تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803236907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این فرد قرار است حاج صفی را استقلالی کند+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: این فرد قرار است حاج صفی را استقلالی کند+عکس
علیرضا منصوریان چراغ خاموش و بی سر و صدا در حال تدارک تیمی قدرتمند برای لیگ شانزدهم است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایران ورزشی،سرمربی سابق نفت، برای استقلال 95، جمعی از شاگردان سابق خود را دور هم جمع کرده و البته برخی از بازیکنان باتجربه تیم را نیز حفظ کرده است. از علی قربانی گرفته که در نفت زیر نظر منصوریان بازی می‌کرد گرفته تا بختیار رحمانی، آرش افشین، کاوه رضایی و حتی محمدحسین کنعانی زادگان که در مقاطعی شاگرد علیرضا منصوریان در تیم المپیک و البته زیر 22 سال بودند. وریا غفوری نیز در پاس همدان سابقه بازی زیر نظر منصوریان را دارد و از این حیث با سبک مربیگری سرمربی استقلال کاملا آشناست.
بی شک در کنار جذب این بازیکنان، تلاش اصلی منصوریان حفظ امید ابراهیمی بود. هافبک توانایی که یک سالی است جای ثابتی در تیم ملی برای خود دست و پا کرده و به مهره‌ای کلیدی و موثر برای کی‌روش تبدیل شده. ابراهیمی که ماند خیال منصوریان از تشکیل تیمی قدرتمند و مدعی قهرمانی آسوده شد. حالا منصوریان یک جای خالی در لیست خود دارد. جایی که گفته می‌شود برای یک شاگرد دیگر خود کنار گذاشته و امیدوار است که در نهایت جذبش کند.
این شاگرد سابق کسی نیست جز احسان حاجی‌صفی. مدافع چپی که 4 سال قبل شاگرد منصوریان در تیم المپیک بود. همان تیمی که ماجرای کمال کامیابی نیا برایش پیش آمد، مقابل عراق شکست خورد و در نهایت نتوانست جواز صعود به المپیک را کسب کند. حاجی‌صفی جزیی غیر قابل انکار از آن تیم بود. درست مثل آرش افشین و بختیار رحمانی.
برای جذب حاجی‌صفی، منصوریان مسیر دشواری پیش رو دارد. رابطه استاد و شاگردی، به تنهایی نمی‌تواند حاجی‌صفی را به استقلال نزدیک کند. بخصوص که او نیم فصل را در اروپا سپری کرده و البته همچنان و به صورت سفت و سخت سپاهان را خواهان خود می‌بیند. پس منصوریان باید دنبال میانبری باشد تا بتواند حاجی‌صفی را راضی به حضور در استقلال کند.

این فرد قرار است حاج صفی را استقلالی کند+عکس


منصوریان نشان داده که مربی باهوشی است. او راهکار جدیدی برای جلب نظر حاجی‌صفی یافته و از همین مسیر دنبال شکار او است. این میانبر کسی نیست جز امید ابراهیمی. هافبک استقلال دوست صمیمی احسان حاجی‌صفی است. این دو چه در تیم ملی و چه در سپاهان، دوقلوهایی بودند که از یکدیگر جدا نمی‌شدند. حتی رابطه این دو به قدری صمیمی بود که احسان حاجی‌صفی در زمان حضور در سپاهان و در غیاب نویدکیا و عقیلی، بازوبند کاپیتانی را به ابراهیمی سپرد و پشت سر او وارد زمین شد.
منصوریان قصد دارد از این رابطه صمیمانه برای قدرتمند شدن استقلال استفاده کند. او به همین دلیل به ابراهیمی ماموریت داده تا حاجی‌صفی را به استقلال نزدیک کند و او را برای حضور در این تیم ترغیب. درست مثل کاری که خسرو حیدری برای تمدید قرارداد امید ابراهیمی انجام داد و در نهایت راهکار منصوریان به نتیجه رسید. این بهترین مسیر برای رسیدن به حاجی‌صفی است. بازیکنی که با حضورش می‌تواند نه تنها در دفاع چپ که در فاز تهاجمی نیز گره گشا باشد و بک مهره موثر برای استقلال. بازیکنی که در صورت جذبش، لیست استقلال تکمیل می‌شود و منصوریان دغدغه‌ای برای فصل جدید نخواهد داشت.





۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن