تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798393814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لباس‌هاي ماركدار راز سرقت‌هاي سريالي را بر ملا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: لباس‌هاي ماركدار راز سرقت‌هاي سريالي را بر ملا كرد
سارق معتاد وقتي لباس‌هاي ماركدار خارجي سرقتي را براي رفتن به مهماني پوشيد، فكر نمي‌كرد صاحب‌ لباس‌ها او را در خیابان گرفتار کند.


به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مردي در يكي از خيابان‌هاي غرب پايتخت به اداره پليس رفت و از سرقت لوازم داخل خودرواش شكايت كرد. شاكي در توضيح ماجرا گفت: ساعتي قبل با خودروي زانتياي خودم به فرودگاه رفتم و يك دست لباس ماركدار كه برادرم از كشور آلمان برايم فرستاده بود، تحويل گرفتم و به خانه‌ام آمدم. خودروام را جلوي در پاركينگ نگه داشتم و براي برداشتن مدركي به داخل خانه‌ام رفتم كه ناگهان صداي دزدگير خودروام به گوشم رسيد. به سرعت خودم را داخل كوچه رساندم كه ديدم سارق يا سارقاني در خودرو را كج كرده‌اند و وسايل داخل خودروام را شامل ضبط، لپ‌تاپ، 400 هزار تومان پول نقد و لباس‌هاي ماركدار خارجي‌ام سرقت كرده‌اند.
با طرح اين شكايت پرونده براي رسيدگي به دستور قاضي ميروكيلي، داديار شعبه چهارم دادسراي ويژه سرقت در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
 
دستگيري سارق با لباس‌هاي ماركدار خارجي
در حالي كه چند ساعتي از حادثه نگذشته بود به مأموران خبر رسيد شاكي يكي از سارقان را كه لباس‌هاي ماركدار سرقتي را پوشيده است، در يكي از خيابان‌هاي غربي تهر‌ان دستگير كرده است. بنابراين مأموران راهي محل حادثه شدند و سارق شيك‌پوش را كه لباس‌هاي نو ماركدار به تن داشت، بازداشت و به اداره پليس منتقل كردند.
شاكي گفت: پس از سرقت، خودروام را به تعميرگاه بردم تا درش را تعمير كنم و خودم با تاكسي به محل كارم رفتم. لحظاتي قبل پياده در حال رفتن به تعميرگاه بودم كه مرد معتاد شيك‌پوشي نظرم را به خودش جلب كرد. او لباس‌هاي خارجي ماركداري پوشيده بود كه حتي مارك‌هاي كاغذي آن هنوز روي لباس آويزان بود. لباس‌هاي او خيلي شبيه لباس‌هايي بود كه برادرم از آلمان براي من فرستاده بود به همين دليل كنجكاو شدم و نزديكش رفتم كه فهميدم لباس‌هاي ماركدار خودم است كه صبح از داخل خودروام سرقت شده بود. پس از اين با فرياد‌هاي‌ «آي دزد» از رهگذران درخواست كمك و سارق را قبل از فرار با كمك رهگذران دستگير كردم.
  
اعتراف به سرقت‌هاي سريالي با همدستي دو سارق ديگر
متهم كه شاهرخ نام دارد در بازجويي‌هاي اوليه منكر سرقت و مدعي شد كه لباس‌هاي ماركدار را از دوستش براي مهماني امانت گرفته است، اما وقتي با مدارك و دلايل روبه‌رو شد به سرقت‌هاي سريالي با همدستي دو نفر از دوستانش اعتراف كرد. وي گفت: مدتي قبل من و دو نفر از دوستانم به نام‌هاي بيژن و بهنام باند سرقت لوازم خودرو را تشكيل داديم. ما هر روز با خودروي بهنام در خيابان‌ها دور‌دور مي‌زديم تا اينكه طعمه خود را انتخاب مي‌كرديم.
معمولاً يكي از ما داخل خودرو آماده حركت بود و يك نفر هم نگهباني مي‌داد و يك نفر از ما هم به سراغ خودرو مي‌رفت و وسايل داخل آن را سرقت مي‌كرد. ما روزي بين 4 تا 5 فقره سرقت و بعد وسايل سرقتي را بين هم تقسيم مي‌كرديم. وسايلي كه قابل استفاده بود به افراد خانواده‌مان مي‌داديم و بقيه وسايل را هم در حوالي ميدان شوش مي‌فروختيم. ما در اين مدت حدود 150 مورد سرقت كرديم تا اينكه امروز دستگير شدم.
پس از اين اعتراف، مأموران بيژن و بهنام را شناسايي و دستگير كردند.
 
عاشق پوشيدن لباس‌هاي ماركدار بودم
سه متهم چند روز قبل براي بازجويي به دادسرا منتقل شدند. بيژن و بهنام در بازجويي‌ها حرف‌هاي شاهرخ را تأييد كردند. شاهرخ درباره پوشيدن لباس‌هاي سرقتي ماركدار گفت: من از دوران نوجواني عاشق لباس‌هاي ماركدار خارجي بودم. هر چقدر پول داشتم پس‌انداز مي‌كردم و با آن لباس‌هاي ماركدار خارجي مي‌خريدم و به دوستانم پز مي‌دادم تا اينكه از طريق دوستان ناباب معتاد به مواد مخدر شدم. پس از اين راه زندگي‌ام عوض شد و وارد باندهاي سرقت شدم. پس از اين هميشه در حسرت پوشيدن لباس‌هاي ماركدار خارجي بودم، اما هر چقدر پول از دزدي سهم من مي‌شد، خرج مواد مي‌كردم تا اينكه روز حادثه وقتي سراغ زانتيا رفتيم متوجه لباس‌هاي ماركدار خارجي شدم.

آنقدر خوشحال شدم كه انگار دنيا را به من داده بودند به همين دليل پس از سرقت، لباس‌هاي خارجي را به عنوان سهم خودم برداشتم. وي ادامه داد: من شب حادثه خانه يكي از دوستانم مهماني دعوت بودم به همين خاطر پس از مصرف مواد، لباس‌هاي ماركدار را پوشيدم تا به مهماني بروم. ‌لحظه‌شماري مي‌كردم تا به خانه دوستم برسم ‌كه ناگهان شاكي دستم را گرفت و فرياد زد «آي دزد.» آنقدر شوكه شده بودم كه حتي نتوانستم تصميم به فرار بگيرم و برايم جالب بود كه شاكي از كجا مرا شناسايي كرد تا اينكه فهميدم لباس‌هاي ماركدار مرا لو داده است.
سه متهم پس از بازجويي به دستور قاضي مير وكيلي براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن