تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار شهریور امسال افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: حلیم گفت: پروژه محوطه فاز دوم پایانه مرزی در حال احداث است که شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، فرماندار بیله سوار در بازدید از عملیات احداث فاز دوم پایانه مرزی شهرستان گفت: پروژه محوطه فاز دوم پایانه مرزی با اعتبار120 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی50درصد در حال احداث است و تا شهریور ماه 95تکمیل وبه بهره برداری می رسد.و در هفته دولت امسال با حضور مسوولان استانی به افتتاح خواهد شد .

حلیم به کیفی سازی خدمات، اعمال مدیریت مطلوب برای تسهیل روند تردد و تعامل بیش از پیش با مجموعه های مستقر در مرز تاکید کرد و گفت:پایانه مرزی بیله سوار زیربنای توسعه توریسم در استان اردبیل است و ده درصد گردشگران خارجی کشور از این پایانه وارد ایران می شوند .
وی افزود: پایانه های ورود و خروج مسافر به دلیل تاثیر روانی که بر گردشگران می گذارد بسیار حائز اهمیت و از این بابت پایانه مرزی بیله سوار مجموعه ای بسیار ارزشمند است .
فرماندار شهرستان مرزی بیله سوار اظهار کرد: هرچند کارکرد اصلی پایانه های مرزی، تسهیل و تسریع در جابه جایی کالا و تردد مسافر میان دو کشور است،اما با عنایت به اینکه این مراکز به عنوان دروازه های ورود به هر ...
[ مشاهده متن کامل خبر فاز دوم پایانه مرزی بیله سوار شهریور امسال افتتاح می شود در خبرگزاری بسیج ]

پنجشنبه ، ۱۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن