تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803598547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابدینی: دعا می کنم وزیر برود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
عابدینی: دعا می کنم وزیر برود




عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: آیین نامه جدید نقل و انتقالات بسیاری از مشکلات را حل می کند.





کاپ: امیر عابدینی درباره جلسه امروز هیات رییسه سازمان لیگ اظهار داشت: جلسه امروز در رابطه با مسائلی جز هیات رئیسه بود. قرار شد کارشناسانی چون نصیرزاده آیین نامه نقل و انتقالات را به حالت نهایی درآورند و ما تا فردا پیش نویس آیین نامه را در سایت بگذاریم و انشاالله این آیین نامه بسیاری از مشکلات را حل می کند.

وی درباره وضعیت حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر در فصل آینده بیان داشت: حق پخش تلویزیونی معنا و مفهومش دارد تغییر می کند. ما به تغییر و تحولاتی که در صدا و سیما رخ داده است خیلی خوش بینیم. قرار است که تبلیغات میدانی را در مزایده قرار دهیم.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ درباره وضعیت ایران نوین و قرارداد با این شرکت اظهار داشت:در حال حاضر با کانون ایران نوین به خاطر 80 میلیارد اختلاف داریم اما ما مسول وصول نیستیم و باید صدا و سیما با توجه به شرایط رخ داده در ایام اخیر با کانون به توافق برسد.

عابدینی درباره چالش ها میان وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال درباره کی روش و آینده این مربی  گفت: شما استاد زبان هستید. آیا می توانید ریاضی هم تدریس کنید؟ طبیعتا خیر. شما مقاومت مصالح خوانده اید. یک جایی با کی روش به بریدگی رسیدیم اما بعد نوبت به مرحله تعامل رسید. در زمان اسدی هم سیگنال های غیر طبیعی به وجود آمد که موجب عصبانیت کی روش شد. امیدوارم این گونه ادامه پیدا کند. البته طبع وزیر هیچ گونه با فوتبال قرابت ندارد.

وی درباره اینکه گفته می شود وزیر ورزش پرسپولیسی است بیان داشت:من از شما می پرسم آیا وی را به عنوان کارشناس می توانیم در نظر بگیریم؟فکر می کنید این باید باشد؟ با توجه به دخالت های سیستم های غیرفوتبالی اینها می تواند مورد توجه فیفا قرار گیرد. در اینجا حرف ما این است که وزارت ورزش ازدید فدراسیون ها چه وظیفه ای دارد. وقتی وزیر در مجمع رای می دهد. این مجمع ارزش دارد و باید مورد احترام وزیر قرار گیرد. این مساله هم در کشتی و هم در وزنه برداری و هم در رشته های دیگر وجود دارد. تعامل زمینه ساز موفقیت است. در والیبال داورزنی سه مربی بزرگ را در راستای رشد تغییر داد. هیچ اتفاقی نیفتاد. الان می گویند بعد از 52 سال به المپیک رفته ایم. در حالی که قبل از آن نرفته بودیم و 52 سال است که والیبال وارد المپیک شده است.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ درباره انتخاب رییس این سازمان اذعان داشت: طبق قانون و عرف این است که وقتی کسی ریش سفیدتر است مسئولیت ها به او داده می شود نه به عنوان رئیس بلکه به عنوان پیشکسوت. در حال حاضر نمی دانم در ادامه چه اتفاقی می افتد و فقط دعا می کنم که تاج کم نیاورد. دعا می کنیم وزیر عوض شود.

عابدینی در پاسخ به کاپ، درباره حضور حسین هدایتی و علیرضا منصوریان در اردوی تیم ملی در روز گذشته گفت: من خواهش کردم با توجه به ناراحتی های کی روش و مفهوم ناامیدی او، نزد کی روش بروم و فدراسیون نسبت به کی روش بدقولی کرده بود. علی کریمی قبل از مسابقات استرالیا به هدایتی گفته بود که نزدیک به 800 تومان به بچه ها بدهکار هستیم. هدایتی گفت نظرت چیست و چه کار کنیم و من گفتم این مشکلات را برطرف کنیم تا بچه ها شارژ شوند و در این شرایط می توان به قهرمانی امید داشت. حسین هدایتی وقتی قول می دهد عمل می کند و من گفتم که هدایتی نزد کی روش برود. کاش برخورد کی روش را می دیدید. او را در آغوش گرفت و این نشان می دهد که متوجه شده همه ما داریم به او قول می دهیم که حتی اگر لازم باشد از نان مان می زنیم و کمک می کنیم. از سوی دیگر باید بگویم که منصوریان مرید کی روش است و به همین خاطر رفتن وی نزد کی روش مساله غیرطبیعی نبود اما به نظر من مکانیزم جذب بازیکن می تواند خیلی قشنگ تر از این باشد که برای جذب بازیکن راهی اردوی تیم ملی شویم.






تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن