تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803787840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویانیان: هدایتی به کمک سیاه جامگان می‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رویانیان: هدایتی به کمک سیاه جامگان می‌آید
رئیس هیات مدیره سیاه جامگان از جلسه امروز با حسین هدایتی خبر داد و عنوان کرد بعد از روزهای مربوط به عزاداری امام حسین(ع) وی به کمک این تیم می آید.

به گزارش "ورزش سه"، محمد رویانیان در گفتگویی با خبرنگار ورزش سه، در رابطه با آخرین اوضاع تیم سیاه جامگان مشهد به گفتگو پرداخت. وی در این باره گفت:
تا باشگاه شدن راه زیادی داریم
همانطور که پیش از این گفته بودم سیاه جامگان راه زیادی تا باشگاه شدن دارد، اینجا فقط یک تیم بود که باید با برنامه ریزی هایی آن را تبدیل به یک باشگاه حرفه ای کرد، البته این برنامه ها زمان بر است و باید به مرور یکی یکی به هدف ها رسید.
امروز با هدایتی جلسه داشتیم
امروز جلسه ای با آقای هدایتی داشتیم، در حقیقت اوضاع مالی سیاه جامگان در وضعیت نامساعدی قرار دارد و ما باید برای این موضوع تدبیری می اندیشیدیم به همین دلیل جلسه ای با آقای هدایتی شکل دادیم تا به نوعی بتوانیم از وی کمک بگیریم.
بعد از روزهای عزاداری هدایتی کمک می کند
به ایشان گفتیم این تیم شهر مشهد است و کمک کردن به آن راه دوری نمی رود، البته آقای هدایتی به مانند همیشه با روی باز پذیرای ما بود و پس از صحبت هایی که انجام دادیم ایشان گفتند این روزها درگیر مراسم عزاداری امام حسین(ع) هستند و هیات ها و مراسم ها، باعث شده تا در روزهای اخیر فرصتی نداشته باشند اما قول مساعد دادند تا بعد از روزهای عزاداری حتما به این تیم کمک می کنند و گفتند این قول را به بازیکنان بدهید که بعد از درگیری های مربوط به عزاداری به سیاه جامگان کمک خواهم کرد.
مشکلات سازمان لیگ اوضاع ما را بدتر کرد
تیم ما به عنوان یکی از تیم های بخش خصوصی هزینه زیادی را متحمل شده است و به همین دلیل دچار مشکل شده است، از طرفی درگیری های مربوط به 3090 و 3040 و مشکلات سازمان لیگ باعث شده تا اوضاع مالی تیم بدتر هم شود، به همین دلیل، موضوع مشکلات مالی را با آقای هدایتی در میان گذاشتیم و از وی کمک خواستیم.
امید سه استان به این تیم است
سه استان خراسان و خصوصا شهر مشهد به این تیم علاقه دارند و جوان های این شهر با بازی های سیاه جامگان لذت می برند بنابراین چه چیزی واجب تر از اینکه تیمی مانند سیاه جامگان روی فرم باشد و بتواند در خدمت جوانان این استان ها و این شهر مقدس باشد.
باید در شرایط مساوی به مصاف استقلال برویم
با توجه به اینکه شنبه دو هفته بعد باید به مصاف استقلال برویم باید اوضاعمان را به گونه ای مرتب کنیم تا در شرایط مساوی با این تیم روبرو شویم، بهرحال این بازی برای هر دو تیم حساسیت دارد و سه امتیاز آن می تواند به کمک هم ما و هم حریف بیاید بنابراین همه تلاش خود را می کنیم تا در مناسب ترین حالت با استقلالی ها روبرو شویم.
مسئولان شهر و دلسوزان باید به کمک تیم بیایند
خداراشکر تمرینات به خوبی پیش می رود، آقای کاظمی و بازیکنان به تمرینات بازگشتند و در حال آماده کردن خود برای بازی هفته هشتم هستند، اکنون همه چیز ایده آل است و تنها مشکل ما، مشکل مالی است که برای آن به دنبال تدبیر هستیم. متاسفانه برای مشکل مالی مان منبع نداریم بنابراین مسئولان استان، شهرداری، استانداری باید به کمک مان بیایند و علاوه بر آنها ورزش دوستان و متمولان شهر و دلسوزانی مانند حسین هدایتی می توانند به کمک تیم بیایند.
این تیم با حماسه در لیگ ماند
سیاه جامگان با یک حماسه در لیگ باقی ماند و این نشان داد اگر همدلی بین مسئولان و هواداران و تیم وجود داشته باشد می تواند باعث اوج گرفتن شود. اگر این سه ضلع مثلث دست به دست یکدیگر بدهند و می تواند باعث اتفاقات مثبت و بزرگی برای فوتبال مشهد و جوانان این شهر شود. این تیم می تواند بهترین بهانه برای ایجاد شور و هیجان در مشهد و جوانان خراسانی شود.
9 ماه زمان می خواهم تا برنامه هایم عملی شود
من هم به این تیم اضافه شدم تا بتوانیم با تفکر و برنامه ریزی صحیح تیم را به جایی که لیاقتش را دارد برسانیم، من یک سرباز هستم، پولی به همراه ندارم اما می توانم با برنامه هایم و تلاش و اندیشه مضاعف به همراه همه مشهدی این تیم را تبدیل به یک باشگاه حرفه ای کنیم، من نیاز به 9 ماه زمان دارم تا بتوانم برنامه هایی که در ذهنم هست را با کمک همه اعضای تیم عملی کنم.

14:57  1395/07/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن