تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803238900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسي: پنج توپ طلا فراتر از رؤياهايم بود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مسي: پنج توپ طلا فراتر از رؤياهايم بود
كلكسيون ليونل مسي با كسب پنجمين توپ طلا تكميل شد. مراسم اهداي توپ طلا (گالا) در شهر زوريخ و با حضور برترين چهره‌هاي فوتبال دنيا برگزار شد و همانطور كه انتظار مي‌رفت مهاجم آرژانتيني باز هم رقبايش را كنار زد.
نویسنده : شیوا نوروزی 


كلكسيون ليونل مسي با كسب پنجمين توپ طلا تكميل شد. مراسم اهداي توپ طلا (گالا) در شهر زوريخ و با حضور برترين چهره‌هاي فوتبال دنيا برگزار شد و همانطور كه انتظار مي‌رفت مهاجم آرژانتيني باز هم رقبايش را كنار زد.
علاوه بر اينكه سايت فيفا چند روز پيش از برگزاري مراسم نام برنده توپ طلا را لو داده بود، بسياري از كارشناسان نيز پيروزي مسي را پيش‌بيني كرده بودند. در مراسم دوشنبه شب لئو پاداش درخشش را در سال 2015 گرفت؛ مسي در سال گذشته ميلادي به بارسا كمك كرد تا پنج جام بزرگ را بالاي سر ببرند. او كه در سال‌هاي 2009، 2010، 2011 و 2012 رقباي خود را پشت سر گذاشته بود، براي پنجمين بار عنوان مرد سال فوتبال جهان را از آن خود كرد. لوئيز انريكه سرمربي بارسلونا نيز به عنوان بهترين مربي جهان انتخاب شد و جايزه پوشكاش (بهترين گل) به وندل ليرا تعلق گرفت.
  
مسي پيشتاز گالا
به غير از مسي، رونالدو و نيمار نيز نامزد دريافت توپ طلا بودند. منتها آراي اعلام شده نشان داد كه رأي‌دهندگان بر بهترين بودن ستاره بارسا تأكيد دارند. ليونل مسي 33/41 درصد آرا را به خود اختصاص داد درحالي كه كريس و نيمار فقط 76/27 و 86/7 درصد رأي‌ها را از آن خود كردند.
  
رؤياي توپ طلا
ليونل مسي برخلاف انتظارات، امسال با لباسي ساده در مراسم گالا ظاهر شده بود. برنده توپ طلاي 2015 از اينكه توانسته اين جايزه را از رونالدو پس بگيرد، ابراز خوشحالي كرد: « براي من لحظه فوق‌العاده و ويژه‌اي است كه بار ديگر به اين جايگاه بازگشتم و عنوان بهترين بازيكن سال را به دست آوردم.  باور نكردني است كه به پنج توپ طلا دست يافتم و خيلي بيش از آن چيزي است كه در بچگي به عنوان رؤياي خود در سرم مي‌پروراندم. مي‌خواهم از تمام كساني كه به من رأي دادند، تشكر كنم و تشكر بعدي من از هم‌تيمي‌هايم است كه به من كمك كردند تا به اين جايگاه برسم و در نهايت مي‌خواهم از جامعه فوتبال به صورت كل براي همه چيزي كه به من داده است، تشكر كنم؛ هم خوب و هم بد؛ چراكه باعث شد من از آنها درس بگيرم و بهتر از قبل شوم.»
  
حسادت به لئو
رقيب هميشگي مسي پس از اعلام شدن پيروزي لئو خونسردانه رفتار كرد. كريس رونالدو اعتراف كرد كه به مسي حسادت مي‌كند: «پاي چپ مسي فوق‌العاده است. دوست داشتم پاي چپش مال من مي‌بود. براي من شگفت‌آور نيست اگر مسي شانس بهتري براي بردن توپ طلا دارد، اما من براي يك دليل به اين مراسم آمدم. به خاطر رأي‌هايي كه مربيان و كاپيتان‌هاي سراسر دنيا دادند. من نتوانستم در اين سال جام ببرم، اما برايم سال بزرگي بود.»
  
اعتماد به نفس نيمار
نيمار برزيلي پس از پايان مراسم اظهار داشت: «رسيدن به توپ طلا مانند بردن جام‌ها از اهداف من است. مسي، الگوي من و به نظرم بهترين بازيكن جهان است. براي لئو بسيار خوشحالم. حضور كنار دو اسطوره بزرگ فوتبال دنيا، افتخار بزرگي بود. اميدوارم باز هم در اين مراسم حاضر باشم. بايد بگويم كه انتظار داشتم دوم شوم، اما براي تداوم حضور در جمع سه بازيكن برتر دنيا بايد بيشتر و سخت‌تر تلاش كنم. اميدوارم مسي با ترغيب من به بازي و تلاش بيشتر، كمك كند روزي توپ طلا را در دست بگيرم.»
  
ايراني‌ها به مسي رأي دادند
كارلوس كرش و آندرانيك تيموريان رأي مشابهي براي توپ طلاي 2015 داشتند. بهترين فوتباليست جهان با رأي و انتخاب كاپيتان‌ها و مربيان تيم‌هاي ملي انتخاب شد. اين در حالي است كه سرمربي و كاپيتان تيم ملي ايران به ترتيب به مسي، رونالدو و نيمار رأي داده‌اند. گفته مي‌شود كرش كريس را مقصر حذف تيم ملي پرتغال از جام جهاني 2010 مي‌داند و به همين دليل به شاگرد قديمي‌اش رأي نداده است.
  
تيم منتخب فيفا
دروازه‌بان: مانوئل نوير (بايرن مونيخ)
مدافعان: تياگو سيلوا (پاري سن ژرمن)، مارسلو (رئال مادريد)، سرخيو راموس (رئال مادريد)، دني آلوس (بارسلونا)
هافبك‌ها: اينيستا (بارسلونا) مودريچ (رئال مادريد)، پل پوگبا (يوونتوس)
مهاجمان: نيمار (بارسلونا)، مسي (بارسلونا)، رونالدو (رئال مادريد)

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن