تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802731204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس برانکو بهتر از پرسپولیس قطبی است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مسلمان: پرسپولیس برانکو بهتر از پرسپولیس قطبی است
محسن مسلمان را می توان نماد بازیکن باانگیزه و البته هدف دار توصیف کرد. هافبک پرسپولیس در ابتدای فصل از سکونشینی، خانه نشینی و در ادامه نیمکت نشینی به بازیکن برتر این تیم تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک شماره 77 پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن اتفاقات ابتدای فصل که همراه با حاشیه های فراوان برای او بود اکنون به مهره ای تاثیرگذار در ترکیب برانکو تبدیل شده است و آن را مرهون تلاشش برای اعاده حیثیت می نامد.

مسلمان در گفتگو با "ورزش سه"، درباره دلیل این تغییر می گوید: من بهترین بازیکن پرسپولیس نیستم. ما یک تیم 20 نفره که از ستاره تشکیل شده هستیم. همه ما در قالب مدنظر برانکو توانسته ایم اکنون انتظارات را برآورده کنیم و این تازه ابتدای کار ماست.

وی ادامه داد: همه بازیکنان مکمل هم هستند تا هر کدام به نوعی به چشم بیاییم و من نیز مرهون تلاش 10 بازیکن دیگر تیم هستم و خوشحالم که اکنون توانسته ام بخشی از انتظارات را برآورده کنم. مطمئنا جای بیشتری برای نمایش کیفیت بالاترمان داریم و در بازی های آینده این مساله را اثبات خواهیم کرد.

مسلمان درباره دلیل نیمکت نشینی اش در ابتدای فصل و در ادامه تغییر روش سبک بازی و روحیاتش اینطور توضیح داد: من باید به بازیکنی مورد نظر برانکو تبدیل می شدم. این تنها راه بازی کردنم بود. باید سیستم بازی ام را تغییر می دادم و دوندگی ام بیشتر می شد.

وی ادامه داد: 7 هفته بازی نسبی که همراه با سکونشینی و نیمکت نشینی بود باعث شد تا به خودم بیایم. به هرحال ادعایم نمی شود اما من هم در این فوتبال اسم و رسمی داشتم و باید از آن دفاع می کردم. نمی توانستم با این شرایط ادامه دهم. مربیگری سلیقه ای است اما من می توانستم خودم را مطابق سلیقه برانکو کنم و این توانایی را در خودم می دیدم. مشکل از خودم بود که روی نیمکت حاضر شده بودم و رفته رفته همه چیز را تغییر دادم. دوندگی ام بیشتر شد و در قالب سیستم برانکو قرار گرفتم و او هم طبق قولی که داده بود با شروع آمادگی ام مرا به بازی فراخواند و در ادامه همان چیزی شدم که انتظار می رفت.





هافبک پرسپولیس در مورد مشورت های برانکو طی مدت نیمکت نشینی اش گفت: من همیشه با برانکو در ارتباط بودم. او تاثیر زیادی روی روند من داشت و مشورت هایش کمک بزرگی به من بود. اینکه می دیدم تغییرات در من برای او اهمیت دارد و آن را زیر نظر دارد باعث می شد تا تلاش بیشتری داشته باشم.

مسلمان در پاسخ به این سوال که در مورد نیمکت نشینی اش به جدایی نیز فکر می کرد گفت: به هیچ وجه به این مساله فکر نمی کردم. من به چیز بیشتری فکر می کردم. من از نیمکت نشینی ناراحت بودم و آن را در حد خودم نمی دانستم. در این بین فرار از این شرایط به معنای ترک پرسپولیس نبود چون باعث می شد پیشرفت نداشته باشم و یک عقبگرد بزرگ برای من بود. من باید در پرسپولیس خودم را به اثبات می رساندم و برای این مساله جنگیدم. اکنون از شرایط راضی ام و به چیزهای بزرگتر نیز فکر می کنم.

مسلمان درباره احتمال حضورش به تیم ملی با توجه به روند پیشرفتش گفت: چرا که نه؟ برای هر بازیکنی حضور در تیم ملی یک افتخار بزرگ محسوب می شود و اگر به تیم ملی دعوت شوم نشانگر این است که مسیر درستی را در پیش گرفته ام. اگر به بازی های خوبم در پرسپولیس ادامه دهم مطمئنا به تیم ملی هم دعوت خواهم شد و همه چیز به عملکردم بستگی دارد.

وی درباره شرایط تیمش در ادامه مسابقات نیز گفت: شرایط فوق العاده ای داریم. هیچ گاه مغرور نمی شویم چون هنوز چیزی را به دست نیاورده ایم. اکنون در مقطعی قرار داریم که باید تمرکز بالایی داشته باشیم. تعاریف باعث بالارفتن انگیزه مان می شود اما هرگز مغرور نمی شویم. همه با هم جور هستیم و همدلی و اتحاد بزرگی در تیم ایجاد شده است که منتهی به رسیدن به هدف مان خواهد شد.

مسلمان ادامه داد: در حال حاضر تنها چیزی که می تواند به ما لطمه بزند مشکلات مالی است و ما همه امکانات لازم برای رسیدن به هدف را داریم. ما نیاز به هیچ بازیکنی نداریم و اگر بازیکنی هم نگیریم مسلما مشکلی نخواهیم داشت.





وی درباره تمدید قرارداد برانکو البته نظر جالبی دارد: قرارداد برانکو؟ به نظرم در وهله اول باید شرایط کار و ادامه همکاری آقای طاهری با پرسپولیس مهیا و فراهم شود. ثبات مدیریتی اولویت اول است و تضمین کننده موفقیت نهایی ماست. آقای طاهری در این فصل تلاش زیادی کردند و امیدوارم شرایط به گونه ای شود که ایشان طی 4 سال آینده نیز مدیریت باشگاه را برعهده گیرند و ثبات مدیریتی را تجربه کنیم. بعد از آن می توان به تمدید قرارداد برانکو صحبت کرد و مسلما برانکو نشان داده توانایی بالایی دارد و همه از شکل و روند حرکتی پرسپولیس رضایت دارند.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: من روز اولی که به پرسپولیس آمدم مصاحبه ای علیه برانکو نکردم و می دانستم مشکل از خودم است. اصلا خوب نبودم و شرایط بدنی بدی داشتم و می دانستم برانکو مربی‌ای است که در صورت آمادگی به من فرصت خواهد داد. اکنون نیز معتقدم باید آقای طاهری به ثبات مدیریتی برسد و حداقل 4-3 سال در تیم بماند و برانکو نیز مربی بزرگی است که حضورش می تواند ثمرات بزرگی برای پرسپولیس داشته باشد.

مسلمان درباره حسرتش بابت از دست دادن جام حذفی با توجه به اشتباه داور گفت: اشتباهات داوری جزو فوتبال است و همانطور که ما بازیکنان اشتباه کردیم داور هم برخی اوقات دچار این مشکل می شود. خیلی حیف شد و مسلما ما می توانستیم خیلی راحت اکنون در فینال حضور داشته باشیم و نباید به این مساله فکر کرد و اکنون لیگ برتر را پیش رو داریم و با تمرکز در آن می توانیم به هدف مان برسیم.

وی درباره تاثیر مربی بدنساز این تیم روی پیشرفتش نیز گفت: مربی بدنسازمان واقعا لج درآر است. البته خیلی خوب است و کمک بزرگی به من کرد. تعطیلات و وقفه لیگ با توجه به بازی ها و اردوهای تیم ملی هم باعث شد تا از نظر بدنی خیلی خوب بتوانم به شرایط بازی برگردم و امیدوارم این شرایط را ادامه دهم.

مسلمان در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: باید این شرایط را تا هفته سی‌ام حفظ کنیم و در پایان یک جایگاه خوب کسب کنیم. مطمئنا این بهترین عملکرد پرسپولیس در طول 7-8 سال اخیر است و به نظرم حتی از تیمی که به همراه افشین قطبی قهرمان شدند نیز بهتر است و فوتبال زیباتری ارائه می دهد. امیدوارم برانکو نیز قراردادش را تمدید کند تا در فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و آنجا خودمان را اثبات کنیم

محسن مسلمان‌ پرسپولیس تهران

ارسال به تلگرام


08:38  1394/10/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن