تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812861416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار هزار و 800 کارخانه راکد تسهیلات رونق دریافت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: چهار هزار و 800 کارخانه راکد تسهیلات رونق دریافت کردند
رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: بانک ها در راستای ایجاد رونق و تولید در دو ماه گذشته به چهار هزار و 800 واحد صنعتی کوچک و متوسط راکد تسهیلات پرداخت کردند.


ولی الله سیف در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد واحد صنعتی در این دو ماه بیش از 40 هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.


وی بیان کرد: هدف گذاری دولت برای پرداخت تسهیلات به هفت هزار و 500 واحد صنعتی است اما این عدد قابل افزایش است و بانک ها برای همکاری با این طرح آمادگی دارند.


سیف عنوان کرد: برای ایجاد رونق تولید، پرداخت 160 هزار میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده اما این رقم نیز قابل افزایش است.


وی اظهار کرد: هر واحد صنعتی و تولیدی که می تواند با دریافت تسهیلات به چرخه تولید برگردد و سوددهی اقتصادی نیز داشته باشد مورد حمایت بانک های کشور قرار دارد.


سیف با بیان اینکه اعطای تسهیلات به واحدها براساس بررسی های کارشناسی صورت می گیرد افزود: تخصیص بهینه منابع بانکی در دستور کار دولت قرار دارد.


وی گفت: مطالبات بانکی، چک برگشتی و نسبت پایین مالکانه مانع دریافت این گونه تسهیلات نیست و این برنامه به همه بانک های کشور ابلاغ شده است.


سیف بیان کرد: اگر طرح های با سوددهی اقتصادی به بانک ها معرفی شود بانک های استانی منابع مالی کافی برای پرداخت تسهیلات دارند.


وی افزود: نظام بانکی با تمام توان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برای اجرای سیاست های دولت و نظام آمادگی دارد.




تاریخ انتشار: ۲۰:۴۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - 14 August 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن