تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798409542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از عدم وجود بیمارستان تا ضرورت احداث کلانتری در منطقه 8


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از عدم وجود بیمارستان تا ضرورت احداث کلانتری در منطقه 8
دبیر دبیران شورایاران منطقه 8 با بیان اینکه منطقه 8 بیمارستان ندارد، گفت: تعدادی از نواحی این منطقه نیاز مبرمی به احداث کلانتری دارند.

از عدم وجود بیمارستان تا ضرورت احداث کلانتری در منطقه 8
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد رضا رئیسی دبیر دبیران شورا یاران منطقه 8 با حضور در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گزارشی از عملکرد، وضعیت و چالش‌های منطقه ارائه کرد.

 وی با بیان اینکه منطقه 8 به واسطه عدد 8 و شرقی ترین منطقه تهران به نام امام رضا (ع) متبرک شده و با پیگیری شورایاری این منطقه به عنوان ثامن الجج  نام گذاری شده، از آخرین شهید آتش نشان شهر علی قانع، شهدای 8 سال دفاع مقدس و 8 شهید گمنام که با پیگیری‌های شورایاری و تقاضای آنها در سال 94 نصیب منطقه 8 شده‌اند یاد کرد و گفت: سازه یادمان شهدای گمنام به نوعی برای اولین بار در آب قرار گرفته و پیشنهاد طرح و ساخت آن از طرف شورایاری بوده است.


وی افزود: در محله فدک، پارک فدک در جوار آسایشگاه جانبازان 8 سال جنگ تحمیلی قرار گرفته و منطقه 8 به لحاظ جغرافیایی یکی از مناطق شرقی در حوزه شرق است که در قسمت مرز شمالی به منطقه 4 و در پهنه مرز غربی به منطقه 7 و در پهنه جنوب به منطقه 13 اشراف دارد.


نماینده شورایاران منطقه 8 با بیان اینکه سه ناحیه، 13 محله، 1322 هکتار وسعت ، 380 هزار نفر جمعیت در منطقه 8 وجود دارد، گفت: این منطقه یکی از مناطق پر تراکم شهر تهران محسوب می‌شود که از دوره‌های قبل تجربه نوین شهر سازی در نارمک را اجرا کرده و وجود میادین در آن از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است.


رئیسی افزود: در منطقه 8 افتخار و برکت وجود خانواده شهدا را داریم، 1577 خانواده شهید در این منطقه ساکن هستند که خانواده شهید صابری سه فرزند خود را در راه دفاع از کشور فدا کرده و همچنین این منطقه افتخار میزبانی بسیاری از شهدای حرم را به خود اختصاص داده است.


وی با بیان اینکه نماینده 130 شورایار منطقه 8 و 13 دبیر است، گفت: دبیران منطقه نماینده دبیران محلات و شورایاران منطقه در جلسات منطقه‌ای همانند شورای معاونین، شورای عالی قرآنی و فرهنگی حضور جدی دارند.


نماینده شورایاران منطقه 8 با بیان  اینکه اولویت و نقشه ساخت ستاد شورایاری در صدر برنامه‌های اجرایی شورایاران است، گفت: شورایاران و دبیران با مدیریت منطقه که بخشی از آن شهرداری را در بر می‌گیرد ارتباط تعریف شده و معناداری دارند.


رئیسی تاکید کرد: شورایاری امروزه حلقه جا مانده مدیریت یکپارچه شهری است که در دوره چهارم با جدیت در حال اجرا است.


وی تصریح کرد: در منطقه 8 شورایاری‌ها با تمام ارگان‌ها ارتباط معنا داری دارند و در بازدیدهای پروژه‌ای، بازدید از محلات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران به طور مستمر شرکت می‌کنند.


نماینده شورایاران منطقه 8 ادامه داد: در فصل بودجه با معاونت برنامه ریزی و اجتماعی و با حضور شهردار و دبیران محلات بودجه آنها بسته شد و به طور مکرر شهردار منطقه و دبیران جلساتی در مساجد با حضور مردم برگزار می‌کنند.


رئیسی گفت: به واسطه پیگیری شورایاری منطقه 8 بعد از فوت پدر و مادر 3 شهید جنگ تحمیلی (صابری) منزل آنها به مکانی به نام دارالقرآن با موافقت شهرداری منطقه تبدیل شده است که ما همچنان برای ترویج خانه‌های قرآنی شهری تلاش داریم، چرا که بیشتر مشکلات فرهنگی با تأسی و ارتباط با قرآن حل می‌شود.


وی در خصوص یکی دیگر از افتخارات منطقه 8 گفت: بحث تشکیل مجمع خیرین در منطقه یکی دیگر از افتخارات فعالیت‌های مردمی است که در سال 88 شکل گرفته و بحث گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد کلید زده شد.


در حال تکمیل...






۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن