تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802804295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با تیم‌های حاضر در یورو ۲۰۱۶ بهتر آشنا شویم ایبرا بازهم می‌تواند ناجی آبی-زردها در گروه مرگ باشد؟


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با تیم‌های حاضر در یورو ۲۰۱۶ بهتر آشنا شویم
ایبرا بازهم می‌تواند ناجی آبی-زردها در گروه مرگ باشد؟
سرمربی تیم‌ملی سوئد با تکیه بر تک ستاره خود، زلاتان ایبراهیمووچ امیداور به صعود در گروه موسوم به مرگ است.

خبرگزاری فارس: ایبرا بازهم می‌تواند ناجی آبی-زردها در گروه مرگ باشد؟



به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی سوئد پرونده چندان بدی در تورنمنت‌های بزرگ ندارد. با نگاه به کارنامه آبی‌- زردها متوجه می‌شویم که در رقابت‌های جام‌جهانی 11 بار حضور داشتند و تنها در سال 1958 افتخار آفرینی کردند. سوئد در آن سال میزبان رقابت‌های جام‌جهانی بود و توانست خود را به فینال رقابت‌ها برساند. اما بازی فینال مقابل برزیل پرافتخارترین تیم جهان قرار گرفت. در این دیدار نفسگیر سامباها بهتر عمل کردند و توانستند میزبان رقابت‌ها را با نتیجه 5 بر 2 شکست دهند تا فاتح جام‌جهانی شناخته شوند.

پس از آن سوئد دیگر نتوانست در رقابت‌های جام‌جهانی افتخار آفرینی کند. اما در رقابت‌های یورو هم مانند جام‌جهانی فقط در یک سال موفق بوده آن هم زمانی که میزبان این رقابت‌ها بوده است. آبی‌- زردها در سال 1992 توانستند به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها برسند اما به آلمان حریف سرسختی برخورد کردند و بازی را با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد. با نگاه به پرونده سوئد در این رقابت‌ها متوجه می‌شویم که سوئد فقط 5 بار توانسته به رقابت‌های جام ملت‌های اروپا راه یابد.

حال امسال سوئد با درخشش زلاتان ایبراهیمووچ توانست به رقابت‌‌های یورو 2016 صعود کند. سوئد در مرحله پلی‌آف حریف دانمارک بود. زلاتان ابراهیموویچ در دقایق 19 و 76 هر دو گل تیم سوئد را در بازی برگشت به ثمر رساند. یوسف پولسن (81) و جانیک وسترگارد (90) زننده گل‌های دانمارک بودند. سوئد که بازی رفت را نیز با درخشش ایبرا با نتیجه 2 بر یک برده بود در مجموع 4 بر 3 پیروز شد و به مرحله نهایی یورو راه یافت.
سوئد که با تیکه بر ستاره و کاپیتان تمام‌نشدنی خود به این مرحله رسیده است از این به بعد هم منتظر درخشش دوباره او است تا بار دیگر بتواند افتخار آفرینی کند.

اگر تیم ملی سوئد در ترکیب خود مصدوم و محروم نداشته باشد طبق روال در دروازه سوئد آندرایاس ایساکسون قرار دارد. در خط دفاع اولسون، آنتونسن، گرانکویست و لوستیگ بازی می‌کنند.
در خط میانی سوئد با چهار هافبک خود به نام‌های فورسبرگ، لارسون، لوچیچ و شلستروم بازی می‌کند. اما در خط حمله زلاتان ایبراهیمووچ ابرستاره فوتبال و در کنارش مارکوس برگ بازی می‌کند.

اریک هامرن

اریک هامرن از جمله مربیانی است که هیچگاه بازی فوتبال را در میادین رسمی و معتبر تجربه نکرده است. وی پس از طی دوره‌های مربیگری، نخستین تجربه خود را با تیم انکوپینگ سوئد به دست آورد. هامرن یکی از معتبرترین مربیان در سطح باشگاهی در اسکاندیناوی محسوب می‌شود. به قهرمانی رساندن تیم آلبورگ در لیگ دانمارک و رساندن آن به لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی با تیم AIK در لیگ سوئد و قهرمانی با تیم روزنبرگ در لیگ برتر نروژ از بزرگترین دستاوردهای او به عنوان مربی به حساب می‌آید. اریک هامرن پس از ناکامی تیم فوتبال سوئد در مسابقات انتخابی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، جایگزین لارس لاگربک شد. نخستین تجربه هامرن در سطح ملی حضور در یورو 2012 به عنوان سرمربی است.
این سرمربی موفق در رقابت‌های باشگاهی به دنبال افتخار آفرینی در سطح ملی است. چشم و امید هامرن به ایبرا ابر ستاره خود است. در گروه E  رقابت های یورو 2016، تیم‌های بلژیک، ایتالیا، سوئد و ایرلند با یکدیگر هم گروه شده‌اند.  هامرن پس از قرعه کشی در خصوص تیم‌های گروه E  چنین گفته است: من ترجیح می دادم که اتریش هم در گروه ما باشد، تا بتوانیم انتقام آن بازی را بگیریم! (اتریش با نتیجه 4 بر یک سوئد را در مرحله انتخابی یورو در هم کوبید). بلژیک تیمی است که انتظار بالایی از آنها در این رقابت‌ها می رود.ایتالیا نیز در مرحله انتخابی چندان قدرتمند ظاهر نشد، اما آنها به شکل سنتی تیم بزرگی به شمار می روند و در این تورنمنت‌ها قوی ظاهر می‌شوند. بدون شک بلژیک و ایتالیا هر دو از حالا به عنوان مدعیان قهرمانی شناخته می‌شوند.

با نگاه به کارنامه بازیکنان سوئد متوجه می‌شویم که آندرس سونسون با 138 بازی ملی بیشترین بازی را دارد.


94/10/16 - 00:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن