تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804912261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مت دیمون تنها 25 خط دیالوگ دارد!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه بانی فیلم: وقتی می شود به جای حرف زدن تمام آن احساسات درونی را با مشت زدن بیرون ریخت، دیگر چه نیازی به صحبت کردن وجود دارد؟

به نقل از ایندپندنت، اگر می خواهید جیسون بورن بیشتر شبیه الویس پرسلی باشد، پس واقعا شانس آورده اید؛ این بار، مسلما اینطور به نظر می آید که این شخصیت کمتر حرف می زند و بیشتر عمل کند.


مت دیمون تنها 25 خط دیالوگ دارد!



پل گرین گرس و مت دیمون آشکار کردند که در فیلم «جیسون بورن»، شخصیت اصلی داستان روی هم رفته 25 خط دیالوگ دارد؛ البته گرین گرس بر این باور است که بازیگری بی کلام دیمون خیلی چیزها برای گفتن دارد. او گفت: «به نظر من چیزی که فیلم های بورن را می سازد خشونت و لوکیشن های متفاوت است، اما این شخصیت احساسات بسیاری هم دارد.»

دیمون درباره تغییرات شخصیتش گفت: «در فیلم اول، شخصیت ماری کرویتز (دوست دختر بورن که نقشش را فرانکا پوتنته بازی می کرد) هنوز زنده است، برای همین بورن زیاد صحبت می کند و می‌خواهد بداند دقیقا چه کسی است و داستانش چیست. به محض اینکه او در پرده اول فیلم دوم می‌میرد، او واقعا شخصیت تنهایی می شود. خود ما هم بیشتر در این مورد در فیلم دوم صحبت کردیم. یادم می‌آید که تونی به من ایمیلی زد و گفت می دانی معنی این چیست؟ می دانی که دیگر قرار نیست در این فیلم صحبت کنی نه؟ من هم گفتم نه، ولی خیلی این را دوست دارم.»

با وجود اینکه دیمون و گرین گرس به وضوح در گذشته گفته بودند که بعد از فیلم «اولتیماتوم بورن» سال 2007 دیگر به این مجموعه باز نمی گردند، مشخص است که نظرشان تغییر کرده است. چطور؟ بعد از اینکه این کارگردان و بازیگر اصلی مجموعه در فیلم «میراث بورن» با نقش آفرینی جرمی رنر در نقش اصلی حضور نداشتند، به نظر می رسد بازگشت شان به خاطر این باشد که گرین گرس متوجه شد حالا در دنیای متفاوتی زندگی می کند.

با وجود اینکه فیلم های اول بیشتر حول محور «جنگ مقابل ترور» می چرخیدند، دیدگاه جدید گرین گرس نشانگر اعمال بعد از ادوارد اسنودنی و بازبینی دولتی سوپرهکری است. مسلما این کارگردان تحت فشار شدیدی بود، اما می گوید همکاری اش با دیمون یکی از بهترین بخش های پروسه خلاقانه فیلم بود.

گرین گرس در توضیح می گوید: «ممکن است بعضی روزها سر صحنه فیلمبرداری بیایید و با خود فکر کنید که در مورد این بخش از کار مطمئن نیستم. اضطراب های کاری واقعا شدید هستند. برای همین این کار تا این حد پر از استرس بود. اما وقتی کسی مثل مت را داشته باشید که فیلم را برای تان بفروشد، کسی که فوق العاده و کاملا متعهد است، احساس قدرتی که به شما می دهد واقعا قابل توجه است. فیلم ساختن با او خارق العاده است و او را قبلا در سنگرها دیده ایم. تا به حال با هم در بدترین شرایط ممکن سر صحنه فیلمبرداری یک فیلم حضور داشتیم.»

«جیسون بورن» روز بیست و نهم جولای در سینماهای بریتانیا اکران می شود.




۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن