تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798308855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت شيطان با ارابه سفيد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بازداشت شيطان با ارابه سفيد
اعتماد كردن دختران جوان به مرد شيك‌پوشي كه سوار بر پرشياي سفيدرنگ، خودش را خواستگار معرفي مي‌كرد، برايشان گران تمام شد.


به گزارش خبرنگار ما، كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بعد از مطرح شدن چند شكايت عليه اين مرد شيك‌پوش دست به تحقيق زدند. يكي از شاكيان در شرح ماجرا گفت: در شبكه اجتماعي با مرد جواني آشنا شدم كه خودش را پاشا. پ معرفي كرد. مدتي كه از آشنايي ما در شبكه اجتماعي گذشت به من ابراز علاقه‌كرد و پيشنهاد ازدواج داد. بعد بارها تلفني با هم حرف زديم و هر بار درخواستش را تكرار مي‌كرد. مي‌گفت كه به من علاقه ‌دارد و مي‌خواهد به خواستگاري‌ام بيايد. پاشا چندبار پشت تلفن گريه كرد تا اينكه اعتماد كردم و با او قرار ملاقات گذاشتم. او با يك پرشياي سفيدرنگ كه شيشه‌هاي دودي داشت سر قرار آمد. چند روز بعد هم من را به خانه‌شان دعوت كرد تا با پدر و مادرش آشنا شوم. من هم اعتماد كردم و همراه او به خانه‌اي در خيابان ناطق‌نوري حوالي پونك رفتم. وقتي وارد خانه شديم كسي آنجا نبود. چاقو كشيد و تهديدم كرد. بعد... .
دختر جوان ادامه داد: اين پايان ماجرا نبود؛ چراكه پاشا بعداً تماس گرفت و با تهديد انتشار فيلم از من اخاذي كرد. به خاطر آبروي خانواده‌ام به او پول دادم، اما دوباره تماس گرفت و تهديد به آبروريزي كرد به خاطر همين تصميم به طرح شكايت گرفتم.  شاكي ديگر دختري بود كه در خيابان با پاشا آشنا شده بود. او گفت عصر روز سوم بهمن‌ماه بود كه براي رفتن به كلاس زبان خانه‌مان را ترك كردم. كنار پاساژ تيراژه منتظر تاكسي بودم كه پرشياي سفيدرنگ شيشه دودي كنارم توقف كرد. راننده مرد جواني بود كه اصرار كرد سوار شوم. وقتي سوار شدم كارت ملي‌اش را نشانم داد و گفت كه اسمش پاشا است. من كارت را ديدم و شماره ملي آن را هم به خاطر دارم. مرد جوان درخواست دوستي كرد كه قبول نكردم. خواست شماره تماس بدهد كه آن را هم قبول نكردم. بعد كنار ساختماني كه كلاس زبان بود، پياده شدم. ساعتي بعد وقتي از كلاس بيرون آمدم، آن مرد را ديدم كه كنار پرشياي سفيدرنگش ايستاده است. خودش را به من رساند و گفت منتظرم مانده تا من را به خانه‌مان برساند. وقتي اصرار كرد، سوار شدم و كيفم را در صندلي عقب گذاشتم. در طول مسير درخواست دوستي‌اش را تكرار كرد كه قبول نكردم. بعد از رسيدن به حوالي خانه‌مان از ماشين پياده شدم و او به راهش ادامه داد و دور شد. آنجا بود كه متوجه شدم در كيفم باز شده است. داخل كيف را كه بررسي كردم ديدم دو گوشي تلفن همراهم سرقت شده است. فهميدم كه او در فرصت مناسب گوشي‌ها را سرقت كرده است.  كارآگاهان بعد از بررسي شماره ملي پاشا او را شناسايي و بازداشت كردند. بررسي‌هاي پليس اما نشان داد كه كارت ملي پاشا دو سال قبل گم شده و يك نفر با اوراق هويتي او دختران را فريب مي‌دهد. پاشا گفت اواخر سال 92 بود كه كارت ملي‌ام را گم كردم. به ثبت احوال رفتم و كارت المثني هم گرفتم، اما از آن سال تا حالا پليس من را بارها به اتهام فريب دختران بازداشت كرده است. هر بار به اداره پليس مي‌روم و مدتي طول مي‌كشد تا اثبات كنم من دختران را فريب نداده‌ام. اين موضوع باعث آبروريزي براي خانواده‌ام شده است؛ چراكه مدام بين خانه و اداره پليس در رفت و آمد هستم.
با اطلاعات به دست آمده كارآگاهان مخفيگاه مرد فريبكار را شناسايي و دوازدهم بهمن ماه او را بازداشت و پرشياي سفيدرنگ شيشه دودي به شماره انتظامي ايران 33/*** س 84 را هم در محل كشف كردند. مأموران پليس متوجه شدند  که متهم در خانه را طوري طراحي كرده است كه با بسته شدن در امكان خارج شدن از آن بدون داشتن كليد وجود ندارد. مأموران پليس همچنين عكس‌هايي در خانه متهم پيدا كردند كه آنها را در آتليه‌ها گرفته و به دختران نشان مي‌داده است.
تحقيقات اوليه حكايت از اين داشت كه متهم از مجرمان سابقه‌دار است كه بارها به اتهام آدم‌ربايي، تهديد، اخاذي و تحصيل مال نامشروع و... دستگير و روانه زندان شده است.
متهم در بازجويي‌ها به فريب دختران اقرار كرد و در شرح ماجرا گفت: دو سال قبل در حال عبور از حوالي ميدان صنعت بودم كه يك كارت ملي پيدا كردم. تصميم گرفتم تا با آن كارت دختران را فريب بدهم، در آن صورت مأموران پليس هم صاحب كارت را بازداشت مي‌كردند و دستشان به من نمي‌رسيد، بنابراين عكس خودم را با مهارت جاي عكس صاحب كارت گذاشتم و هر بار كارت را به دختران نشان مي‌دادم. آنها هم با ديدن كارت راحت‌تر به من اعتماد مي‌كردند.
متهم ادامه داد: من با كارت پاشا حتي براي خودم خانه اجاره كردم. بعد از آن دختران را فريب مي‌دادم و به مخفيگاهم مي‌كشاندم و... اگر هم فريبم را نمي‌خوردند، اموالشان را سرقت مي‌كردم.  سرهنگ كارآگاه سعدالله گزافي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: در ادامه تحقيقات، تعداد ديگري از دختران كه توسط متهم پرونده مورد سرقت، زورگيري يا تهديد قرار گرفتند، شناسايي و پس از دعوت به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ، متهم را شناسايي كردند.
وي از دختراني كه توسط سرنشين جوان يك دستگاه خودروي پژو پرشيای سفيد رنگ با شيشه‌هاي دودي مورد سرقت، زورگيري، تهديد، فريب، آزار و اذيت يا اخاذي قرار گرفتند، درخواست كرد براي پيگيري شكايات خود و شناسايي متهم به نشاني پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ در جنت آباد شمالي – نرسيده به بزرگراه آبشناسان – خيابان شاهين شمالي مراجعه كنند و اطمينان داشته باشند كه اظهارات و شكايت آنها نزد پليس محرمانه تلقي مي‌شود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن