تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804592723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران باشگاه‌ها حقوق نجومی دریافت می‌کنند؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری میزان: انتشار مبالغ قراردادهای بازیکنان و مربیان تیم‌های فوتبال لیگ برتری با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شد.

عده‌ای معتقد بودند وزارت ورزش و جوانان تصمیم درستی گرفته و شفاف‌سازی باید انجام می‌شده است. از سوی دیگر برخی اعتقاد دارند قرارداد بازیکنان و مربیان موضوعی شخصی است و نباید رسانه‌ای شود. جالب اینکه پای مدیران عامل باشگاه‌ها هم به این موضوع باز شده و برخی از عدم انتشار مبالغ دریافتی مدیران انتقاد کرده‌اند.

فتح‌الله‌زاده: یک ریال هم از استقلال نگرفتم/ برخی از ارقام منتشر شده واقعی نیست

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال معتقد است در زمان حضورش در این باشگاه حتی یک ریال دریافت نکرده است.

علی فتح‌الله‌زاده در مورد دریافت حقوق نجومی مدیران باشگاه‌های لیگ برتری به میزان گفت: انتشار مبالغ قراردادهای بازیکنان اولین بار در زمان مدیریت من در باشگاه استقلال رخ داد. اتفاقی بدموقع در فاصله 2، 3 هفته مانده به پایان فصل که به تیم ما لطمه زد. انعکاس بندها و آپشن‌های قراردادها، ما را دچار مشکل کرد.

وی ادامه داد: قرارداد بین بازیکن و باشگاه محرمانه است. البته در دنیا هم چنین اتفاقی رخ می‌دهد و قراردادهای بعضی از بازیکنان بزرگ منتشر می‌شود که آن هم در حد حدس و گمان است. با این حال فکر می‌کنم انتشار قراردادها ایرادی ندارد. چرا نباید مبالغ مشخص شود؟ من با شفاف‌سازی موافقم مگر اینکه بازیکنی اصرار داشته باشد، قراردادش منتشر نشود.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با اشاره به این موضوع که رقم قراردادهای بعضی از ستارگان ملی‌پوش چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، تصریح کرد: من معتقدم اگر می‌خواهیم شفاف‌سازی کنیم، باید این کار را درست انجام دهیم و نباید مردم را گمراه کنیم. اگر قراردادها منتشر نمی‌شد، کسی نمی‌گفت چرا این کار را انجام ندادید اما وقتی منتشر کردید، باید درست صورت بگیرد.

فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد: به طور مثال بازیکنی که با مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان به استقلال نیامده، چطور با 800 میلیون تومان به تیم دیگری رفته است؟ به نظر من برخی از ارقام منتشر شده واقعی نیست.

وی با اشاره به اینکه شنیده می‌شود برخی از مدیران عامل باشگاه‌ها هم حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند، گفت: به نظر من قرارداد همه از مسئول تدارکات گرفته تا مدیرعامل باید منتشر شود. من بیش از 10 سال در استقلال بودم اما حتی یک ریال حقوق یا پاداش نگرفتم. همه اعضای هیئت‌مدیره‌هایی که با من کار کردند، می‌توانند شهادت بدهند. البته این حرف بدین معنا نیست که اگر مدیری حقوق بگیرد، گناه کرده ولی من چون نیاز نداشتم، نگرفتم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تأکید کرد: مدیرانی هم که با من همکاری می‌کردند، همه حقوقی در حدود یک میلیون تومان داشتند. البته من هم شنیده‌ام که مدیران بعضی از تیم‌های دولتی که وضع مالی خوبی دارند، حقوق‌های خوبی گرفته‌اند.

فتح‌الله‌زاده در پایان، در مورد اینکه آیا انتشار تراز مالی باشگاه‌ها به بهبود شرایط کمکی می‌کند یا خیر، گفت: تراز مالی تمام باشگاه‌های ما به دلیل عدم دریافت حق پخش تلویزیونی، به هیچ عنوان نمی‌تواند مثبت باشد. بنابراین تأثیری نخواهد داشت.

آذری: چرا سازمان لیگ، درآمدهای خود را منتشر نمی‌کند؟/ ماهی 4 میلیون حقوق می‌گیرم

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن یکی از مخالفان سرسخت انتشار قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم‌های لیگ برتری است. آذری در این باره به میزان گفت: من مخالف انتشار قراردادها بودم و هستم. چرا سازمان لیگ، درآمدهای خود را منتشر نمی‌کند؟ قراردادهای بازیکنان و مربیان محرمانه است.

وی ادامه داد: مگر قراردادهای بخش‌های دیگر رسانه‌ای شد؟ باید این نکته را هم بگویم که قراردادهای منتشر شده به جز باشگاه ذوب‌آهن، غیر واقعی هستند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد درآمد خودش تصریح کرد: من 23 سال است کارمند باشگاه ذوب‌آهن هستم و از کارخانه حقوق می‌گیرم. درآمد من به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تنها 4 میلیون تومان در ماه است.

عباسی: شفاف‌سازی باید صورت بگیرد/ افرادی هستند که از معضلات فوتبال، سود می‌برند

سعید عباسی، مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی درباره انتشار قراردادهای بازیکنان و مربیان لیگ برتری اظهار داشت: شفاف‌سازی باید صورت بگیرد. به طور مثال مشتریان یکی از برندهای معتبر غذایی دنیا، آشپزها را به صورت کاملاً واضح از پشت شیشه می‌بینند. ما هم باید شفاف‌سازی کنیم اما نباید تصور کنیم در این میان تنها بازیکنان مقصر هستند.

وی ادامه داد: باید به دنبال کسانی برویم که از حل این مسائل ضربه می‌خورند. معضلاتی در فوتبال ما وجود دارد که حتی اراده حل آنها هم وجود دارد اما کسانی در این میان هستند که از این آشفتگی سود می‌برند. باید آب را گل‌آلود کرد تا بتوان این افراد را کنار زد. من معتقدم شفاف‌سازی خوب است و حتی حاضرم چشم‌بسته صورت‌های مالی دوران مدیریت خود را امضا کنم.

درویش: چرا قراردادهای نهادهای دیگر منتشر نمی‌شود؟/ موضوع پنهانی در سایپا وجود ندارد

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا تأکید کرد با شفاف‌سازی موافق است اما چرا این اتفاق در بخش‌های دیگر رخ نمی‌دهد. درویش در این باره به میزان گفت: انتشار قراردادها از نظر من بلامانع است. چون چیز پنهانی نداریم اما قرارداد در حوزه مسائل شخصی افراد قرار می‌گیرد. سؤال من این است که آیا شرکت‌های تجاری یا وزارتخانه‌های دیگر هم قراردادهای عوامل خود را منتشر می‌کنند؟

وی ادامه داد: شاید برخی از بازیکنان و مربیان راضی نباشند مبلغ قراردادهای آنها منتشر شود. البته باز هم تأکید می‌کنم چیز پنهانی در باشگاه سایپا وجود ندارد ولی قراردادها جزو مسائل شخصی افراد است. از سوی دیگر این قراردادها باید مورد حسابرسی قرار بگیرند و من متوجه نمی‌شوم چگونه منتشر شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه آیا حقوقی نجومی دریافت می‌کند یا خیر، تصریح کرد: ما کارمند دولت هستیم و به صورت مأمور در باشگاه سایپا حضور داریم. دریافت حقوق یا بستن قرارداد برای ما غیر قانونی است. یک کارمند نمی‌تواند از دو نهاد حقوق بگیرد و از سوی دیگر مبلغی به شکل پاداش هم دریافت نمی‌کنیم.

سهرابی: حقوق‌بگیر دولت هستیم/ ابایی از انتشار فیش حقوقی‌مان نداریم

میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در مورد انتشار قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم‌های لیگ برتری به میزان گفت: هر چه همه چیز شفاف باشد، بهتر است. ما هم مشکلی با انتشار قراردادهای بازیکنان و مربیان نداریم.

وی در مورد حقوق خودش به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تأکید کرد: ما حقوق‌بگیر دولت هستیم و ابایی از انتشار فیش حقوقی‌مان نداریم. ما کارمند هستیم و دریافتی‌مان بر همین اساس است.




۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن