تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820126265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشایش مرکز حمایت از تعاملات اقتصادی با ایران در کره جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در راستای اجرای برجام صورت گرفت گشایش مرکز حمایت از تعاملات اقتصادی با ایران در کره جنوبی کره جنوبی در راستای حضور گسترده در بازار ایران و فراهم شدن زمینه های مناسب تر برای این حضور، مرکزی را دایر کرده است تا از شرکت هایی که خواستار توسعه همکاریهای اقتصادی و گسترش تعاملات خود با همتایان ایرانی هستند، حمایت کند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۵ بهمن ساعت 09:02

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، این مرکز که راه اندازی رسمی آن از سوی وزارت دارایی کره جنوبی اعلام شده، قصد دارد علاوه بر حمایت، روابط بازرگانی میان شرکت های فعال این کشور در حوزه اقتصادی را با ایران تسهیل نماید.
«چویی سانگ موک» معاون وزیر دارایی کره جنوبی در مراسم افتتاح این مرکز در شهر سئول اعلام کرد که این مرکز پشتیبانی علاوه بر ارائه خدمات مشاوره ای به شرکت های کره ای، در زمینه تعامل با جمهوری اسلامی ایران نیز خواهد پرداخت.
به گفته وی، شرکت های فعال در حوزه بیمه و «بانک صادرات و واردات» کره جنوبی نیز از جمله مراکزی هستند که در قالب مرکز حمایت از صادرات و همکاری اقتصادی با ایران به ارائه خدمات به شرکت های کره ای خواهند پرداخت.
معاون وزیر دارایی کره جنوبی همچنین تصریح کرد که این مرکز در جهت تسهیل تعامل شرکت های کره ای برای همکاری با همتایان ایرانی تاسیس شده و در این قالب فعالیت خود را رسما از امروز آغاز می کند.
او در عین حال وضعیت کنونی بازار ایران و فرصت های نهفته شده در اقتصاد کشورمان را موهبتی مهم برای تاجران و شرکت های اقتصادی کره توصیف کرد که فعالان این عرصه باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند.
به گزارش یونهاپ، وزیر صنعت و تجارت کره جنوبی اخیرا و با اعلام لغو تحریم های بین المللی علیه کشورمان، از تمامی نهادهای اقتصادی کشورش خواست با ارزیابی و بررسی های همه جانبه، هر چه سریعتر شرایط همکاری و حضور خود در بازار ایران را فراهم سازند.
از سوی دیگر چندی پیش نیز بخش های تجاری، بازرگانی و صنعتی کره جنوبی نیز با انتشار بیانیه های جداگانه ای اعلام کردند که پس از تایید آژانس بین المللی انرژی اتمی و اجرایی شدن برجام و همچنین دستور ویژه دولت مرکزی این کشور، گسترش همکاری های تجاری با ایران را در دستور کار قرار داده اند.
در راستای اجرای برجام و رفع تحریم های ناعادلانه علیه ایران، بانک مرکزی کره جنوبی نیز تحریم های اعمال شده علیه کشورمان را لغو کرد و «بانک واردات - صادرات» این کشور نیز از امضای توافقنامه جدید به منظور ایجاد تسهیلات مالی برای شرکت های فعال کره ای در ایران به مبلغ 5 میلیارد یورو خبر داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن