تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798661764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادق زیباکلام: مخالفت تندروها نشانه موفقیت دولت روحانی است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: صادق زیباکلام: مخالفت تندروها نشانه موفقیت دولت روحانی است
استاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه نباید مخالفت تندروها با دولت روحانی را دست کم گرفت، این مخالفت ها را به فال نیک گرفت و گفت: این رویه ها، هرچند غیرملی است، اما علامت خوبی است و نشان می دهد دولت روحانی موفق بوده است.


به گزارش ایران آنلاین؛ صادق زیباکلام که در همایشی به مناسبت 24 خرداد، پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و به دعوت ستاد مردمی روحانی، در شهرستان دیلم استان بوشهر سخن می گفت، خاطرنشان کرد: همان طور که شاهد بودیم، در سه سال گذشته مخالفان دولت روحانی بیشترین مخالفت های خود را با برجام نشان داده اند، به این دلیل که اصلی ترین نقطه قوت و مهم ترین دستاورد دولت روحانی در سه سال گذشته، برجام یا توافق هسته ای میان ایران و 1+5 بوده است، به همین دلیل است که تندروها بیشترین تلاش های خود را علیه مذاکرات هسته ای، توافق ژنو، توافق لوزان و نهایتا برجام متمرکز کرده اند.


وی اضافه کرد: هرچند کاستی هایی در اجرای برجام، به ویژه از سوی طرف امریکایی ها دیده می شود، اما باید دید این کاستی ها چقدر تعمدی است و چه اندازه حاصل شرایط و سابقه تاریخی وضعیت ایران بوده است.


زیباکلام با یادآوری اینکه همه تحریم هایی که تاکنون علیه ایران وضع شده بود، مربوط به فعالیت های هسته ای ایران نبود، گفت: مذاکرات هسته ای تنها قرار بود تحریم های هسته ای را از پیش پای ملت و دولت ایران بردارد، اما تحریم های دیگر، مستقل از اینکه عادلانه و درست بوده است یا نه، مهم این است که به مساله و مذاکرات هسته ای ربطی نداشته است.


این استاد دانشگاه با اشاره به تحریم هایی که غرب به بهانه نقض حقوق بشر علیه ایران وضع کرده است، خطاب به تندروها پرسید: چرا به گونه ای وانمود می کنید که این تحریم ها مربوط به مساله هسته ای بوده است؟ تحریم هایی که به خاطر آنچه غربی ها حمایت ایران از تروریسم می نامند، وضع شده، هرچند ظالمانه بوده، اما ربطی به مساله و مذاکرات هسته ای ندارد.


وی افزود: کسانی که منظما روی طبل مخالفت با غرب و امریکا یا روی از بین بردن این کشور و آن کشور می کوبند و شعار می دهند، آیا فکر نمی کنند که در حقیقت در زمین تندروهای غربی بازی می کنند؟ آیا فکر نمی کنند که وقتی شعار می دهند این کشور و ان کشور باید نابود شوند، خوراک تبلیغاتی برای مخالفان جمهوری اسلامی ا یران در امریکا و غرب تدارک می بینند؟


زیباکلام در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: متاسفانه جریان تندروی کشور به جای این که منافع و مصالح ملی را در نظر بگیرد، با زیرپا گذاشتن اصول، حاضر است منافع و مصالح ملی لطمعه بببیند، اما به دولت یازدهم لطمه وارد کنند و این امر، نه در امریکا و انگلستان و نه در هیچ کشور دیگری سابقه ندارد که به خاطر منافع و مصالح خطی و جناحی، گروه و حزبی و جریانی، به مصالح ملی و کشور صدمه بزنند، به خاطر اینکه به شخصیت و رقیب سیاسی خود لطمه وارد کنند.


تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - 14 June 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن