تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803272483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درآمد لیگ نباید به چند باشگاه خاص برسد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش‌سه: در جلسه روز سه‌شنبه هیئت رییسه سازمان لیگ دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی به خاطر اجازه ندادن برای برپایی تبلیغات محیطی شرکت طرف قرارداد با سازمان لیگ متخلف شناخته شدند و خسارت این بازی از محل درآمدهای آن‌ها نزد سازمان لیگ کسر خواهد شد.
در همین خصوص صحبتی با حبیب شیرازی یکی از اعضای هیئت رییسه لیگ که در جلسه حاضر بوده داشتیم تا در جریان چند و چون موضوع قرار بگیریم.
 
تمامی حقوق تبلیغات در استادیوم‌ها متعلق به سازمان لیگ است


توسط ماده 4 آیین‌نامه رابطه باشگاه‌ها و لیگ مشخص شده است. براساس ماده 4 سازمان لیگ می‌تواند با اجازه فدراسیون فوتبال با شرکت‌های تبلیغات محیطی یا شرکت‌های دیگر قرارداد منعقد کند و این قرارداد از طرف باشگاه‌ها لازم‌الاجرا است. به طور کلی، تمامی حقوق تبلیغات در استادیوم‌ها متعلق به سازمان لیگ است و هرگونه قراردادی که سازمان لیگ در این خصوص منعقد می‌کند از طرف 16 تیم حاضر در مسابقات بسته می‌شود.
 
نمی توانیم قراردادها را به چند تیم خاص اختصاص دهیم


ما نماینده همه باشگاه‌ها  هستیم، هیات رئیسه سازمان لیگ می‌گوید با توجه به قرارداد بین‌المللی و فدراسیون هرگونه قراردادی که منعقد می‌شود براساس آیین نامه میان باشگاه‌ها تقسیم می‌شود و ما نمی‌توانیم آن را به یک تیم یا دو تیم اختصاص دهیم.
 
باشگاه‌ها باید به قوانین احترام بگذارند


سازمان لیگ با شرکت فناب قرارداد منعقد کرده و خسارت هم تعیین شده است و اجازه تبلیغات محیطی به این شرکت داده شده است به عنوان مثال نماینده‌های ای‌اف‌سی وقتی برای تایید وارد استادیوم می‌شدند به ما می‌گفتند که ورزشگاه‌ها باید پاک باشند. حتی اجازه ورود بطری‌های آب را هم با تبلیغات به ما نمی‌دادند چون طبق قوانین باشگاه‌های شرکت‌کننده در آسیا باید به این قوانین احترام بگذارند ودر مورد لیگ داخلی هم شرایط به همین گونه است و همگی درآمدها متعلق به سازمان لیگ است و بعد از آن میان باشگاه‌ها پخش می‌شود.
وی ادامه داد: به عنوان آل‌اشپورت سال قبل با ما قرارداد داشت و ما هم به همه باشگاه‌ها توپ دادیم و هم درآمد بعد از آن را میان باشگاه‌ها تقسیم کردیم. در مبحث تبلیغات هم همین‌گونه است و درآمدهایی که از این راه به سازمان لیگ وارد می‌شوند، میان 16 تیم لیگ تقسیم می‌شوند. در دو بازی انجام شده میان پرسپولیس و صبا و تراکتورسازی و ماشین‌سازی اجازه بهره‌برداری از تبلیغات دور زمین به شرکت فناب داده نشد و براساس قرارداد این شرکت می‌تواند ما را جریمه کند. لذا با توجه به ماده 4 باشگاه‌ها باید به قوانین احترام بگذارند.
 
باشگاه‌ها در مورد سامانه اختصاصی باید به توافق برسند


به هر حال تیم‌ها با هم بازی دارند و در بازی رفت‌وبرگشت، پخش تلویزیونی از حالت مساوی برخوردارند. در مورد سامانه 3040 و 3090 مسئولین سه باشگاه بزرگ لیگ باید بیایند و با آقای عابدینی مسئول اقتصادی فدراسیون جلساتی داشته باشند و بر سر این موضوع را به توافق برسند. ظاهرا جلساتی وجود داشته ولی در دو بازی ذکر شده اتفاقاتی افتاد که مشکل‌ساز شد.




۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن