تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798430580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه با بدخواهان اسلام برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین ادامه خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مبارزه با بدخواهان اسلام برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین ادامه خواهد داشت
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: مبارزه با بدخواهان اسلام با حمایت از ملت مظلوم فلسطین ادامه خواهد داشت.

ولایتی: مبارزه با بدخواهان اسلام برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین ادامه خواهد داشت/ رمضان عبدالله: اگر کشور ایران نبود اتقاف زیان باری برای اسلام رخ می‌داد
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در دیدار با رمضان عبدالله رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین که امروز شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزار شد درباره آخرین وضعیت منطقه و مبارزه ملت فلسطین بحث و تبادل نظر کردند.


در ابتدای این دیدار ولایتی ضمن خوش آمدگویی و اظهار خرسندی از حضور این ملاقات در ایران اظهار داشت: بعد از تلاش غربی ها برای تجزیه جهان اسلام و سقوط قدس، با بیداری جهان اسلام بار دیگر تجزیه کشورهای اسلامی محقق نخواهد شد و جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم فلسطین و ملت های تحت ظلم منطقه حمایت خواهد کرد و خواب شوم دشمنان در تجزیه و تسلط بر کشورهای اسلامی تعبیر نخواهد شد.


رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در ادامه با بیان دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مورد اسلام افزود: کسانی که اسلام را با تمام وجود خود درک می کنند غصه و دغدغه همیشگی آنان اسلام و حفظ یکپارچگی آنان است و رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری نیز با این نگاه و همین دغدغه به عرصه مبارزه با بدخواهان اسلام و حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم وارد شده اند و این روند با قوت بیشتر به ویژه برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین ادامه خواهد داشت.


وی ادامه داد: جهاد و مبارزه برای حفظ یکپارچگی و وحدت جهان اسلام را جمهوری اسلامی ایران به عنوان سیاست اساسی خود پذیرفته هر چند که در این مسیر مشکلات جدی هم وجود خواهد داشت و ایران برای عزت جهان اسلام با همکاری همه کشورهای اسلامی برای مبارزه با تروریست ها و همچنین رژیم صهیونیستی تلاش می کند. جهاد و مبارزه برای حفظ یکپارچگی و وحدت جهان اسلام را جمهوری اسلامی ایران به عنوان سیاست اساسی خود پذیرفته هر چند که در این مسیر مشکلات جدی هم وجود خواهد داشت و ایران برای عزت جهان اسلام با همکاری همه کشورهای اسلامی برای مبارزه با تروریست ها و همچنین رژیم صهیونیستی تلاش می کند. 


ولایتی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نسبت به مقاومت و گروه های مختلف جهادی اشراف داشته و آنان که در اتخاذ مواضع دقیق و منطقی تزلزل داشته اند متضرر شده اند و هر جا کار مثبت شده عده ای تلاش می کنند که آن را خراب کنند اما پیروزی با مقاومت و ایستادگی به دست خواهد امد و ایران از حقوق حقه خود کوتاه نخواهد آمد.


رمضان عبدالله رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه این دیدار تصریح کرد: ما همیشه برای ملاقات با شما شوق داشته ایم چرا که موجب امیدواری هستید و مشورت با شما برای پیشبرد اهداف بسیار قابل توجه و مهم است. لحظه سقوط قدس همزمان با سقوط دولت عثمانی و تجزیه جهان اسلام و ظهور اسرائیل بوده است و توانستند بخش عمده ای از اراضی اسلامی را به اشغال خود درآورند و در واقع غربی ها قدس را از ما گرفتند و در واقع جنگ با جهان اسلام را آغاز نمودند.


رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان نقش ایران در شکست نقشه شوم دشمنان اسلام افزود: جمهوری اسلامی ایران با ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به درستی این معضل را در جهان اسلام شناخت و تا امروز برای منافع جهان اسلام از مبارزه به حق مردم فلسطین حمایت و پشتیبانی کرد و انقلاب اسلامی یک حرکت ساده نبود بلکه پیروزی و توفیق اسلام بعد از افول  بود و در واقع آغار پیروزی برای جهان اسلام بوده و هست و جمهوری اسلامی ایران در نگاه و درک ما جایگاه مهم و بی نظیری داشته و دارد و این که اگر ایران وجود نداشت چه اتفاقی برای ما و کشورهای اسلامی می افتاد غیر قابل تصور است.


وی ادامه داد: متاسفانه در جهان عربی حساسیتی نسبت به فلسطین و مردم مظلوم آن وجود ندارد و همه تلاش خود را برای نشان دادن ایران به عنوان دشمن اصلی گذاشته اند و در این جهت حتی با دشمنان اسلام هم متحد و هماهنگ شده اند و این بسیار تاسف برانگیز است در حالی که جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات و صلح منطقه محسوب می شود. 


رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: ما تاکید داریم که رژیم صهیونیستی تنها دشمن اسلام است اما آنان تلاش می کنند که نام فلسطین را به فراموشی بسپرند و همه را به سمت دشمنی با ایران سوق دهند و ما این توطئه را می شناسیم و احساس تکلیف می کنیم برای حفظ و حمایت از ایران و اجازه نمی دهیم که مسیر مبارزه در مبارزه با رژیم صهیونیستی منحرف گردد .


رمضان عبدالله در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: می دانیم جمهوری اسلامی ایران در شرایط سختی قرار داشته است و توطئه های فراوانی را پشت سر گذاشته اما  امید مسلمانان به ایران است و از اهتمام مسیولان عالی نظام و به ویژه رهبر معظم انقلاب تقدیر و تشکر می کنیم.











۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن