تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799200377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار گتوند بر پرداخت تسهیلات کم بهره در راستای اشتغال پایدار تاکیدکرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فرماندار گتوند بر پرداخت تسهیلات کم بهره در راستای اشتغال پایدار تاکیدکرد
فرماندار گتوند با اظهار تاسف از آمار بالای بیکاری در این شهرستان بر پرداخت تسهیلات کمبهره از سوی نهاد های ذیربط در راستای اشتغال پایدار تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدمجید صالحی روز دوشنبه در اولین جلسه شورای اشتغال شهرستان گتوند افزود:در سالهای گذشته به رغم پتانسیل بالای این شهرستان اقدام و سرمایه گذاری مناسبی برای اشتغالزایی در گتوند صورت نگرفته است. وی ادامه داد: شواهد و مدارک حاکی از آن است که وضعیت مناسبی از لحاظ اشتغال در سطح شهرستان نداریم و جوانان و افراد تحصیل کرده بیکار زیادی در سطح شهرستان به مراکز کاریابی و ادارات مربوطه مراجعه می کنند. صالحی به سهم دستگاهها در اشتغال زائی اشاره کرد و خاطر نشان کرد : صندوق کارآفرینی امید، بهزیستی ، کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی امکانات وتسهیلات جهت اشتغال پایدار و رفع مشکل بیکاری در این شهرستان را به متقاضیان پرداخت کنند. فرماندار شهرستان گتوند افزود:لازم است با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی دستگاههای ذیربط میزان بیکاری در آینده در شهرستان کاهش یابد و ما شاهد رونق فضای کسب و کار و اشتغال مردم شهرستان به ویژه جوانان باشیم. صالحی ضمن تاکید بر برگزاری نشست های شورای اشتغال شهرستان طبق برنامه مدون و منظم، بر لزوم دقت نظر مسئولان شهرستان در راستای توجه به افراد بیکار برای بهره مندی از یک شغل مناسب تاکید کرده و خواستار سرعت عمل در رفع مشکلات این افراد شد. مدیر صندوق کارآفرینی امید استان خوزستان نیز ضمن تشریح برنامه های حمایتی و بیان اهداف همچنین نوع و میزان تسهیلات اشتغالزا گفت:یکی از اهداف صندوق کار آفرینی امید پرداخت وام جهت ایجاد اشتغال در زمینه های مشاغل خرد ،مشاغل خانگی و کارگاههای کوچک است. مهدی امرایی سقف تسهیلات اعطایی از سوی این صندوق را یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: طرحهای پشتیبانی در اولویت قرار دارند و به این طرح ها با رویکرد تولید تسهیلات پرداخت می شود. مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان با اشاره به اینکه پارسال 17میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و ازدواج درگتوند از سوی صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان پرداخت شد افزود: با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال برای 170 نفر در بخش تولید، کشاورزی، صنعت، مشاغل خانگی، صنایع دستی فرش، گلیم بافی و خیاطی فراهم شد. امرایی آمادگی صندوق کارآفرینی امید جهت همکاری در راستای ایجاد اشتغال پایدار با توجه به ظرفیت روستاهای منطقه با تشریح هر روستا یک محصول خواستار هماهنگی کامل دستگاه ها برای تحقق اهداف صندوق و رونق اشتغال در شهرستان گتوند شد. وی در خاتمه افزود:اجرای این طرح با توجه به ظرفیت‌های خوب هر روستا نقش موثری در ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری در روستاها دارد. در این نشست 10 نفر از روسای بانک های شهرستان از سوی کمیته امداد با هدایایی تجلیل شدند. شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.





۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن