تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798498834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: نوسازی زمان می برد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روحانی: نوسازی زمان می برد


حجت الاسلام و المسلمین روحانی در ورزشگاه تختی سمنان گفت: زنجیرهای تحریم برداشته شده اما نوسازی به زمان نیاز دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور در بیست و ششمبن سفر استانی خود برای حاضرین در ورزشگاه تختی سمنان سخنرانی کرد. حجت الاسلام و المسلمین روحانی که اهل این استان است در آغاز سخنانش بازگشت به زادگاهش را مایه مسرت و خوشنودی دانست و گفت: این شهر برای من یادآور خاطرات دوران کودکی است. روحانی با عرض ادب و سلام به اهالی سرخه، سمنان، دامغان، مهدی شهر، میامی و برخی دیگر از شهرستان های این استان اظهار داشت: مردم این خطه در دوران انقلاب و دفاع مقدس و سایر مراحل پشتیبان نظام، امام و مقام معظم رهبری بوده اند.

رئیس جمهور با اشاره به ذکر سمان در روایت های اسلامی و تاریخی به پرورش دانشمندان و عالمان بزرگ جهان اسلام در این خطه اشاره کرد و گفت: از این بزرگان تا رشادتهای رزمندگان سمنانی در دوران دفاع مقدس تنها بخشی از افتخارات این استان است و هنوز هم این منطقه سرآمد علم و دانش است.

روحانی ادامه داد: دولت یازدهم در زمانی کارش را آغاز کرد که اسلام هراسی در اوج خود بود و تورم و رکود و بیکاری و عدم آرامش در بازار زندگی مردم را و آینده کشور را در ذهن مردم با تردیدهای فراوان مواجه کرده بود. رئیس جمهور افزود: ملت بزرگ ایران یک تصمیم تاریخی گرفت تا اسلام هراسی و ایران هراسی قدرت های بزرگ و صهیونیسم را بی اثر کند و به همه فشارهای تحریم و مشکلات منطقه ای و بین المللی غلبه کند. روحانی ادامه داد: من باید از ملت بزرگ ایران تشکر کنم که در طول این 31 ماه همواره در کنار دولت بوده اند.

رئیس جمهور تصریح کرد: آنها که می گویند برجام چکار کرده است برجام یک افتخار سیاسی و حقوقی برای ملت ایران ثبت کرده است. چه کسی فکر میکرد که شش قطعنامه شورای امنیت و 12 قطعنامه شورای حکام یکی پس از دیگری لغو و مطرود گردد و به زباله دان تاریخ برای همیشه انداخته شود؟

روحانی افزود: مگر مردم ما یادشان رفته که برای فروش نفت ایران به عنوان یک قدرت اقتصادی حضور داشت به نصف آن تقلیل دادند. یعنی 2 میلیون بشکه صادرات تبدیل به یک میلیون بشکه شد. مگر مردم شاهد آن نبودند که کشتیرانی به سمت بنادر ایران تحریم شد و همه کالاها می بایست به کشور دیگر برود و از آنجا با کشتی های کوچک به بنادر ایران حمل شود؟ مگر مردم یادشان رفته که هیچ پول بانکی به کشور دیگر نه صادر می شد و نه وارد می شد و نه امکام انتقال وجود داشت و مثل قرن نوزدهم انتقال ها با صرافی ها انجام می شد.

روحانی گفت: من از رسانه ها می خواهم که اخلاق را مد نظر قرار دهند. انتقاد اشکالی ندارد اما هرج و مرج رسانه ای را ملت ما نمی پسندد. هجمه های غیر اخلاقی رسانه ها در شان ملت بزرگ ایران نیست.

رئیس جمهور افزود: برای من جای تعجب است که برخی می خواهند القا کنند که ملت ایران پیروز نیست و امریکا پیروز است. برای من جای تعجب است که برخی می گویند دیپلمات های ایرانی پیروز نیستند و صهیونیست ها پیروزند. کجا رفت تعصب ملی و غیرت دینی. چرا واقعیت ها را برای مردم نمی خواهید روشن شود. چرا در برابر عظمت ملت ایران که یک موفقیت بزرگ تاریخی به دست آورده است نمی خواهید سر فرود آورید؟ امریکا عظمت دارد یا ایران عزیز ما؟

رئیس جمهور ادامه داد: ما زنجیرهای تحریم را گسسته ایم و امروز روابط ایران با بانک های جهانی یکی پس از دیگری برقرار می شود و هر کشوری که می رویم اولین قراردادهای ما مربوط به مبادلات بانکی است. اما نوسازی زمان می برد. امروز مسیر برای صادرکننده های ما باز شده است، اما اینکه سرمایه گذاران خارجی به ایران بیایند زمان می برد. تنها سه ماه از برجام گذشته نه سی سال. در مدت این سه ماه ببینید چه گشایش های فراوانی بوجود آمده است. کسانی که سه ماه پیش می خواستند با هواپیما به یک کشور خارجی بروند، ناچار بودند در راه در جایی بنشینند و بنزین بگیرند اما امروز کسانی که برای بازدید از ایران می آیند هر روز بیشتر می شود.


سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن