تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799191972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساکت: یک اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه جدید هماهنگ می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ساکت: یک اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه جدید هماهنگ می‌کنیم
رییس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون‌ فوتبال از حضور کارلوس کی‌روش در مالزی و انجام یک برنامه‌ریزی جدید پیش از دیدار با سوریه در انتخابی جام جهانی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند در بانکوک اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که در تایلند رخ داد، تا حدودی به مشکل برخوردیم. ما برای قبل از دیدار با سوریه دیدار دوستانه‌ای را با تایلند پیش‌بینی کرده بودیم که فوت پادشاه تایلند برای ما مشکل‌ساز شد چرا که حدود یک سال عزای عمومی اعلام شده است و برنامه‌های ما لغو شد. از همان لحظه تلاش خودمان را برای انجام برنامه‌ریزی جدید آغاز کردیم که در حال حاضر هم کارلوس کی‌روش در تایلند است و برای انجام یک برنامه‌ریزی خوب رایزنی‌هایی را انجام می‌دهد.


رییس سازمان تیم‌های ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که با این شرایط آیا برنامه‌ریزی تیم ملی نهایی شده یا نه، گفت: ما خیلی سریع نسبت به این موضوع واکنش نشان دادیم و با توجه به شرایط تایلند به دنبال بازی دوستانه و اردوی دیگری پیش از دیدار با سوریه هستیم. مذاکراتی را انجام داده‌ایم و کارلوس کی‌روش در جریان همه امور است. آنچه که مشخص است این که کی‌روش پس از تایلند بازدیدی را از شهر سرنبان محل دیدار ایران و سوریه خواهد داشت. این شهر در ۶۰ کیلومتری کوالالامپور است و تلاش می‌کنیم پیش از این دیدار اردو و بازی دوستانه‌ای داشته باشیم.


او تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که یک برنامه‌ریزی خوب پیش از دیدار با سوریه انجام دهیم و با شرایط فعلی دیدار با تایلند کاملا منتفی شده و به فکر بازی دوستانه دیگری هستیم.


ساکت درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی در روز تاسوعا و حضور چشمگیر مردم در این دیدار و رعایت شئونات این روز اظهار کرد: بازی با کره جنوبی از چند زاویه قابل تحلیل است. از منظر نخست اینکه یک رویداد حماسی بزرگ و فرهنگی در ورزشگاه توسط هواداران و علاقه‌مندان به تیم ملی فوتبال رخ داد. این حماسه فرهنگی، ارج نهادن به ارزش‌های این روز و عینیت و تجلی یک ورزشگاه و یک حسینیه بود. سازمان تیم‌های ملی پس از مطرح کردن شعار "یک ورزشگاه یکصد هزار عزادار حسینی"، تلاش زیادی برای اجرای آن کرد و در روز مسابقه این موضوع عینیت داشت.


رییس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال گفت: از منظر دوم می‌توان به حضور انبوه سیاه‌پوش‌ها در ورزشگاه اشاره کرد که به صورت خودجوش با پیراهن‌های مشکی سعی در تکریم این ایام داشتند. منظر سوم برگزاری اردوی خوب در ارمنستان و ایجاد یک شرایط مناسب از لحاظ آمادگی جسمانی، روحی و روانی برای بازیکنان بود که در این ارتباط از باشگاه‌ها و مربیان که در برگزاری اردوی تیم ملی به ما کمک کردند سپاسگزارم.


او با اشاره به کیفیت بالای دیدار تیم ملی مقابل کره جنوبی ادامه داد: منظر چهارم کیفیت بالای این بازی بود که شاهد یک عملکرد بسیار خوب از تیم ملی فوتبال ایران بودیم. تیم ملی با یک روحیه قوی توانست در این دیدار بسیار خوب ظاهر شود. این امر نشان داد که تیم ملی به خوبی راه خود را پیش می‌رود و این کیفیت فنی حاصل اندیشه‌های راهبردی کارلوس کی‌روش و تلاش ۲۰-۱۵ روزه در اردوهای اخیر بوده است. همگان کیفیت بالای تیم ملی را در این دیدار دیدند.


ساکت با اشاره به منظر پنجم تاکید کرد: مشارکت همه جانبه سازمان‌ها و نهادها در برگزاری این رویداد بزرگ در یک شب مقدس بسیار چشمگیر بود. از وزارت ورزش، وزارت کشور، شورای عالی امنیت ملی، استانداری تهران، فرمانداری تهران، مسئولان ورزشگاه آزادی، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، شهرداری تهران، سازمان زیباسازی شهرداری تهران، سازمان ورزش شهرداری تهران، شهرداری منطقه ۲۲ و منطقه ۵، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هیات‌های مذهبی، هیات جانبازان انقلاب اسلامی و به طور خاص از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بابت همراهی ارزنده‌شان تشکر می‌کنم. از روزنامه‌ها، نشریات، رسانه‌ها، سایت‌های خبری، خبرگزاری‌ها و همچنین یگان ویژه، نیروی انتظامی، آتش نشانی،‌ اورژانس، مترو و اتوبوسرانی که به کمک فدراسیون فوتبال آمدند ممنونم. جا دارد از تلاش‌های کمیته فرهنگی سازمان لیگ و روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم تشکر کنیم که در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی تمام تلاش خود را انجام دادند. ما معتقدیم که حضور مردم در این موفقیت تاثیر داشته است.


رییس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال با تمجید از عملکرد بازیکنان تیم ملی گفت: بازیکنان ما شجاعانه و با غیرت تلاش کردند و اندیشه‌های راهبردی کارلوس کی‌روش را به خوبی در زمین اجرا کردند. از حمایت‌های هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم تشکر می‌کنم




۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن