تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804684299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«بهترین سرآغاز» میزبان اهالی هنر می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: «بهترین سرآغاز» میزبان اهالی هنر می‌شود
ویژه برنامه «بهترین سرآغاز» با اجرای فرزاد حسنی در لحظه سال تحویل به روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.
عباس پیری تهیه‌کننده ویژه برنامه سال تحویل «بهترین سرآغاز» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جزئیات این ویژه برنامه گفت: ویژه برنامه «بهترین سرآغاز» از ساعت 6 صبح تا 9 صبح در استودیو یک و استودیو دو با اجرای فرزاد حسنی و فاطمه صداقتی به روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.


وی در خصوص ساختار برنامه «بهترین سرآغاز» ادامه داد: ما در بخش استودیو  دو، با اجرای فرزاد حسنی میزبان هنرمندانی هستیم که مورد علاقه شنوندگانمان هستند.


پیری توضیح داد: «بهترین سرآغاز» یک ویژه برنامه ترکیبی است که با رفت و برگشت‌های 15 دقیقه‌ای هر بخش از گفتگوهای فرزاد حسنی را با هنرمندان پخش می‌کند.


تهیه‌کننده شبکه رادیویی جوان به دیگر قسمت‌های ویژه برنامه سال تحویل اشاره کرد و گفت: «تلنگر»،‌ «پیغامگیر» و گزارش‌های میدانی از دیگر استان‌های کشور از جمله آیتم‌های برنامه «بهترین سرآغاز» است که در لحظه تحویل سال ارتباط مستقیمی با مشهد مقدس می‌گیریم.


پیری افزود: در هر نیم ساعت از ویژه برنامه «بهترین سرآغاز» یک «تلنگر» داریم. تلنگری که توسط کارشناسان مذهبی و روحانیون در کمتر از یک دقیقه ضبط شده و قرار است در هر نیم ساعت تسویه حسابی برای کارهای سال 94 داشته باشیم.


تهیه‌کننده برنامه سال تحویل 94 «به افتخار بهار»، با بیان اجرای نمایشی به نام «پیغامگیر» اظهار داشت: «پیغامگیر» در اصل تلفنی است که قبل از لحظه سال تحویل در خانه مادران چشم انتظار به صدا درمی‌آید و فرزندان آنها هر کدام با لحن و صحبت‌های خود عید را به مادرشان تبریک می‌گویند.


وی در خصوص ارتباط مستقیم با حرم رضوی بیان کرد: ما در لحظه سال تحویل با مشهد مقدس حرم رضوی ارتباط مستقیم می‌گیریم و همچنین در خلال برنامه با گزارش‌هایی از دیگر استان‌های کشور حال و هوایی نوروزی را به صورت شنیداری برای مخاطبان درمی‌آوریم.


پیری به همکاری عوامل برنامه‌ساز در لحظه سال تحویل اشاره کرد و افزود: فرزاد حسنی، فاطمه صداقتی (گوینده)، مریم بابایی‌ (نویسنده)، سمیه نازنینی، فرزاد محمدی‌راد (هماهنگی)، حسین قدیمی (ارتباطات)، عصمت باپیران، نازنین مهیمنی،‌ محسن دین‌محمدی (بازیگران نمایشی) و مهدی خانی‌پور (صدابردار) عزیزانی هستند که «بهترین سرآغاز» را با آرزوی سالی خوش و سلامت برای مخاطبان به روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌برند.


پیری با فرارسیدن نوروز 95 پیرامون تهیه‌کنندگی ویژه برنامه سال تحویل اظهار داشت: مشقتی در ساخت و اجرای برنامه سال تحویل نیست. من 12 سال است ویژه‌های سال تحویل را چه در شبکه رادیویی جوان و یا در صدای آشنا به روی آنتن برده‌ام. به طور جدی من عاشق کارم هستم و همین که پرانرژی سالی خوب را با مخاطبان شروع می‌کنم، برایمان بهترین اتفاق است.


وی تصریح کرد: من در تمام طول سال مقدمات بخش‌های برنامه سال تحویل را تهیه و برنامه‌ریزی می‌کنم تا بهترین ویژه برنامه را با رضایت‌ کامل به روی آنتن ببرم.


تهیه‌کننده ویژه برنامه «بهترین سرآغاز» در پایان بیان کرد: برای همه مخاطبان آرزوی سلامتی، برکت و بهترین زندگی را در سال جدید دارم و از صمیم قلبم دعا می‌کنم در طول سال 95 تن سالم و سلامتی کامل باشد.







۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن