تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802688650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عباسعلی: هیچ چیز مهم‌تر از اتحاد قهرمانان با یکدیگر نیست/ امیدوارم در لیگ جهانی شرکت کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: عباسعلی: هیچ چیز مهم‌تر از اتحاد قهرمانان با یکدیگر نیست/ امیدوارم در لیگ جهانی شرکت کنیم

حمیده عباسعلی

ملی‌پوش کاراته بانوان با حمایت از ورزشکاران المپیکی گفت: هیچ چیز مهم تر از اتحاد قهرمانان با یکدیگر نیست. حمیده عباسعلی در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت: من یک ورزشکار هستم و با برد ملی پوشان کشورم خوشحال و با، باخت هایشان ناراحت می شوم. تا جایی که امکان داشت سعی کردم با نمایندگان المپیکی کشور ابراز همدردی کنم و نشان دهم  یک قهرمان را با یک باخت هیچ گاه نباید کنار گذاشت. کسب سهمیه المپیک کار بسیار سختی است و از آن مهم تر اینکه ورزشکاران ما شرایط بسیار سختی را برای رسیدن به میدان المپیک پشت سر می گذارند. همچنین نمی دانیم امکاناتی که در اختیار آنها بوده است کافی بوده یا خیر.
عباسعلی به اهتزاز در آمدن پرچم کشور اشاره و خاطر نشان کرد: ملی پوشان برای به اهتزاز در آمدن پرچم کشور از خیلی چیز ها گذشته‌اند. به عنوان یک قهرمان علاقه داشتم با ورزشکاران المپیکی همدردی کنم تا بدانند ما پشت آنها هستیم و هیچ چیز مهم تر از این نیست که ورزشکاران و قهرمانان با یکدیگر متحد باشند. المپیک به اتمام رسید و امیدوارم در عرصه های بعدی همه خوش بدرخشند و به هر آنچه که لایق آن هستند دست یابند.
 

پست های عباسعلی بعد از شکست ها و پیروزی ها ورزشکاران المپیکی کشور در حمایت از آنها

کیمیا علیزاده تکواندو کا 18 ساله کاروان المپیکی ایران موفق به کسب نخستین مدال  ورزش زنان ایران در المپیک شد، ملی پوش کاراته کسب این مدال را افتخار بزرگی دانست و اظهار داشت: کیمیا طلسم را شکست. تا پیش از این مدال، دختران ما تنها در المپیک حضور پیدا می کردند و از کسب مدال باز می ماندند ولی کیمیا نگاه ها را تغییر داد. شاید در هر رشته ورزشی تنها ورزشکاران هر کشور نفرات حاضر در رشته خود را می شناختند ولی در المپیک بحث متفاوت است، تا قبل از مدال کیمیا کسی از دختران انتظار کسب مدال نداشت ولی کیمیا ثابت کرد دختران ایرانی بسیلر توانمند هستند و مستحق این هستند تا در آینده بیشتر افتخار آفرینی کنند. به کیمیا تبریک می گویم، کار بسیار بزرگی انجام داد، امیدوار هستم در چهار سال آینده مدال آوری بیشتر تکرار شود.
رشته ورزشی کاراته یکی از پر افتخار ترین رشته های وررزشی کشور است و از المپیک 2020 جزو رشته‌های المپیکی قرار خواهد گرفت، عباسعلی در این‌باره گفت: با توجه به المپیکی شدن کاراته احساس می‌کنم نگاه‌ها به کاراته  در کشور تغییر خواهد کرد و همانند سایر رشته های المپیکی اهمیت بیشتری به کاراته خواهند داد. همیشه تا حدی در حق کاراته اجحاف می‌شد. با توجه به اینکه در مسابقات آسیایی، کاراته برای کاروان ایران خوب مدال‌آوری کرده است در المپیک نیز  می‌تواند برای کاروان ایران مدال‌آوری کند. کاراته این پتانسیل را دارد که در عرصه های مختلف خوش بدرخشد.  او برنامه‌ریزی بلند مدت و دقیق را لازم دانست و بیان داشت: برای کسب سهمیه المپیک نباید کار را به لحظه آخر بکشانیم. در حال حاضر نحوه کسب سهمیه المپیک مشخص نیست ولی تصور من بر این است چون اولین حضور کاراته در المپیک است، کسب سهمیه سخت گیرانه باشد. ممکن است در سه وزن برگزار شود و وزن‌ها ادغام شوند و این شرایط را سخت می‌کند. در ابتدا سعی من بر این است در مسابقات جهانی اتریش نتیجه خوبی را کسب کنم و بعد از جهانی تمام فکر و برنامه خود را بر روی المپیک متمرکز خواهم کرد.
او در ادامه افزود: تا قبل از المپیک 2020 مسابقات مهمی را در پیش داریم، مسابقات بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و باز هم جهانی، تلاش را باید بیشتر کرد. تا جایی که اطلاع دارم اکثر کسانی که از دنیای کاراته خداحافظی کرده بودند با المپیکی شدند کاراته تصمیم به بازگشت گرفته‌اند، همه امید وار و مایل هستند در المپیک حضور داشته باشند.
رقابت‌های بین‌المللی کاراته جام وحدت و دوستی در بخش مردان به میزبانی ارومیه روزهای 29 تا 31 مرداد در ارومیه برگزار شد، عباسعلی با اشاره به این مسابقات بیان کرد: بعد از آخرین مرحله انتخابی تیم ملی 6 نفر انتخاب شدیم و در کمپ ارومیه با حضور تیم های ترکیه،  هنگ کنک وماکائو حضور پیدا کرده‌ایم. رقابت‌های جام وحدت در بخش مردان به میزبانی ارومیه برگزار شد و فدراسیون از این موقعیت استفاده کرد و از کشورهای شرکت کننده درخواست کرد تا تیم بانوان خود را به همراه داشته باشند تا یک تمرین مشترک را انجام دهیم. این کار تاثیر مثبتی دارد چرا که با حریفان تمرینی بیشتری کار می کنیم  و روند کاریمان بهتر می شود.

تیم ملی و کادر فنی کاراته بانوان در ارومیه

تیم ملی قرار بود در کاراته وان های ترکیه و آلمان تا پیش از رقابت های جهانی شرکت کند، ملی پوش کاراته در ادامه گفت: با توجه به اوضاع نا به سامان ترکیه ممکن است این مسابقات را شرکت نکنیم هنوز قطعی نیست. با توجه به اینکه کاراته وان ترکیه از بهترین کاراته وان ها بوده است ولی با شرایط کشور ترکیه ممکن است بسیاری از کشور ها به دلیل ترس از شرایط موجود در این رقابت ها شرکت نکنند. کاراته وان آلمان نیز حدود کمتر از یک ماه تا قبل از رقابت های جهانی اتریش برگزار می‌شود و تا جایی که اطلاع دارم اکثر کشور ها حضور دارند. حضور در این کاراته وان می‌تواند بسیار خوب باشد چرا که این مسابقات به ما کمک می‌کند با حریفان مختلف مبارزه کنیم و نقاط قوت و ضعف خود را ببینیم وتا قبل از رقابت‌های جهانی استرس را کاهش دهیم. در حال حاضر نیز با توجه به المپیکی شدن کاراته همه  با تمام قوا برای اثبات خود شرکت خواهند کرد.
رقابت‌های دانشجویان جهان 20 مرداد ماه در کشور پرتغال برگزار شد و ملی‌پوشان به دلیل دیر صادر شدن ویزا نتوانستند در این رویداد مهم شرکت کنند، عباسعلی در این باره گفت: متاسفانه روادید دیر صادر شد. سطح رقابت های دانشجویان بسیار بالا است و حضور در آن می‌توانست تا پیش از رقابت‌ها ی جهانی اتریش محک خوبی باشد. این فرصت از دست رفت، امیدوارم بقیه فرصت ها را از دست ندهیم و در لیگ جهانی شرکت کنیم تا به نتیجه ایده آلی که می خواهیم دست یابیم.







تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن