تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803198268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک میلیارد تومان برای دو و میدانی آورده داشته ام / اسناد مالی فدراسیون آماده ارائه به هر ارگان نظارتی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یک میلیارد تومان برای دو و میدانی آورده داشته ام / اسناد مالی فدراسیون آماده ارائه به هر ارگان نظارتی است
رییس فدراسیون دو و میدانی هدف از حضور ورزشکاران این فدراسیون در المپیک ریو را نتایج کیفی و مطلوب عنوان کرد.

یک میلیارد تومان برای دو و میدانی آورده داشته ام / اسناد مالی فدراسیون آماده ارائه به هر ارگان نظارتی است
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید کیهانی، کسب 8 سهمیه برای بازی های المپیک ریو را موفقیت خوب این رشته دانست که علیرغم شرایط سختی که برای ورودی ها بوجود آمده بود، رقم خورد.


رییس فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: نتایجی که منجر به کسب سهمیه ها شده و رکوردهایی که بدست آمده حاکی از موفقیت دو ومیدانی در آستانه بازی های المپیک ریو است چرا که کسب 8 سهمیه موفقیت صد درصدی محسوب می شود و حتی با توجه به مسابقات جام کازانف قزاقستان که سیزدهم و چهاردهم تیرماه برگزار می شود و همچنین مسابقاتی که قرار است به میزبانی ایران نوزدهم و بیستم تیرماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شود، قابلیت کسب یک یا دو سهمیه دیگر نیز وجود دارد که تلاش می کنیم با یاری خدا محقق شود.


وی با اشاره به رکوردهایی که موجبات امیدواری بیشتر به منظور موفقیت های آینده دو ومیدانی کاران را بوجود آورده، خاطر نشان ساخت: رکورد حسن تفتیان در دوی یکصد متر با زمان 10 ثانیه و چهار صدم ثانیه برجسته ترین نتیجه در شکست رکورد ملی این ماده است که اگر در المپیک ریو هم تکرار شود تحسین برانگیز خواهد بود.


کیهانی به تمرینات سخت و پرفشار احسان حدادی تنها دارنده مدال المپیکی دو ومیدانی ایران نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد که با ادامه تمرینات با برنامه به سطح مطلوب برسد.


وی اجرای برنامه ریزی ها برای ورزشکارانی که دارای سهمیه المپیک هستند را خوب توصیف کرد و از نحوه آماده سازی جعفر مرادی در کنیا و همچنین تمرینات حمید رضا زورآوند در چین و پیگیری تمرینات لیلا رجبی و محمود صمیمی در تهران ابرازرضایت کرد و افزود: رضا قاسمی و محمد ارزنده هم در قزاقستان حضور دارند و روند آمادگی آن ها هم مثبت است.


مجید کیهانی انتظار از ورزشکاران این رشته در المپیک ریو را نتایج کیفی و خوب عنوان و تاکید کرد: هرچند از احسان حدادی انتظار مدال المپیکی داریم اما به هیچ وجه نمی توان رویداد بزرگی چون المپیک را پیش بینی کرد و ما هم قصد برهم زدن تمرکز و آرامش این ورزشکار شایسته را نداریم. به همین دلیل در مجموع نتایج کیفی مدنظرمان هستند بطوری که المپین های ما بتوانند رکوردهای خود را تکرار یا حتی بهبود بخشند؛ این استمرار در رکورد قبلی یا ارتقاء آن ممکن است به نتیجه گیری مدالی بیانجامید و شاید هم این اتفاق مهم رخ ندهد اما برای ما یک موفقیت قلمداد خواهد شد.


رییس فدراسیون دو ومیدانی با اشاره به اهمیت حرکت این رشته در راستای کسب مدال در بازی های المپیک آینده اظهار داشت: برنامه ریزی فدراسیون در حوزه استعدادیابی و قهرمانی آغاز شده، شک نکنید با استمرار بخشی به برنامه های استعدادیابی روند بهتری در کسب مدال برای بازی های المپیک 2020 رقم خواهد خورد.


مجید کیهانی جذب اسپانسر را از برنامه های مهم این فدراسیون ذکر کرد تا با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان در راستای استقلال اقتصادی فدراسیون ها بتوانیم برنامه های اقتصادی را نیز محقق سازیم.
وی ادامه داد: جذب اسپانسر یکی از برنامه های اصلی فدراسیون دو ومیدانی است که تا کنون منجر به یک میلیارد تومان آورده برای این رشته بوده و همچنان به منظور هدف استقلال اقتصادی پیش خواهد رفت.


رییس فدراسیون دو ومیدانی در خصوص خرید ادکلن ها که در فضای مجازی و حتی رسانه ها منجر به خبرهای متفاوتی شد ،توضیح داد: ادکلن ها فقط تحمیل حاشیه به فدراسیون بود و به هیچ وجه این موضوع درست منعکس نشد چرا که اصلا بحث توقیف 19 ادکلن که قیمت آن به کمتر از هفت صد هزار تومان می رسد یا بازداشت و این جور مسائل نبوده است.
ماجرای واقعی این بود که ادکلن ها هدیه کوچکی برای تلاش و زحمات مثمر ثمر چند ماهه گذشته کارمندان فدراسیون بود که چون هنگام بازگشت به ایران باید برای انجام کارهای قانونی اعزام تیم به ترکیه بدون تلف کردن وقت به منظور اعزام تیم به فدراسیون می رفتم ،خیلی سریع از فرودگاه خارج و به مامور محترم فرودگاه که وظیفه اش را انجام می داد عرض کردم همکارانم برای دریافت این بسته مراجعه خواهند کرد و خیلی سریع خودم را به فدراسیون رساندم و نه توقیفی در کار بود نه اصلا بحث دیگر و اتفاقا نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان هم این ماجراها را از نزدیک نظاره کرد.


وی ادامه داد: متاسفانه انتشار این خبر حاشیه سازی بود که موجب تشویش اذهان شد به همین خاطر فدراسیون دو ومیدانی آمادگی دارد اسناد مالی خود را به منظور بررسی در اختیار نهادهای نظارتی قرار دهد.


مجید کیهانی، جایگاه پیشکسوتان در ورزش کشور را با ارزش دانست و به برنامه ریزی با حضور پیشکسوتان در عرصه های مختلف دو ومیدانی خبرداد و تاکید کرد: فدراسیون دو ومیدانی برای پیشکسوتان خود ارزش و احترام قائل است و از نقدهای فنی و مدیریتی آن ها را به منظور رسیدن به شرایط بهتر استقبال می کند؛ از همین رو شایسته است از علم و تجربه پیشکسوتان در ادامه راه بیشتر بهره ببریم به همین دلیل با تدوین برنامه ریزی ویژه برای پیشکسوتان قصد داریم بعد از المپیک آن را عملیاتی و از حضور آن ها به نحو مطلوبی برای جامعه دو ومیدانی بهره ببریم.









۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن