تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واردات بی ‌ام‌ و میلیاردی با ارزمبادله ای


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: اقتصاد آنلاین: از ابتدای سال بیش از 900 دستگاه بی ام و با اررزشی معادل 57.8 میلیون دلار وارد کشور شده که از این تعداد دو دستگاه بی ام و ارزشی بیش از 200 هزار دلار دارد و در بازار با قیمتی بیش از یک میلیارد تومان به فروش می رسد. نکته جالب واردات این خودروها با ارز مبادله ای است.

 بنا به آمار منتشر شده از ابتدای سال تا پایان تیرماه 954 دستگاه خودروی بی ام و از عمان، امارات، آلمان و کویت وارد کشور شده است.

در بین این خودروها دو دستگاه بی ام و مدل 8I هیبریدی دیده می شود که ارزش هر یک بیش از 200 هزار دلار اعلام شده است و یکی از این خودروها در تیرماه به کشور وارد شده است.

 این در حالی است که اواخر خرداد ماه اعلام شد که محدودیت های واردات خودرو تغییر کرده و واردات خودروهای بالای 100 هزار دلار ممنوع شده است.

ارزش ریالی  هر یک از این دو بی ام و بیش از 600 میلیون است و جالب اینکه این خودروها با ارز مبادله ای به کشور وارد شدند و در بازار با قیمتی بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می رسند.




۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن