تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821044621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قسمت دوم «مرز فردا» ساخته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قسمت دوم «مرز فردا» ساخته می شود




قسمت دوم اکشن علمی‌تخیلی «مرز فردا» با بازگشت تام کروز و امیلی بلانت در نقش شخصیت‌های اصلی جلوی دوربین می‌رود. طبق اعلام استودیوی «برادران وارنر»، کریستوفر مک‌کوئری سازنده فیلم‌های اکشنی مانند «جک ریچر» و «ماموریت غیرممکن 5» کارگردانی دنباله بعدی «مرز فردا» را بر عهده خواهد داشت.





آی‌سینما: مک‌کوئری که خودش جزو تیم نویسندگان فیلم اصلی بود، این‌بار کار نگارش سناریوی قسمت دوم را به جو شراپنل (فیلمنامه‌نویس درام ورزشی «نژاد») و آنا واترهاوس سپرده است.


قسمت دوم «مرز فردا» ساخته می شود



فیلم اصلی «مرز فردا» (Edge of Tomorrow) به کارگردانی داگ لیمان و با بازی تام کروز، امیلی بلانت و برندن گلیسن در سال 2014 روی پرده رفت و موفق شد به فروش قابل قبولی در گیشه دست پیدا کند. کل فروش فیلم در باکس آفیس جهانی از مرز 370 میلیون دلار عبور کرد و این در حالی است که سهم گیشه امریکای شمالی در فروش فیلم حدود 100 میلیون دلار برآورد شده است.

داستان «مرز فردا» که با اقتباس از رمانی ژاپنی به قلم هیروشی ساکورازاکا ساخته شده است، در آینده رخ می‌دهد؛ زمانی که بیگانگان به زمین حمله کرده‌اند و شخصیت کروز هر بار که می‌میرد خودش را در یک بازه زمانی تکرارشونده می‌یابد. در واقع، ویلیام کیج مجبور می‌شود بارها و بارها روز قبل از مرگش را زندگی کند.

نویسنده و کارگردان 47 ساله امریکایی همچنین قرار است به زودی ساخت قسمت ششم «ماموریت غیرممکن» را آغاز کند. تام کروز، ربکا فرگوسن و جرمی رنر به عنوان بازیگران اصلی در دنباله بعدی این فرنچایز سینمایی موفق حضور خواهند داشت.

کروز هم در پی موفقیت گسترده «ماموریت غیرممکن 5» این روزها حسابی سرش شلوغ است و در حال حاضر مشغول بازی در نسخه مدرن فیلم ترسناک «مومیایی» است. بازیگر 53 ساله که به تازگی بازی در قسمت دوم «جک ریچر» را به پایان رسانده، همچنین قرار است به زودی خودش را برای بازی در قسمت دوم فیلم به‌یادماندنی «تاپ‌گان» آماده کند.






تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن