خاص بودن خودروهای رولز رویس را در بازار جهانی با هم مرور می‌کنیم.

۱) بهترین خودروی افراد مشهور: هنگامی‌ که به ستاره‌های هالیودی نگاه می‌کنیم ممکن است رنج‌رور اولین گزینه‌ای باشد که به ذهنمان خطور می‌کند با این وجود برای افراد خیلی پولدار دنیا رولز رویس اولین حدس ما خواهد بود؛ برای مثال خانواده کارداشیان را باید سفیر این برند بدانیم. بسیاری از افراد هنگامی که یک زندگی لوکس در ذهنشان مجسم می‌کند رولز رویس را هم جز متعلقات آن قرار می‌دهند. در کنار آن طراحان لباس‌های گوچی و آرمانی سعی می‌کنند این خودروها را در کارهایشان قرار دهند.

۲) یکی از بهترین خودروهای خوش یمن: هنگامی که افراد لباس‌های خود را می‌خرند، به طور قطع بعضی از قیمت‌های لباس بر اساس اسم برند ممکن است ده برابر دیگر برندهای دیگر باشد و گاهی اوقات ما افراد را بر اساس مارک‌های لباس‌هایشان ارزیابی می‌کنیم و احتمال خوش‌شانس بودن را بالا می‌برد، همین اتفاق برای خودرویتان هم صدق می‌کند؛ در نتیجه با داشتن خودروی رولز رویس خوش یمنی ممکن است به سراغ شما بیاید.


۵ دلیل خاص بودن خودروهای لوکس رولزرویس



۳) ساخته شده از مرغوب‌ترین مواد موجود: یکی از دلایلی که مالکان خودرو را ناراضی می‌کند پرداخت پول زیاد برای خرید ماشین و دیدن مواد تقلبی به کار رفته در آن است چیزی که هیچ وقت آن را در محصولات این برند نخواهید دید. در یک خودروی رولز رویس همه چیزی که شما لمس کنید اصل هست، اگر داشبورد خودرو جنس چوبی دارد قطعا درختی بریده شده و از چوب آن برای درست کردن داشبورد رولز رویس استفاده شده‌است. رولز رویس حتی مشهور به استفاده از طلا و کریستال در بعضی از خودروهایش برای مشتریان خاص هست؛ حتی صندلی‌های چرم رولز رویس از گاوهای نر وحشی استفاده شده و این کارخانه از پوست گاوهای ماده استفاده نمی‌کند زیرا پوست گاوهای ماده در دوران حاملگی کشیده می‌شوند در نتیجه داخل کابین خودروهای این برند متفاوت از دیگر خودروها است.


۵ دلیل خاص بودن خودروهای لوکس رولزرویس



۴) تجربه‌های محدود رانندگی: خیلی سخت است بخواهید راجع به یک خودرو درست توضیح دهید بدون اینکه پشت فرمان قرار بگیرید، این کارخانه حتی به ریزترین تجربیات تمام سرنشینان در طی یک سفر توجه کرده و بطوریکه سرنشینان آنقدر راحت هستند که فکر نمی‌کنند در ماشین هستند. خودروهای مدرن رولز رویس قدرت بسیار زیادی دارند اما احتیاجی به بالا بردن آنی سرعت نیست با رانندگی راحت می‌توانید سرعت خود را به حداکثر ممکن برسانید بدون اینکه سختی متوجه خودرو و سرنشینان شود.

۵) جزئیات ریز: امروزه بسیاری از خودروسازان برای نشان دادن کیفیت بالای محصولاتشان خودروها را سرشار از تکنولوژی‌های به روز دنیا می‌کنند، در حالیکه اگر به داشبورد یک خودروی رولز رویس نگاه کنید بسیار ساده است در واقع تمام تکنولوژی‌ها در پشت داشبورد چوبی قرار گرفته و این نشان از خودروی کلاسیک ادغام شده با تکنولوژی مدرن است. برای رانندگی یک رولز رویس احتیاجی به یادگیری اینکه چطور آن را برانیم نیست تنها کافی است پشت فرمان قرار بگیریم و این خودرو لوکس را برانیم. آیا شما با دلایل گفته شده برای خاص بودن این برند موافق هستید؟ آیا نظری دارید چرا این برند متفاوت از سایر برندهای دیگر خودروسازی است؟ نظراتتان را با ما در زیر این مطلب در میان بگذارید.


۵ دلیل خاص بودن خودروهای لوکس رولزرویس



منبع: چرخان




۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن