تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803163983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمالات طلا، نقره و برنز در کاروان ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: احتمالات طلا، نقره و برنز در کاروان ایران
علیرضا کریمی، کمیل قاسمی و سجاد مردانی 3 ورزشکاری هستند که از صبح امروز به وقت ریو رقابت های خود را در کشتی و تکواندو آغاز می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، با نگاه اجمالی به قرعه سه ورزشکار ایرانی روز پانزدهم، می شود قرعه هر سه آنها را نسبتا مناسب ارزیابی کرد. اگرچه این سه با هر پیروزی با حریفان دشوارتری مقابله خواهند کرد.  


* علیرضا کریمی  
پدیده تکنیکی و قدرتمند تیم ملی کشتی ایران که سال گذشته در رقابت های جهانی با کشتی های فنی برنده مدال برنز شد، امید اول ما برای درخشش در رقابت های امروز است. کریمی در دور اول وزن 86 کیلو با محمد سعداوی از تونس رو در رو می شود و در صورت پیروزی مقابل این حریف برنده جدال بلغارستان ـ مغولستان می خورد. او به احتمال زیاد در دور سوم با جیدن کاکس از آمریکا نبرد می کند که چند ماه پیش در رقابت های جام جهانی مغلوب شده است. در این وزن عبدالرشید سعدالله اوف مدعی اصلی است، سلیم یاشار از ترکیه، امنیاشویلی از گرجستان که جای مارساگیشویلی تکنیکی را گرفته، سالاس کوبایی، اسپینال پرتوریکویی به عنوان فینالیست دوره قبلی و جیدن کاکس آمریکایی سایر مدعیان وزن چهارم هستند.کریمی که تا قبل از کشتی یک چهارم نهایی به هیچ یک از این نفرات برخورد نمی کند در صورت آمادگی می تواند شگفتی آفرین این وزن باشد.  


* کمیل قاسمی
قهرمان 125 کیلوگرم ایران و برنده مدال برنز المپیک لندن در گروهی دشوار قرار گرفته است. او که بعد از یک مسابقه انتخابی پرسروصدا و جنجالی به عضویت تیم ملی درآمده در دور نخست با «کوری یارویس» از کانادا روبه‌رو می‌شود و در صورت برتری مقابل این آزادکار، با برنده جدال نمایندگان تونس و مصر خواهد رفت. پتریاشویلی از گرجستان، ماخوف از روسیه، دلاگنف آمریکایی و ماگمدوف از آذربایجان در گروه قاسمی حضور دارند. طاها آق گول از ترکیه قهرمان جهان است و مدعی اصلی این وزن. او در المپیک قبلی هم حضور داشت و در ۲۱ سالگی به بلال ماخوف باخت. ماخوف هم به عنوان مدعی عنوان قهرمانی در ریو حضور خواهد داشت. جمال‌الدین ماگومدوف از آذربایجان، لوان بریانیدزه از ارمنستان، ترول دلاگنف آمریکایی و نماینده گرجستان نیز چشم به سکوی افتخار این وزن دوخته‌اند. کار قاسمی برای کسب مدال در المپیک بسیار دشوار است اما کارشناسان او را صاحب شانس می دانند.  


* سجاد مردانی
تکواندوکای کم امیدتر تیم ملی آخرین شانس این رشته سابقا پرمدال ورزش ایران است که در این دوره موفقیت چندانی نداشته است. مردانی در دور اول رقابت های تکواندو مقابل حریفی قرار می گیرد که قبلا یک بار مقابل او شکست خورده اما برای فتح مدال المپیک چاره ای جز موفقیت نیست. 15 هوگوپوش از کشورهای ازبکستان، گابن، آذربایجان، فرانسه، کره جنوبی، چین، قزاقستان، بریتانیا، بلاروس، تونس، نیجر، تونگا، کوبا، امریکا و برزیل حریفان مردانی در این رقابت‌ها هستند که سجاد در اولین مبارزه‌اش در بازیهای المپیک ریو، باید به مصاف نماینده تونگا برود. «پیتا تافاتوفوا»ی خبرساز که پرچمدار کاروان تونگا در بازیهای المپیک ریو بود. با 33 سال سن با مدال طلای مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره اقیانوسیه به برزیل آمده است. نماینده کشورمان در صورت پیروزی در این دیدار، باید در گام دوم و در دیداری سخت یا با «ماهاما چو» بریتانیایی رقابت کند و یا رو در روی «انتونی اوبامه» از گابن قرار بگیرد. نماینده بریتانیا هرچند عناوین قاره‌ای ندارد اما همیشه در مسابقات گرندپری یک پای سکو بوده است و حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود. از آن طرف تکواندوکار گابن، مدال نقره المپیک را دارد اما در دو سال اخیر بدلیل آسیب، بسیار کم فروغ ظاهر شده است. در این وزن تنها تکواندوکاران کشورهای، گابن و کره‌جنوبی سابقه شرکت در بازیهای المپیک را دارند که هر دو هم موفق به کسب مدال شده‌اند.  



16:10  1395/05/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن